*Joyce* Skrevet 11. juni 2009 #1321 Del Skrevet 11. juni 2009 Den er fra Eske (ved Bislett) De hadde også en med flamingo som jeg også ville ha .. er nok litt kitsch av meg altså Kitsch er kult! Vi får se om vi ikke må vandre en tur til Bislett i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 12. juni 2009 #1322 Del Skrevet 12. juni 2009 Den var fiin den dørmatta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #1323 Del Skrevet 12. juni 2009 Ja jeg tror jeg kan bli glad av å bli møtt av den dørmatta hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 12. juni 2009 #1324 Del Skrevet 12. juni 2009 Likte alle de kortermede cardiganene jeg Noe sånt hadde passet inn i garderoben min også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 12. juni 2009 #1325 Del Skrevet 12. juni 2009 Mischa, min parfymeguru. Kan du anbefale en deilig, frisk sommerduft? Jeg liker veldig godt CK IN2U, men føler for å slå ut håret og prøve noe annet Kan du hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #1326 Del Skrevet 12. juni 2009 Mischa, min parfymeguru. Kan du anbefale en deilig, frisk sommerduft? Jeg liker veldig godt CK IN2U, men føler for å slå ut håret og prøve noe annet Kan du hjelpe? Jeg synes den nye fra DKNY Be Delicious Fresh Blossom er deilig og frisk! Originalen er vel også god om jeg ikke husker feil Ellers kan du jo teste ut sommerparfymene til Marc Jacobs, tror de er veldig lette - denne høres god ut, men det finnes fler i samme serie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #1327 Del Skrevet 13. juni 2009 I dag har jeg ruslet litt rundt i byen, været har vært veldig skiftende, men godt med litt sol igjen Føler meg bedre allerede! Var innom Wayne's Coffee for en iskaffe og sandwich, argh...er så møkklei hele kjeden allerede. De som jobber der er så lite serviceinnstilte og til tider helt fjerne! Har opplevd dette på flere filialer, så er ikke bare uheldig heller Dessuten kaffen er pyton og maten er vond og tørr... min erfaring gang på gang! Aldri mer Wayne's.. Selv om jeg liker konseptet da og de gjør som Starbucks, lager litt kafé av kaffebaren så det er jo hyggelig å sitte der, men hjelper ikke når mat og kaffe er pyton... I dag ble det en ny bermudashorts i khaki fra Mango og et par solbriller fra Accessorize - ikke helt fornøyd med solbrillene, men er helt desperat Også la jeg nettopp en bestilling på play.com på Ministry of Sound Clubbers guide 2009 (koster dobbelt så mye på Platekompaniet!) og Little Boots. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. juni 2009 #1328 Del Skrevet 14. juni 2009 må bare foreslå til Tusle jeg og: Versace Versense! den er skikkelig sommer-digg. hvordan solbriller kjøpte du deg, Mischa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 14. juni 2009 #1329 Del Skrevet 14. juni 2009 Så mykje kult du har kjøpt deg, Mischa! Den tesil-jordbær-saken må eg sjå etter sjølv Og det same med dei kortarma cardiganane, sånne er berre heilt superdupre! Veldig bra kjøp, må eg få seie! Ha ein super start på veka! Skal prøve og vere litt meir her inne no, har vore litt mykje andre ting i det siste. Gøy å lese korleis du hadde hatt det i London, dei cupcaksane er jo heilt übersøte! Hugsar eg observerte cupcakane sjølv når eg var på den der...å kva heiter den...du nemnde den....åå fakerten eg kjem ikkje på den! Skal scrolla tilbake etterpå og sjekke det ut! Ja, ja nei no må eg dra meg i seng. Har ein liten flytur bak meg så er litt småtrøytt.... Håpar det går bra med deg, vert kjekt no framover når det vert leiligheitssnakk her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 15. juni 2009 #1330 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg synes den nye fra DKNY Be Delicious Fresh Blossom er deilig og frisk! Originalen er vel også god om jeg ikke husker feil Ellers kan du jo teste ut sommerparfymene til Marc Jacobs, tror de er veldig lette - denne høres god ut, men det finnes fler i samme serie Den Marc Jacobs parfymen ser (eller høres) så utrolig god ut. Er det ikke en som lukter agurk også? Mmm. Det kjipe, synes jeg, er at flaskene er så store. 300ml. Aldri i verden om jeg noen gang hadde klart å bruke opp en flaske, hehe. Har ikke klart å finne mindre heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #1331 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Årolilja: Så koselig med besøk fra deg Jeg tenker på deg selv om du ikke er innom så ofte, håper jo alt står bra til og gleder meg til oppdateringer i din egen dagbok og de andres! Jeg syntes den tesilen som lignet et jordbær var så festlig og så er jeg så lei metallsmaken av de standardsilene. Har ikke fått testet den enda da! Ambivalent: Ja de flaskene er store! Men tror det er meningen at du skal spraye ganske mye.. at det blir mer som en slags bodyspray fordi den er lett og "utvannet" om du skjønner Endret 15. juni 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 15. juni 2009 #1332 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Tusen hjertelig takk for parfymetips Endret 15. juni 2009 av Tusle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #1333 Del Skrevet 15. juni 2009 Ønskeliste Accessorize Fargerik, festlig sommerveske Flamingo handlenett Stråveske med blomster Rosa ballerinasko med rysjer Flamingo tubetopp kjole Glamorøs tunika/kaftan En liten stenbelagt giraff Stort perlekjede med mange lag Små sorte blomsterklyper i stoff Hårbånd med sort blomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 15. juni 2009 #1334 Del Skrevet 15. juni 2009 LEKRE ting!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #1335 Del Skrevet 17. juni 2009 Burde egentlig roe ned shoppingen litt, men når jeg finner noe fint til leiligheten så er det tøft å stå i mot. Endte opp med to Maribowl skåler fra Iittala, da de var på salg (50%) i fargen Sweet Pink. Synes egentlig det er mange lekre farger og kunne godt tenkt meg flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 17. juni 2009 #1336 Del Skrevet 17. juni 2009 Burde egentlig roe ned shoppingen litt, men når jeg finner noe fint til leiligheten så er det tøft å stå i mot. Endte opp med to Maribowl skåler fra Iittala, da de var på salg (50%) i fargen Sweet Pink. Synes egentlig det er mange lekre farger og kunne godt tenkt meg flere Hvor er de på salg nå? Jeg liker den fargen, og har flere av den fra før, så 50% er jo et kupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #1337 Del Skrevet 17. juni 2009 Hvor er de på salg nå? Jeg liker den fargen, og har flere av den fra før, så 50% er jo et kupp. Fant de på Tilbords Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 17. juni 2009 #1338 Del Skrevet 17. juni 2009 Aha, kanskje de har de til 50% på Tilbords her i byen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #1339 Del Skrevet 17. juni 2009 Aha, kanskje de har de til 50% på Tilbords her i byen også? kanskje det kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #1340 Del Skrevet 19. juni 2009 Har ikke handlet noe spesielt de siste dagene, men bruke penger.. det klarer jeg uansett Har funnet ut at Elle UK er favoritten blant Elle-bladene, det er tyngre enn den norske utgaven, men mer glossy (jeg er en sucker for glanset papir ) og likevel mer "folkelig" enn den amerikanske Bare synd de skal ha 99 kr pr blad på Narvesen Nå måtte jeg selvsagt sjekke om det fantes et abonnement på ELLE UK og det gjør det! Så fort jeg flytter skal jeg slenge inn en bestilling, 12 blader for £ 57 - det kan jeg leve med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå