Mischa Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #1041 Del Skrevet 6. mars 2009 Takk for raskt svar Tusle! Det ligger ikke noe i spamfilteret mitt heller :klø: Mystisk! Jeg får slenge inn en mail! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 6. mars 2009 #1042 Del Skrevet 6. mars 2009 Bare hyggelig Min bestilling hos Lush gikk hvertfall knirkefritt. Håper det ordner seg, betalte du med kort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #1043 Del Skrevet 6. mars 2009 Jepp betalte med kort! Har fortsatt ikke fått noen bekreftelse, har sendt en mail, men ikke fått svar på den heller :klø: Satser på at alt er som det skal, selv om jeg ikke liker slik mistenkelig oppførsel Godt å høre at du har positive erfaringer, de virker jo dønn seriøse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 6. mars 2009 #1044 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg håper det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #1045 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg også! Har fortsatt ikke hørt noe som helst.. Begynner å bli en smule irritert merker jeg De åpnet jo sin første butikk den uken her, så om det er de samme menneskene som styrer med butikk og nettbutikk så har de kanskje veldig mye å gjøre?! Men synes nå likevel det er rart at de ikke følger opp nettbutikken selv om det er mye stress med åpningen av ny butikk.. Jeg får gi det noen dager til! I går var jeg ute med noen kolleger. Drakk ikke så mye, men hodet verker litt i dag likevel. Slitsomt.. I dag blir det rydding i leiligheten og en tur på IKEA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #1046 Del Skrevet 8. mars 2009 Nå har jeg endelig fått svar fra Lush! Det var som jeg trodde, de var altfor opptatt av åpningen av den nye butikken. Men alt ser ut til å være greit, så da kommer vel pakken til uken! Usj, nå snør det igjen! Jeg er så lei av snø og vinter, is og kulde! Jeg vil ha vår Å nei! Nå snør det til og med kjerringer I går kastet jeg fem store poser med klær, eller de gikk til Fretex da Det føles litt bedre å gi de til et godt formål, enn å bare slenge de i søpla! Etterpå dro vi påIKEA for å kjøpe nytt kjøkkenbord. I dag har vi et slitent glassbord fra en eller annen billigkjede som vi overtok fra de som bodde der før oss. Det fulgte også med stoler, men de er på randen til å knekke sammen! Vi sitter jo aldri ved bordet og det brukes derfor mer som avlastningsbord enn spisebord. Håpet derfor å finne et bedre bord på IKEA, og har sett på noen varianter. Men IKEA er IKEA, bare rot og kaos - så det ble ikke noe bord! Ellers ble det stort sett bare kjedelige greier fra IKEA, måtte ha ny lampe til soverommet fordi den andre brakk i to deler da vi skulle skifte lyspære. Og ellers noen kjeler og småting. Høydepunktet var uten tvil kjøttbollene Etterpå gikk turen til Sandvika Storsenter, men dit skal jeg ikke igjen på lenge! Altfor kaotisk og mye folk, og selv om de har mange av kjedebutikkene jeg liker, så er det alltid dårlig utvalg og klaustrofobiske tilstander. Men lappene de selger på Ultra er kjempegode da Det skal de ha I dag er planen å få trent litt og bake ukens cupcake Det frister med Bittersweet Molten Chocolate cupcakes med marshmellow frosting, men vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 8. mars 2009 #1047 Del Skrevet 8. mars 2009 Da ordnet det seg da, nå ble jeg glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1048 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg også Tusle Nå venter jeg på asos-pakken min.. Burde jo ikke ta så lang tid ettersom den ble sendt fra UK, men har fortsatt ikke fått den! Jeg lovte meg selv å ikke bestille noe mer før jeg fikk pakken, men klarte ikke holde meg unna likevel Hei Poa - Roucou Monoi Oil og Hei Poa Monoi SPF 6 Spray Har alltid hatt lyst å teste ut Hei Poa, elsker tropiske blomster og frukter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 9. mars 2009 #1049 Del Skrevet 9. mars 2009 Tar jeg helt feil eller har det åpnet en Lush-butikk i Trondheim? Hvis det er tilfelle, er det i såfall gode nyheter, jeg er veldig nysgjerrig på Lush. Men orker ikke bestille fra nettet. Jeg har ikke fått med meg at de selger sminke og sånt på asos. Det må kanskje testes en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 9. mars 2009 #1050 Del Skrevet 9. mars 2009 Lush har åpnet i Trondheim ja! Gikk forbi der for en uke siden, og det stod de skulle åpne på torsdag som var. Skal innom der i løpet av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 9. mars 2009 #1051 Del Skrevet 9. mars 2009 Da må jeg dit når jeg skal til Trondheim i mai. Vet du hvor butikken ligger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1052 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja heldiggriser, Lush har åpnet butikk i Trondheim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 9. mars 2009 #1053 Del Skrevet 9. mars 2009 Nå venter jeg på asos-pakken min.. Burde jo ikke ta så lang tid ettersom den ble sendt fra UK, men har fortsatt ikke fått den! Jeg venter også på en pakke fra UK (Feelunique.com), men den har ennå ikke kommet.. Kanskje de har mye post for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 9. mars 2009 #1054 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg venter også på en pakke fra UK (Feelunique.com), men den har ennå ikke kommet.. Kanskje de har mye post for tiden Virker som om tollvesenet er litt overarbeidet for tiden, synes generelt at Ting Tar (mer) Tid om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1055 Del Skrevet 9. mars 2009 Ok, godt det ikke bare er meg Begynte å lure på om jeg var svartelistet I dag ble det et REN maske - har testet den og liker effekten! Så det var tid for full size! Men fy så dyrt det er i Norge.. buh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. mars 2009 #1056 Del Skrevet 10. mars 2009 fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1057 Del Skrevet 10. mars 2009 fra meg til deg tusen takk!! Den må jeg skrive ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1058 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) I dag kom Dermalogica Daily Microfoliant samples'ene! De har fått veldig gode reviews på makeupalley, så er nysgjerrig på disse I tillegg kom den første asos-pakken min! Elsket Hello Kitty-smykke! I tillegg kom det hentelapp på Hello Kitty-bag'n! En god dag shoppingmessig Endret 10. mars 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #1059 Del Skrevet 13. mars 2009 Har fått hentet Hello Kitty-bag'n Er så fin så! Super som handbagasje på fly! Og igår fikk jeg hentet pakken fra Lush! Jeg tror jeg er veldig fornøyd! Prøvde Sympathy for the skin og den lukter veldig godt og gjorde huden myk Og Ocean salt skrubben skjønte jeg ikke så mye av Det var masse grovt salt på toppen og mer kremete konsistens under, skjønte ikke om jeg skulle bruke saltet eller fjerne det :klø: Men det luktet litt spesielt, som en veldig sterk drink med vodka, kokos og lime. De to såpene lukter godt, honning-såpen lukter best, sultana-såpen luktet litt for mye såpe og litt for lite rosin. Masken har jeg ikke fått testet enda Nei, nå må jeg komme meg på jobb! Endelig fredag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. mars 2009 #1060 Del Skrevet 13. mars 2009 hva går det lush greiene ut på egentlig? syns alt bare så ut som store såper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå