Gjest dalieo Skrevet 8. januar 2010 #1681 Del Skrevet 8. januar 2010 fotballfrue.blogg.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #1682 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Takk for flere tips LekeHusmor til flere blogger Mange av bloggene jeg leser er ganske dårlige innholdsmessig, men det bor en kikker i meg, er nysgjerrig på andres liv Kjenner du denne wigerstil altså Morsomt! Jeg er ikke helt fan av stilen hennes, men gøy å lese om en som jobber med mote Godt mulig hun Caroline er for tynn, hun ser jo veldig slank ut på bilder. Hun får veldig mye pes for det i bloggen ser jeg og kjæresten sitt utsagn var jo ikke helt heldig akkurat, men om man trener 5 ganger i uken og lever på en lav-karbo diett, så er det kanskje ikke rart man ser ut som man gjør Hvis hun viser seg å være sykelig tynn så er jo det trist for henne, men bortsett fra det bryr jeg meg faktisk ikke så mye om det. Endret 9. januar 2010 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #1683 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Leser også litt Ida Wulff sin blogg, men virker som hun har hatt en litt røff periode, så føler ikke at hun blogger "ordentlig" lenger. Og NetteNestea sin, men i det siste har jeg egentlig bare irritert meg over hvor naiv og lite reflektert hun er. Også er det fryktelig irriterende at hun omtaler kjæresten sin som "pusen".. Endret 9. januar 2010 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 9. januar 2010 #1684 Del Skrevet 9. januar 2010 Mente på ingen måte at hun var sykelig tynn! Var mer den kommentaren til kjæresten jeg synes var litt uheldig.. Har også fått med meg det på idawulff.com sin blogg, triste greier.. kjenner meg veldig igjen i den kikker-tingen du beskriver Føles litt merkelig å ha så mye oversikt over mennesker du aldri har møtt sitt liv! Hvem er Nette Nestea? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. januar 2010 #1685 Del Skrevet 9. januar 2010 Hmm, lenge siden jeg har vært inne på Ida Wulff sin blogg, er det skjedd noe med henne? Ellers liker jeg å lese bloggen til livingdoll, hun skriver til tider ganske festlig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #1686 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Endret 9. januar 2010 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #1687 Del Skrevet 9. januar 2010 Shopping; Kjøpte neglelakk fra Make Up Store, i fargen Svea, på salg. (ikke min negl på bildet!!) ellers ble det en ny hårbørste fra Kicks og et sett med Lumene Radiant Day Cream og Night Treatment + en gratis mascara Var litt impulskjøp, men visste jeg hadde lest om den et sted. Måtte google den da jeg kom hjem, og den vant Cosmopolitan awards i 2008 som beste dagkrem. Vet ikke hvor mye kred man bør gi den kåringen men Men med 50 % avslag er det ikke noen større investering. Kjøpte også Sonia Rykiel tøfler til 50 kr, hårbøyle til 50 kr og brosje, også 50 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. januar 2010 #1688 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg har en hel haug med blogger jeg leser Men favorittene er Monique Lund, livingdoll (Elise), Camilla Pihl, herremin, går det an å bli mer naturlig nyydelig enn henne? og Cecilie Maria, jeg er innom flere, men disse må jeg innom hver dag Og, jeg er nysgjerrig, hva er det med Ida Wulff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #1689 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Tusle Virker som kjæresten til Ida Wulff var utro mot henne og at hun ble "holdt for narr", men hun har aldri gått ut og fortalt hva som egentlig skjedde.. så skal ikke spekulere mer i detaljene. Takk for nytt tips om blogg Endret 11. januar 2010 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #1690 Del Skrevet 11. januar 2010 Det er så mye jeg har lyst på og/eller trenger! Ønsker meg et duftlys (eller helst flere) fra VoluSpa, Crisp Champagne lukter kjempegodt. Nye aerobicsko Nye joggesko (til løping på tredemølle) Nye treningsklær (jeg ser så trist ut i mine sorte klær) Serier på DVD (The Hills, The City..) Masse bøker fra amazon - stort sett bare coffee table books the list goes on and on.. Og så må jeg finne ut hva jeg skal kjøpe for de 8000 kr jeg har spart opp som jeg har fått av mormor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 11. januar 2010 #1691 Del Skrevet 11. januar 2010 Oooh, du kan få mye moro for 8000 kr! Eller sikkert noe veldig fornuftig. Lykke til med spekuleringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. januar 2010 #1692 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg stemmer for moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 11. januar 2010 #1693 Del Skrevet 11. januar 2010 OI! 8000 kroner bare til moro? Heldiggrisen! Jeg stemmer for ukontrollert shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 11. januar 2010 #1694 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg stemmer for reise! Og shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 11. januar 2010 #1695 Del Skrevet 11. januar 2010 Enig med Dalileo, shopping og reise! Men kan dere ikke legge ut linker til bloggene dere har ramset opp, jeg vil seeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 11. januar 2010 #1696 Del Skrevet 11. januar 2010 Definitivt reise, og shopping dersom det blir noe igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #1697 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg hadde faktisk tenkt å kjøpe noe materialistisk for pengene Selv om reise er et godt forslag Jeg forsvarer det med at jeg kan tenke på mormor hver gang jeg ser gjenstanden :gjeiper: Det er nok en designerveske jeg drømmer mest om akkurat nå, evt. en KitchenAid Men sistnevnte er ikke like moro som vesker, selv om det sikkert er superfornuftig. Tough choice! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 11. januar 2010 #1698 Del Skrevet 11. januar 2010 Da bestemor døde fikk vi litt penger fra henne. Jeg kjøpte en Svane-seng Hva slags veske har du lyst på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 11. januar 2010 #1699 Del Skrevet 11. januar 2010 Du MÅ kjøpe veske;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 12. januar 2010 #1700 Del Skrevet 12. januar 2010 Veske! Så jeg stemmer i med Rosenrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå