Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

hvooor ser du på american idol?? :hoppe:

jeg luktet på hidden fantasy i dag.. ble skuffet :( den luktet som DKNY parfymen, den første, bare bittelitt søtere.. den var absolutt god, men ikke sånn som jeg ville ha. jeg tror rett og slett jeg ender opp med å kjøpe Midnight Fantasy, eller bare fantasy på nytt. det er jo ganske tydelig at det er den jeg vil ha.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh har Hidden Fantasy kommet i butikk allerede? :)

Kjedelig at den ikke var spesielt spennende da.. :cry:

Kjøpt Midnight Fantasy du! :hoppe: Jeg har lyst på den jeg også men skal prøve å finne den på eBay til en billig penge!

Men jeg har som sagt en avtale med meg selv om maks 1 ny parfyme i måneden, så jeg må i såfall vente til i morgen :fnise:

Laster ned American Idol fra torrenbytes jeg :popcorn:

Jeg elsker Ryan Seacrest som programleder og jeg :hjerte: juryen med Paula Abdul - som er så skjønn og god, Simon Cowell - han kan være så ond, men det han sier er alltid så spot on og han ooozer confidence som igjen er littebitt sexy ;)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens kjøp;

* L'Oreal Mascara - Double Extension Beauty Tubes - leste om tube-mascara i Elle og ble nysgjerrig - er visstnok lettere å fjerne enn vanlig mascara og skal være bedre enn vanlig mascara! Vi får nå se på det ;)

* Rosa grovt strikket skjerf fra Oasis på salg!

* En sminkekost fra H&M - ønsker å investere i gode sminkekoster etterhvert, men denne får holde inntil videre :)

Har også vært på Pascal med mamma og mormor og spist deilig mat og fantastisk god kake :sikle:

Hentet pakker fra lookfantastic, Dermalogica-kit'et og Redken All Soft duo. Men hvor er REN pakken min? :klø: Bestilte jo Dermalogica og Ren samtidig, mens Redken ble bestilt et par dager senere! Posten BØR ikke ha rotet den bort :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den L'Oreal-mascaraen er nesten litt morsom å fjerne, det går så lett av seg selv :) Hvis jeg husker rett skulle man ta varmt vann på vippene, la det være der litt også kunne man bare "dra" mascaraen av. Og ang Redken, har du prøvd All Soft før? Er det bra? Har lyst på, men vet ikke om jeg skal ta meg råd til det..

God helg! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kanebo 38 grader... den må du dra av! heller litt rart, har enda ikke vendt med til det.. (bruker den ikke til vanlig da, men når jeg trenger vannfast)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt musikk :digge:

Brandy - Long Distance - sukk.. en fin sang om avstandsforhold! :hjerte: Elsker Brandys stemme!

Chris Lake feat Nastala - If you knew (ATFC mix) - I :hjerte: this mix! Håper å få danset mye til denne på Ibiza!

The Pussycat Dolls - Top Of The World - også kjent som åpningsmelodien på "The City" - den gir meg en liten boost når humøret er på bånn:)

Lady Gaga - Just Dance - her på et eller annet svesk tv-show!

Jordin Sparks - One Step At A Time - søt sang og videon er produsert av han norske karen med den harry sveisen ;)

Kelly Clarkson - My Life Would Suck Without You - gikk fra 97.plass til 1.plass på Billboard-listen på en uke! Har alltid hatt en greie for Kelly Clarkson :sjenert: Hun er jo tross alt verdens første Idol :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi har HELT lik musikksmak :fnise:

og jepp, så fort jeg får lønn så skal midnight fantasy bestilles ;)

Morsomt at det finnes noen som deler min musikksmak :fnise:

Det er en sjeldenhet.. Har en venninne som alltid skal bytte cd når vi er på fest og høre på sin musikk, og alltid omtaler min musikk som drittmusikk o_O

Jeg syns det er helt greit at vi ikke deler musikksmak, men merker jeg blir litt irritert når hun alltid går til angrep på den måten, peace out :slår:

Jeg vurderer å legge inn et bud på en brukt Escada Ibiza hippie.. hvor mye kan en parfyme tape seg når den er brukt. Den er jo sikkert minst 3 år gammel, men det var 85 % igjen av parfymen.

Men orker ikke betale tollgebyr og moms, så vurderer å kjøpe den bare for å teste! Vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme dumme dumme kjerring.. :sur:

Jeg ble outbidet på eBay i natt av en person med 0 feedback!

Argh.. Nå ble jeg ordentlig irritert :frustrert:

Da slipper jeg å få en parfyme som er brukt da om ikke annet..

Og må ut med litt mer.. Må sikkert ut med tollgebyr og mva-kostnader også.

Det er lenge siden jeg har kjøpt noe for over 200 kr. Husker faktisk ikke hvordan det foregår. Fortoller dere selv? Og hvordan gjør man det i såfall? :sjenert: Mener å huske at jeg har fått en lapp i posten fa postkontoret - en slags hentelapp - og det står hvor mye jeg må betale for å få hentet ut pakken?! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, det er sånn det pleier å være hvertfall.. :)

du kan jo få de til å merke den som Gift også, så kanskje du slipper unna hele shiten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, det er sånn det pleier å være hvertfall.. :)

du kan jo få de til å merke den som Gift også, så kanskje du slipper unna hele shiten ;)

Ja det er jo selvsagt det beste! :Nikke:

Men dette er selgere som har 90 000 salg.. dette er ren business, så tviler på at de gidder å gjøre unntak for lille meg. De seriøse selgerne er sjeldent behjelpelige med å hjelpe enkeltpersoner styre unna tollen :rolleyes:

Men skader ikke å prøve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt de siste dagene til å tråle makeupalley for produkter som får gode tilbakemeldinger og begynner å få en ganske lang liste over produkter jeg kan tenke meg. Her er et utvalg! :)

* MD Skincare Antioxidant Firming Face Serum

* MAC eyeshadow i Shroom

* Clarins One Step Gentle Exfoliating Cleanser

* Chanel Glossimer lipgloss i fargen Spark

* Decleor Aromessence IRIS Night balm

* MAC eyeshadow i Vex

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har kanebo 38 grader... den må du dra av! heller litt rart, har enda ikke vendt med til det.. (bruker den ikke til vanlig da, men når jeg trenger vannfast)

Ja jeg testet mascaran for første gang i går (L'Oreal sin) - ble lange remser med mascara! Var litt merkelig ja! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg hente Britney Spears' 'Believe'! :hoppe:

Håper bare REN-produktene mine kommer snart! :dry:

Ja det var det med parfymer ja, hvert til sitt bruk :Nikke:

Har funnet en del beskrivelser av noen av parfymene jeg har og bruker, og jeg aner en viss sammenheng med hva de markedsføres som og hva jeg føler de utstråler når jeg selv bruker de :fnise:

Juicy Couture - Viva La Juicy Tantalizing. Teasing. Tempting Altså dette er parfymen som skal benyttes når jeg skal rett og slett være forførende og en tease! :fnise:

Aquolina - Pink Sugar - Playful. Mischievous. Romantic. - for den lekne romantikeren i meg :kline:

Calvin Klein - Euphoria - Confident. Sexy. Chic. - oh yes :sminkedokke:

Juicy Couture - Flirtatious. Romantic. Precious. - for den romantiske flørten i meg ;)

Lolita Lempicka - A sensual, romantic, and enchanting fragrance - ja jeg føler meg nesten litt eventyraktig og fortryllende magisk når jeg bruker Lolita Lempicka :gjeiper:

Dior Addict - Sensual. Soft. Feminine. - gutter har ofte kommentert den og jeg føler meg ultrafeminin!

L de Lolita Lempicka - Fantastical. Elusive. Free-spirited - dette er en skikkelig meg-parfyme, sær men utrolig god!

L.A.M.B. by Gwen Stefani - Unique. Powerful. Cool. - når jeg føler meg ekstra cool :cool:

YSL - Elle - Adventurous. Modern. Feminine. for den modige kvinnen i meg :wink:

Burberry Brit - Impulsive. Sexy. Unique. Godt den snart er tom, for impulsiv er ikke helt meg !

Kenzo - Vintage edition - Hopeful. Reflective. Forward-thinking. - denne bruker jeg ikke så ofte, naturlig nok - blir litt for hippie og fredsmekler for meg :tongue:

og snart har jeg da altså Britney Spears - 'Believe' som skal passe meg når jeg føler meg Optimistic. Inspirational. Spirited. Tror egentlig aldri jeg har følt meg slik før :fnise:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

bra du har kontroll hvertfall! jeg er helt i parfyme-virrvarr om dagen.. klarer ikke bestemme meg, og ingen av parfymene lukter som jeg vil de skal. i dag ble jeg faktisk litt interessert i en av parfymene til J.lo, Live Lux ellernoe sånt. den var veldig god! Midnight Fantasy luktet ikke som jeg husket, så den utgår.. :sur:

kresen, jeg? neeeida. :riste:

har du forøvrig noen erfaringer med frakt/toll osv fra LookFantastic?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh nei, var Midnight Fantasy nedtur? :sur: Så kjedelig.. Vet hvordan det er!

Jeg fikk et second chance offer på den brukte parfymen :fnise:

Litt humor.. Men nå har jeg vært i kontakt med en annen selger som sier han kan skrive ned verdien på pakken eller merke den som gave. Stoler aldri helt på det, men er mer attraktivt med ny parfyme enn en brukt ;)

Har erfaring med frakt fra lookfantastic ;) Pleier å bli ca 50 kr.. tror det står på siden et sted. Det er en fastpris per forsendelse + £1.50 pr additional item, trooor jeg! :)

Har aldri handlet for over 200 kr, så jeg vet ikke hvordan det er med lookfantastic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren til sambo skal komme på besøk og han har aldri vært i Oslo før - han bor i USA - noen som har noen ideer til hva vi kan gjøre, vise han eller hvor vi kan ta han med? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren til sambo skal komme på besøk og han har aldri vært i Oslo før - han bor i USA - noen som har noen ideer til hva vi kan gjøre, vise han eller hvor vi kan ta han med? :klø:

Hva slags interesser har han, da? Det klassiske er jo Frognerparken og Vikingskipmuseet, det har engelskmennene i min familie stort sett likt godt. Nobelmuseet er også bra, synes jeg, og ikke fullt så "stale" som de øvrige museene i Oslo. Teknisk museum, kanskje? Holmenkollen er vel ikke det helt store om dagen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Holmenkollen er vel ikke det helt store nei :ler:

Takk for tips, pinlig å si det, men har faktisk ikke sett Vikingskipet eller Nobelmuseet! Frognerparken er jo ikke langt unna her, så en tur dit er jo ikke så dumt!

Vet ikke om han er så opptatt av typiske turistting, kanskje det er vel så viktig å oppleve Oslo på sitt hyggeligste/koseligste?! :klø:

Han er glad i live musikk og pub'er/barer (hørtes ikke så bra ut :fnise:)

Ellers vil jeg jo gjerne at vi skal ta han med ut og spise, men jeg pleier jo ofte å spise på typiske studentpregede steder som Yayas.. føler ikke det er helt rette plassen :) Og San Leandro - en av mine andre favoritter - blir nok litt for "jålete" igjen, ikke lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...