Tusle Skrevet 27. januar 2009 #841 Del Skrevet 27. januar 2009 Tusen takk for tips, Mischa Jeg skal ut og lukte på nevnte parfymer. Bare bli frisk først Det virker som vi hadde lik smak ja, Frk. Grønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #842 Del Skrevet 27. januar 2009 Da har jeg kjøpt tre nye Lily Flame duftlys - Summer Pudding, Coconut Grove og Mellow fig & garden mint Måtte betale over paypal - utenom eBay da selgeren ikke hadde registrert auksjonene til å gjelde utenom UK - litt risky, men satser på at det går greit til tross for utallige advarsler fra eBay og paypal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 28. januar 2009 #843 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) heldiggris! de lukter såååå godt jeg sliter med å finne en parfyme jeg liker lukter på de og tenker ah, den var god, men så neste gang jeg lukter den så tenker jeg bare øøh.. nei. det var ikke meg. parfymer jeg har brukt før og syns lukter godt (men som jeg ikke har lyst å kjøpe) er: She, Fantasy (Britney), DKNY (begge to), så syns jeg at Light Blue er god, og Noa.. hmm. og jeg kjenner litt at når jeg lukter på forskjellige, så er det ofte litt fruktighet jeg savner.. men jeg vil ikke ha Davidoff-aktige parfymer heller.. til slutt så er det viktig for meg at lukten sitter litt, vil gjerne at folk skal kunne lukte den av meg utover dagen ogsånn. men den må ikke være for tung. jeg syns f.eks at YSL Elle er for "tung" og damete.. iflg en sånn parfyme-finder på nett så står det at jeg vil ha floral & femenine har du noen tips? :dåne: egentlig har jeg litt lyst å kjøpe Fanatsy igjen.. bare den midnight utgaven. jeg likte den veldig godt men alle sier jo at den lukter for søtt og er for fjortisser. buhu Endret 28. januar 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 29. januar 2009 #844 Del Skrevet 29. januar 2009 Fantasy lukter nydelig! Søsteren min bruker den, og hun lukter så godt at jeg får lyst til å følge etter henne overalt. Gå for den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #845 Del Skrevet 29. januar 2009 LekeHusmor: Det er ikke lett å finne den perfekte parfymen! Jeg er faktisk veldig kresen, til tross for at jeg stadig kjøper nye parfymer Synes du YSL Elle er for tung og damete? :klø: Jeg synes den er veldig fruktig og kanskje nesten litt for ung på meg! Men jeg skal prøve å komme med noen anbefalinger som kanskje kan passe deg! Jeg synes Midnight Fantasy er god jeg også, men er usikker på om den blir litt for godteriaktig Om du ønsker at parfymen skal holde hele dagen så kanskje du skal gå for Eau de Parfum, og ikke Eau de Toilette. Disse er ofte litt mer konsentrert og sitter bedre utover dagen! Escada har kommet med en ny parfyme som heter 'Ocean Lounge' - den høres god ut Marc Jacobs Daisy har jo helt nydelig flakong og dette er 'eau de parfum' varianten. Denne har jeg aldri testet, men liker duftnotene, Givenchy Absolutely Irresistible. Ellers kan jeg igjen anbefale Burberry Brit og kanskje Burberry The Beat Eller hva med Ralph Lauren - Ralph Wild - luktet veldig fruktig og eplete Kanskje Nina Ricci - Nina, og Giorgio Armani Diamonds er også søt og fruktig synes jeg! Dior Addict Shine er et annet alternativ. Ellers kanskje Britney Spears - Believe er noe for deg, du som liker de andre parfymene til Britney, denne har jeg bestilt meg Dette var forslag til floral fragrances.. det inkluderer også de typiske fruktige parfymene. Om du ønsker noe mere orientalsk, krydret, vanilje-basert er dette forslag som kan være aktuelle: Ralph Lauren - HOT Ralph Lauren - Rocks Armani Code Kenzo Amour Dolce & Gabbana The One Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #846 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Jeg har cupcake-dilla om dagen! Måtte derfor ha noen inspirerende bøker og komme over amazon.co.uk-skrekken min (det lønner seg å handle derfra men fordi det ble rot med min første bestilling har jeg holdt meg unna); Cupcake magic Hello cupcake! Crazy about cupcakes Nå skal jeg tråle eBay for kakepynt! Sunt kosthold? Hvilket kosthold? Endret 29. januar 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 29. januar 2009 #847 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har cupcake-dilla om dagen! Måtte derfor ha noen inspirerende bøker og komme over amazon.co.uk-skrekken min (det lønner seg å handle derfra men fordi det ble rot med min første bestilling har jeg holdt meg unna); Cupcake magic Hello cupcake! Crazy