LekeHusmor Skrevet 3. februar 2009 #881 Del Skrevet 3. februar 2009 ta han med på Olympen der har du jo hvertfall "gamle Oslo".. jeg er ikke så kjent på sånn turistting i oslo.. men må jo være bedre å vise liksom det Oslo dere bor i, og lever i.. er jo sikkert det han syns er kjekt å se jeg har egentlig ikke noe med dette å gjøre - men er så nysjerrig av meg at jeg må bare spørre er samboeren din en god del eldre enn deg? eller surrer jeg bare? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 3. februar 2009 #882 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har 6-7-8 parfymer og synes det er mye, men du har visst et mye større utvalg enn meg Litt kjekt å kunne bytte på etter dagsformen og humøret da! Jeg er en periode-bruker som holder meg lenge til samme parfyme. Bruker bare en annen parfyme til fest og sånt. Skifter litt med årstidene. Men når jeg er i praksis kan jeg ikke bruke parfyme, så nå har jeg ikke brukt parfyme annet enn i helgene og jeg føler meg nesten litt naken på hverdagene. Rart med det der Jeg burdekanskje bli flinkere til å kjøpe mindre flasker istedenfor store flasker, da kan man bytte litt oftere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #883 Del Skrevet 4. februar 2009 LekeHusmor: Nei samboeren min er bare 4 måneder eldre enn meg Venninnene mine trodde alltid de skulle få kjærester som var noen år eldre og litt mer modne, men vi har endt opp med jevnaldrende eller yngre alle sammen Frk.Grønn: Ja jeg er nok ikke helt normal parfymemessig Hadde jeg hatt en jobb hvor jeg ikke kunne bruke parfyme hadde jeg nok ikke hatt så mange parfymer Det er først det siste året at dillen har tatt av, da hadde jeg ikke kjøpt ny parfyme på flere år og "våknet opp" og var drittlei! Og sånn startet det Jeg spiser fruktsalat til frokost hver morgen, men blir oppgitt over frukten de selger i butikkene Nå har jeg kjøpt en pakke spiseklar/moden mango, og begge er steinharde! Og en sweetie(søt grapefrukt) og det er jo søren ikke innmat, bare skall og kjerne! Og clementinen smakte gammel og råtten. Hadde lyst å kjøpe granateple, men de skal ha 25 kr pr stk! Blir litt grinete av prisen på frukt og kvaliteten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. februar 2009 #884 Del Skrevet 4. februar 2009 ah :klø: skjønner ikke hvor jeg har fått det fra! enig med deg ang frukten.. utrolig irriterende. hvor handler du som regel? jeg har gått over til å kun handle frukt og grønt hos en sånn "utenlandsk sjappe" jeg.. mye billigere, og bedre kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. februar 2009 #885 Del Skrevet 4. februar 2009 Aha, er det det som er sweetie, har fundert på hva en sweetie er, men har ikke turt å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 4. februar 2009 #886 Del Skrevet 4. februar 2009 Usj ja, helt enig i at det er vanskelig å finne fin frukt i butikkene. Jeg står bestandig og klemmer og sjekker i det uendelige før jeg kjøper, gidder ikke å betale for dårlige varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. februar 2009 #887 Del Skrevet 4. februar 2009 Det gjør jeg også. Klemmer og sniffer på frukten, ser nok litt rar ut der jeg står Er så lei at butikkene ikke kan ha god mango. Enten er den superbløt og ekkel, eller så er den steinhard. Mango skal gi etter for lett trykk, trykker jeg på mangoen de har i lokalbutikken her så sitter hele hånda igjen*æsj* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 4. februar 2009 #888 Del Skrevet 4. februar 2009 Det gjør jeg også. Klemmer og sniffer på frukten, ser nok litt rar ut der jeg står Er så lei at butikkene ikke kan ha god mango. Enten er den superbløt og ekkel, eller så er den steinhard. Mango skal gi etter for lett trykk, trykker jeg på mangoen de har i lokalbutikken her så sitter hele hånda igjen*æsj* Blæh, ja... *grøss* Altfor, altfor overmoden frukt er like ille som helt umoden. Men de såvidt-over-18-ansatte på den lokale Kiwi'en som skal rydde blant varene spiser vel sikkert ikke frukt selv en gang. Det ser ihvertfall ikke sånn ut på varene de lar ligge fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. februar 2009 #889 Del Skrevet 4. februar 2009 Blæh, ja... *grøss* Altfor, altfor overmoden frukt er like ille som helt umoden. Men de såvidt-over-18-ansatte på den lokale Kiwi'en som skal rydde blant varene spiser vel sikkert ikke frukt selv en gang. Det ser ihvertfall ikke sånn ut på varene de lar ligge fremme. Æsj, på Kiwi har jeg helt sluttet å kjøpe frukt, det er alltid så dårlig kvalitet der*grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 4. februar 2009 #890 Del Skrevet 4. februar 2009 Usj, det er tragisk at det skal være så dårlig kvalitet på frukten her i landet! Da er det mye kjekkere med "innvandrer-butikker." Desverre er det dårlig med det her i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #891 Del Skrevet 4. februar 2009 Åhhh når jeg endelig fikk svar på shipping costs fra en selger på eBay så var allerede parfymen solgt Den skyldige er en eller annen person med 0 feedback igjen! Hva er det med disse nykomlingene - eier de ingen respekt ovenfor veteranene! Jeg blir frustrert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 4. februar 2009 #892 Del Skrevet 4. februar 2009 Åhhh når jeg endelig fikk svar på shipping costs fra en selger på eBay så var allerede parfymen solgt Den skyldige er en eller annen person med 0 feedback igjen! Hva er det med disse nykomlingene - eier de ingen respekt ovenfor veteranene! Jeg blir frustrert Tsk, tsk, kanskje det er Tusle? (Neida, jeg bare tuller, Tusle!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. februar 2009 #893 Del Skrevet 4. februar 2009 Nå er det mulig jeg tramper i ebay-salaten her, men here goes; Skal man holde seg unna ting som andre med høy/høyere feedback vil ha? Seriøst? Et sted må jo vi ferskinger begynne også, feedbacken kommer jo ikke av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. februar 2009 #894 Del Skrevet 4. februar 2009 Tsk, tsk, kanskje det er Tusle? (Neida, jeg bare tuller, Tusle!) Haha Jeg tror jeg dåner :dåne: Nei, det er ikke meg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #895 Del Skrevet 4. februar 2009 Tusle: Jeg synes ikke sweetie var spesielt sweet heller, så skal ikke kjøpe den igjen! De har derimot en frukt som heter Ugli..den er kjempestygg og det gjør meg så nysgjerrig Kiwi pleier å ha best frukt der jeg bor! Føler garantien om at man får penger tilbake har gjort at de har skjerpet seg litt! itla: Ja det blir en del klemming og snusing (sjenert) her også.. Ananasen må f.eks. ikke lukte mugg da er den på vei til å råtne. Men jeg klemte tydeligvis ikke godt nok på mangoen da Alltid morsomt å komme med en eksotisk frukt til kassa og se hvordan de bak kassa strever og blar febrilsk i disse heftene for å finne ut hvilken frukt og kode det er Frk.Grønn: Ja det er noen innvandrerbutikker i området, men jeg synes ikke de er noe flinke til å oppbevare frukten. Det blir helt feil, enten ute i kulden eller i telt. Bananer dør jo av slikt.. Nei den som kunne dyrke selv.. det hadde vært noe Plukke ananas fra trærne i hagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #896 Del Skrevet 4. februar 2009 Nå er det mulig jeg tramper i ebay-salaten her, men here goes; Skal man holde seg unna ting som andre med høy/høyere feedback vil ha? Seriøst? Et sted må jo vi ferskinger begynne også, feedbacken kommer jo ikke av seg selv Tusle - jeg bare tullet Jeg føler meg bare litt snurt, har blitt "overkjørt" to ganger på to døgn av ferskinger! Så nå måtte jeg finne noen å skylde på Men shop i vei, for all del Er bare jeg som er blitt for treg i avtrekkeren på mine eldre dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. februar 2009 #897 Del Skrevet 4. februar 2009 Tusle - jeg bare tullet Jeg føler meg bare litt snurt, har blitt "overkjørt" to ganger på to døgn av ferskinger! Så nå måtte jeg finne noen å skylde på Men shop i vei, for all del Er bare jeg som er blitt for treg i avtrekkeren på mine eldre dager.. Haha!! Jeg tar ikke en spøk om den så blir servert rett foran nesa på meg skjønner du Jeg er treeeeeg sånn sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. februar 2009 #898 Del Skrevet 4. februar 2009 Ananaser vokser ikke på trær De vokser opp av bakken Eller bare tulla du nå også? Haha, en kjempestygg frukt som heter ugli, stakkars Og en sweetie som ikke er så sweet, hvor skal dette ende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #899 Del Skrevet 4. februar 2009 Ananaser vokser ikke på trær De vokser opp av bakken Eller bare tulla du nå også? Haha, en kjempestygg frukt som heter ugli, stakkars Og en sweetie som ikke er så sweet, hvor skal dette ende? :flau: ...nei det var ikke tull, jeg trodde faktisk de vokste på trær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 4. februar 2009 #900 Del Skrevet 4. februar 2009 Haha, det trodde jeg også Mischa, så ikke vær så altfor flau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå