Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper bare den funker, altså at den sitter normalt på hodet og verken er for liten eller stor :lol:

Håper den er fin i virkeligheten også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Duuu :sjenert: Nå har jeg vært inne hos Lekehusmor, og hva har Sturla Berg Johansen gjort som er utilgivelig?

Jeg er en sucker for kjendissladder :fnise: Og har alltid trodd at Sturla er søt og jordnær privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dalieo:

Sender deg pm angående Sturla!

Fikk hårbøylene i dag.. den med rosa blader var sååå søt og selgeren sendte de i en rosa eske med skyer, cute! I tillegg fikk jeg med ekstra strikker og spenner på kjøpet. Tror jeg må ha noen flere hårbøyler :lur:

På lørdag svidde jeg av litt penger :sjenert: Kjøpte tre bikinitopper fra Lindex - alle er sorte - sånn er det å være brystfager :rolleyes: Det var en vanlig bikinimodell i sort med padding, en vanlig uten padding og en halterneck med gulldetaljer. Tror jeg beholder to, må bare velge hvilke to - og så finne underdeler da..

I tillegg kjøpte jeg en ferskenrosa luftig bluse, herlig sommerfarge!

Og så ble det et par sandaler på Grændsen sko - korkhæl og sort strikk - minner litt om Herve Leger - bare i sko :lol:

Elendig på å forklare :P

Og så ble det en lang topp på Oasis - finere i virkeligheten enn på bildet synes jeg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dalieo

:hoppe:

Åh, nå fikk jeg også lyst på hårbøyler via ebay. Hvor mye betalte du for bøylene + frakt?

Høres ut som fine kjøp! :Nikke: Ble litt nysgjerrig på Herve Leger-inspirerte sko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Åh, nå fikk jeg også lyst på hårbøyler via ebay. Hvor mye betalte du for bøylene + frakt?

Høres ut som fine kjøp! :Nikke: Ble litt nysgjerrig på Herve Leger-inspirerte sko?

Altså skoene har sorte elastiske bånd og så skal de rundt anklene, det er noe litt sånn bandasjeaktig over stilen og det minner om kjolene til Herve Leger ;)

Kanskje jeg klarer å få surret meg til å legge ut bilde for beskrivelsene mine er ganske elendige :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

De hørtes fine ut! Jeg drømte faktisk om skoene i går natt :ler: Tror jeg er litt for mye på kg... Drømte at jeg fant de på vero moda, og at hele skoen var i kjolestoff med bandasjemønster. Så det så egentlig bare ut som en feit bandasjeklump. Så ble jeg veldig skuffa :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bruker en del neglelakk sant..

Kanskje du har en god neglelakkfjerner å anbefale?

Neglene mine har plutselig begynt og flise seg opp :sukk: jeg skylder på neglelakkfjerneren min... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dalieo:

Jeg glemte å svare på hårbøylene :lol: Tror det kom på ca 180 kr for to hårbøyler inkl. frakt. Den med perleblader var verdt det, men den hårbøylen med fjær kunne jeg spart meg for :lol:

Man har vill fantasi i drømmene.. Skjønner godt at du ble skuffa over skoene du fant i drømmen! :gjeiper:

Jeg drømte om han ene Ylvis-broren i natt, han lyse.. Han var veldig betatt av meg og jeg var smigret, og siden han var B-kjendis og diltet jeg etter han.. Ble med på båttur i en liten jolle gjorde jeg også, sammen med noen andre groupies (jeg liker ikke Ylvis en gang :rolleyes: ) Og han delte ut små poser med neglelakker til oss jentene :fnise:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bruker en del neglelakk sant..

Kanskje du har en god neglelakkfjerner å anbefale?

Neglene mine har plutselig begynt og flise seg opp :sukk: jeg skylder på neglelakkfjerneren min... :sjenert:

Ja jeg bruker ofte neglelakk :jepp: Faktisk så har jeg ingen gode neglelakkfjernere å anbefale! Har brukt H&M sin og den funket bra, men jeg tror ikke den er så bra for neglene så byttet til en av merket Depend men den lukter helt forferdelig og er ikke på langt nær like god som H&M sin.. I tillegg ble neglene mine enda verre, selv om Depend skulle være uten parfyme, aceton osv..

Men jeg skal gjøre litt research og tipse om jeg finner noe bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg slenger meg inn i diskusjonen og anbefaler disse. :) De lukter knallgodt, ikke neglelakkfjerner-ete i det hele tatt! Også kommer de godt til i "krokene" fordi de er så tynne. Og de flusser ikke sånn som bomullspads har en irriterende tendens til å gjøre. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg inn i diskusjonen og anbefaler disse. :) De lukter knallgodt, ikke neglelakkfjerner-ete i det hele tatt! Også kommer de godt til i "krokene" fordi de er så tynne. Og de flusser ikke sånn som bomullspads har en irriterende tendens til å gjøre. :glare:

Takk for tips:)

Er egentlig ikke så glad i sånne pads, innbiller meg at de blir mye dyrere i lengden. Er ikke så ofte jeg lakker neglene, så jeg er redd de tørker ut mellom slagene :fnise:

Men var ikke så ille pris på de da, så det er mulig jeg gir de en sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De likte jeg! :) De må absolutt testes :Nikke:

I USA kjøpte jeg en neglelakkfjerner som bestod av en stor svamp i en boks hvor man skulle stikke hele fingeren inn i svampen for å fjerne neglelakken. Tok lang tid før jeg skjønte at det var slik det skulle gjøres :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kanskje gjort mitt dyreste kjøp noensinne! :sjokk:

Leilighet!

Vi ga et bud og har fått aksept.. så nå er det bare formaliteter igjen. Shit! :overrasket:

Jeg er jo glad, men samtidig litt redd! Nå blir jeg gjeldsslave i millionklassen.. :redd:

Leiligheten er ikke like fin som den andre vi ga bud på, men den har god standard og er relativt nyoppusset + at den jo er litt rimeligere.

Vi fikk tipset om leiligheten gjennom en megler, så vi slapp budrunden da han bare kjørte en privat visning! Veldig deilig!

Scary!! :sjokkbla:

Men også veldig deilig! Så nå håper jeg det formelle går i orden så kan det feires :kristin:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...