Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Velkommen hjem! :klemmer:

Høres herlig ut med litt skikkelig sommer, ja... Men jeg har altså bestilt fint vær til uka. Bare så du vet det. :fnise: (Forøvrig er ikke regn og kaldt så ille når man pusser opp, snarere tvert i mot. Tror vi hadde dødd om det hadde vært 36 grader, gitt! ;))

Ganske imponert over at dere allerede har planer for neste sommer! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skjer med all reklamen på KG, synes det tar helt av jeg :klø:

Og enda verre, mannfolka på KG.. De er blitt et skikkelig irritasjonsmoment, særlig enkelte gjengangere :fnise:

En liten oppsummering av ferien;

Topp 10 Ibiza

1) Salinas beach - nydelig sandstrand ved saltbassengene med krystallklart vann og fin hvit sand. Mange vakre mennesker (sikkert kjendiser mange av de, men jeg er ikke god på å gjenkjenne lokale spanske modeller og fotballspillere)

2) Formentera - den lille naboøyen til Ibiza er bare en kort båttur unna og har de beste strendene i middelhavet! Paradis!

3) Cava sangria - var på menyen på de fleste restauranter og barer

4) Pacha - den legendariske klubben i Ibiza town. Syke priser på inngang og drinker, alltid fullt og med store trekkplastere bak platespillerne. Pacha es Pacha!

5) Mambo Cafe - på kjente Sunset Strip i San Antonio hvor man nipper drinker eller spiser en Mambo burger mens man ser på solnedgangen.

6) Dalt Vila - gamlebyen i Ibiza, en av Europas best bevarte gamlebyer. Koselig å rusle rundt i de smale gatene.

7) La Bodega - tapas og cava sangria, og veldig god stemning!

8) Space - kjent for å ha åpen takterrasse, den er nå enda mer tildekket men vi kunne fortsatt se flyene som gikk inn for landing på flyplassen - de var så nære at vi nesten kunne ta på de!

9) El Pirata - kjempegod italiensk mat som pizza og pasta, veldig ujålete og masse lokale gjester.

10) Playa d'en Bossa - stranden for alle, med alt fra luksuriøse beach clubs til typiske sydenkaféer.. noe for alle! Og rett ved Ibiza town.

Topp 10 Barcelona

... kommer :)

Shopping ble det ikke såå mye av, men økonomien er nesten litt skrall om dagen pga. huskjøp og alt det som hører med. Så kanskje like greit at vi klarte styre oss!

Det ble;

* duftlys fra Rituals (en hjemme-spa aktig butikk)

* Veske fra Zara (sort, skinnimitasjon med gullenker og gullzippers)

* Luggage tag i fra Pacha shop (hvit med Pacha logo)

* Pacha bag (mellomting mellom pose og veske, som kommer i nye farger hvert år - i år var den sølv med kirsebærlogoen)

* Pacha cd

* Pacha DVD

* Space nøkkelbånd

* Ministry of Sound nøkkelbånd

* Benefit - Gina - My place or yours - parfyme

* Pacha laptopveske

* Diverse godis og søtsaker

.. tror ikke det var noe mer :)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny parfyme du, for et sjokk :ler:

og sangria lagd av cava falt i smak? :hoppe:

det er så nydelig altså! skikkelig sommer-feeling!

nesten så jeg må vurdere en ny tur til Ibiza jeg og.. spesielt den italienske restauranten frister! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LekeHusmor! :hoppe:

Ja cava sangria var kjempegodt, og det er takket være deg jeg kom på at jeg skulle prøve ;)

Så takk til deg :enig:

Når var du på Ibiza, og hvor bodde du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra! :hoppe:

det er virkelig det beste som fins. hadde vært noe her i regnet gitt..

du jeg har bare vært innom der en dag i forbindelse med et cruise i Middelhavet.. så var bare i (?) Ibiza by, og kikket litt rundt. det er ganske lenge siden også, så jeg husker helt ærlig ikke så godt - annet enn at jeg likte meg der :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh I see :)

Ja, jeg liker meg godt i Ibiza town jeg også, det er litt rotete og uoversiktelig, men også så gøy å gå i alle de smale smugene hvor det florerer med stilige, sære, rare, morsomme butikker! Og særlig "Virgin street" som er homsegaten.. der er det alltid mye å se på (men er alltid mye fluer der og lukter kloakk til tider.. men det gjør det overalt i Spania..)! I tillegg ligger gamlebyen og troner på toppen, den er veldig fin :)

Har du klart å mikse cava sangria på egenhånd noen gang?

I såfall.. vet du om en oppskrift som blir vellykket? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

homo-gaten husker jeg! :ler:

jeg har prøvd litt forskjellig, best resultat syns jeg har blitt med ananasjuice og friskpresset appelsinjuic, og så har jeg hatt kiwi, appelsiner, en liten skive sitron, grønt eple og halve grønne druer oppi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det jeg har shoppet siden jeg kom hjem:

Cupcake smykkeskrin - et lyseblått/rosa og en brun/rosa

2 stk Lisbeth Dahl kroker dekorert med "edelstener"

Hvit treningstopp fra NIKE

Malla hengehylle fra IKEA med tilhørende Malla skuffer, må bare få tak i de store også nå da!

Serveringsbrett med fargerike fugler - fra IKEA

Enkle tallerkner - også fra IKEA, superkjedelige, angrer på at vi kjøpte dem.. men det var bare for å ha noe midlertidig.

Hvit liten vase fra IKEA

+ to brosjer fra Accessorize! :)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

homo-gaten husker jeg! :ler:

jeg har prøvd litt forskjellig, best resultat syns jeg har blitt med ananasjuice og friskpresset appelsinjuic, og så har jeg hatt kiwi, appelsiner, en liten skive sitron, grønt eple og halve grønne druer oppi.

:sikle: :sikle: :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det finnes så utrolig mange fine brosjer. Må bare bli flinkere til å bruke de! :)

Ikke shoppet noe spennende siden i går, men kjøpte en Dri-Fit Nike treningstrøye - helt basic. Så da har jeg treningstøy til to treninger i uken :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger lønn nååååååh......

Må overføre fra sparekonto og over på brukskonto og det er så utrolig nedtur :grine:

I tillegg har jeg til nød måttet bruke felleskontoen vår :sjenert:

Ikke bra :fyfy:

Det har ikke blitt mye handling, men i går fikk jeg hvertfall kjøpt noen små greier på IKEA. Endelig hadde de fått inn igjen Malla skuffer så da fikk jeg hamstret noen slike til den fantastiske hengehyllen jeg kjøpte sist gang ;)

I tillegg ble det en Drömmar muffinsform, det ser ut som kakene blir ganske høye og smale, så får vi se hvordan det tar seg ut i virkeligheten ;)

Ellers var det bare isbitformer, sugerør og grytekluter - ikke de største investeringene altså ;)

Men vi har kanskje bestemt oss for spisebord, og det blir muligens;

Torsby med hvitt glass. Og disse stolene som heter Tobias. Men så må det funke da, i leiligheten.. samboer vil helst kjøpe nå slik at vi har et sted å spise - akkurat nå har vi kun et salongbord så det blir mange tv-middager :ler: Om vi ikke kan sitte ute da, for vi har fått låne "hagebord" til balkongen. Så et bord hadde jo absolutt vært på sin plass, men det er litt skummelt å kjøpe noe før vi har en slagplan for resten av rommet. Bordet er jo nøytralt nok til å passe de fleste farger, men ja vi får se. Samboer er veldig bestemt på at det skal vi ha ;)

I natt fikk jeg ikke sove pga. en fillebikkje som holdt til under oss og en leilighet bortenfor. De som bor der er visstnok to unge gutter, som forrige eier sa var veldig hyggelige, men om de har en svær diger hund som ikke kan være alene hjemme, så har vi et problem!

Det er forsåvidt ikke lov med hund i borettslaget, så jeg håper de passet den (noe som også er ille, for de dro ut på byen og lot hunden bli igjen, noe den tydeligvis ikke likte) Den bjeffet konstant fra 23:00-04:00..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff! det er ikke noe som er verre enn å bli holdt våken om natten.. virkelig ikke! håper de bare passet den ja, og at det ikke skjer igjen :nei:

kult spisebord og fine stoler! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikk i August :digge:

Madonna - Celebration - veldig dårlig lyd på klippet, men en av Madonnas beste etter min mening, men nå synes jeg Paul Oakenfold var det beste med Madonna-konserten også da :hjerte: Litt usikker på om det er originalen eller en mix det her..

Kristinia Debarge - Goodbye - er noe litt Britney-aktig over den, og jeg er jo en sucker for sånne pop-anthems :ler:

- svensk pop, er noe spesielt med svenskene altså, får litt Carola-vibber og kan tenke meg at den er sykt populær på homseklubber! Spooky hvor mye hun ligner Leona Lewis!

Black Eyed Peas - I gotta feeling - har et love/hate forhold til Black Eyed Peas, noen sanger er ekstremt fengende og andre er bare irriterende. Men denne liker jeg.. kanskje fordi den er produsert av den franske super DJ'en David Guetta..

- digger sangen og håret!

Little Boots - Remedy - digger alt av Little Boots.. men dette er den siste!

Michel Cleis - La Mezcla - helt sprø låt og overalt på Ibiza.. er noe folkemusikk-aktig over den, men den funker utrolig bra ute:)

Arno Cost - Cyan - all housemusikk med piano er veldig Ibiza, og denne ble også spilt masse, synes den er veldig fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Jeg bøyer meg i støvet for musikksmaken din! :fnise: Elsket alt! Er en sucker for housemusikk med piano :hjertesmil:

Og jeg visste ikke at David Guetta sto bak den nye Black Eyed Peas-sangen! I like it :Nikke: Har du noe mer å anbefale mens du er i gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mer musikk (dessverre noe dårlig lyd på enkelte sanger..)

Little Boots - new in town

SUGABABES - Teardrops

- egentlig ikke så veldig bra - faktisk litt krampaktig, men det er Sugababes..

Little Boots - Stuck on repeat

Pixie Lott - Boys & Girls

The bird and the bee - love letter to Japan

Royksopp - The girl and the robot

Lily Allen - Not fair

Adrienne Bailon - Uncontrollable

Lady Gaga - Fashion

- dette er det nærmeste jeg kommer country :ler:

Adrienne Bailon - Big spender - mye kul musikk i Shopaholic-filmen :jepp:

la roux - in for the kill - en mix det her. Låten var veldig populær på dansegølvet på Ibiza :ler: Herlig bass :) Det beste(?) er egentlig at jeg til tider synes hun synger ganske stygt, litt sånn Olga-Marie Mikaelsen, skjærer litt i ørene :lol: Men digger den likevel :tommelopp:

The veronicas - Untouched - på grensen til hvor mye rock jeg klarer :lol:

Mastiksoul - Run for cover

Inkfish & David West - Hello Piano - heja Sverige, eller Inkfish holder faktisk til i Oslo, så han er en kjent skikkelse i utelivet :)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

the veronicas pusher også på mine knapper i forhold til hva jeg kan tåle av rock :fnise:

hehe, så bra.. :fnise: Skjøre porselensdukker vi :sminkedokke:

Trodde jeg skulle få lønn i dag, men det er sikkert den 12. jeg får lønn :grine:

Åhhh jeg som skulle shoppe og betale ned på det gigantiske huslånet (:sjokk:)

Kanskje jeg får VIP-billett til Øya-festivalen.. eller jeg får det, skal få det.. men spørsmålet er om jeg får to :lol: Må jo ha noen å dra med også! :lol:

Min eneste gode i jobben jeg har er gratis (VIP) billett til Øya :fnise: Resten av jobben er meget lite glamorøs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ut på en liten runde i går selv om jeg ikke hadde fått lønn :sjenert:

Det resulterte i:

* To duftlys fra Åhlens, et i boks med kokos/sitrongress

og et grønt i frostet glass med duft av lime&basilikum.

* Kjøpte også en Balmain-inspirert cardigan fra H&M. Blir litt irritert på meg selv, hvorfor må jeg kaste meg på alle trender.. :lol: Så sikkert dust ut på meg likevel, men jeg syntes den var litt kul.

* La Roux - cd

* Har også bestilt Pacha Ibiza-cd.

Har ikke noe med shopping å gjøre, men merker jeg blir irritert på mannfolk i blant. Akkurat nå Frithjof Wilborn. Forlater sin kone gjennom 24 år for en 24-åring.. og som han allerede har klart å smelle på tjukka.. Usj, ikke er han noe å se på heller :angry:

Hvor mange kvinner forlater sine menn for en 24-årig gutt? Mannfolk altså! :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...