about cupcakes Nå skal jeg tråle eBay for kakepynt! Sunt kosthold? Hvilket kosthold? Så søte de så ut! Og hvem bryr seg om sunt kosthold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 29. januar 2009 #848 Del Skrevet 29. januar 2009 Sunt kosthold? Er ikke noe sunt kosthold her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 29. januar 2009 #849 Del Skrevet 29. januar 2009 LekeHusmor: Det er ikke lett å finne den perfekte parfymen! Jeg er faktisk veldig kresen, til tross for at jeg stadig kjøper nye parfymer Synes du YSL Elle er for tung og damete? :klø: Jeg synes den er veldig fruktig og kanskje nesten litt for ung på meg! Men jeg skal prøve å komme med noen anbefalinger som kanskje kan passe deg! Jeg synes Midnight Fantasy er god jeg også, men er usikker på om den blir litt for godteriaktig Om du ønsker at parfymen skal holde hele dagen så kanskje du skal gå for Eau de Parfum, og ikke Eau de Toilette. Disse er ofte litt mer konsentrert og sitter bedre utover dagen! Escada har kommet med en ny parfyme som heter 'Ocean Lounge' - den høres god ut Marc Jacobs Daisy har jo helt nydelig flakong og dette er 'eau de parfum' varianten. Denne har jeg aldri testet, men liker duftnotene, Givenchy Absolutely Irresistible. Ellers kan jeg igjen anbefale Burberry Brit og kanskje Burberry The Beat Eller hva med Ralph Lauren - Ralph Wild - luktet veldig fruktig og eplete Kanskje Nina Ricci - Nina, og Giorgio Armani Diamonds er også søt og fruktig synes jeg! Dior Addict Shine er et annet alternativ. Ellers kanskje Britney Spears - Believe er noe for deg, du som liker de andre parfymene til Britney, denne har jeg bestilt meg Dette var forslag til floral fragrances.. det inkluderer også de typiske fruktige parfymene. Om du ønsker noe mere orientalsk, krydret, vanilje-basert er dette forslag som kan være aktuelle: Ralph Lauren - HOT Ralph Lauren - Rocks Armani Code Kenzo Amour Dolce & Gabbana The One takk for hjelp mischa! virkelig jeg har brukt ralph lauren parfymene før.. og de minner meg om tiden med eksen jeg luktet på believe igår, men syns virkelig den luktet utrolig rart? :klø: nesten så jeg lurer på om nesen min er litt forstyrret om dagen.. Diamonds syns jeg også var ganske god, men den kler meg liksom ikke. Samme med Burberry. har enda ikke fått luktet på Daisy, men mistenker at jeg kan like den Luktet på den Peace by Kenzo igår, og den likte jeg litt! men det er rart med det, blir liksom til at jeg måler alle opp mot fantasy parfymen.. det hadde jeg helt glemt - men jeg elsker Escada! Omtrent alle de kommer med syns jeg lukter godt.. hadde den ibiza summer tingtangting som var for noen sommere siden, og elsket den! gud det hadde jeg helt glemt Escada Magnetism liker jeg også godt faktisk.. Sentiment også, men den sitter så dårlig har du noen escada parfymer? *huske å finne escada-parfymer og lukte på i morgen* i morgen skal jeg gå meg en god tur i et parfymeri. må finne ut hvilket som er det beste her i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 29. januar 2009 #850 Del Skrevet 29. januar 2009 Sunt kosthold er oppskrytt! *trykke enda mer sjokolade inn i gapet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #851 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) LekeHusmor: Jeg er enig i at Believe er litt rar - litt unik Men den ble veldig god (på meg) når den fikk satt seg litt! Skjønner godt du styrer unna Ralph-parfymen, lukt er den sansen som kan fremkalle minner sterkest og det er enkelte parfymer der ute som får meg til å brekke meg pga. dårlige minner! (bl.a. Jeau Paul Gaultier - den blå herreparfymen ) Jeg har Kenzo Peace og det er jo en unisex duft og den blir dermed ikke for søt! Men jeg får vondt i hodet av den Og den forsvinner med en gang! (Er jo en grunn til at man får 100 ml parfyme til under 500 kr..) Escada har jeg faktisk ikke brukt. Søsteren min har Sexy Grafitti (den første i sommerserien til Escada) og den er utrolig god! men dessverre limited edition! Jeg vil også ha Ibiza hippie.. Jeg tror kanskje Juicy Couture - Viva La Juicy vil passe deg perfekt! Bare synd de ikke selger den her til lands! Og en gledelig, exciting nyhet; det kommer en ny utgave (rød flaske) av Britney Spears - Fantasy Den heter Hidden Fantasy! Endret 30. januar 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 30. januar 2009 #852 Del Skrevet 30. januar 2009 takk for gledelige nyheter!!!! wohoo! kanskje parfymegåten er løst Har du luktet på den 8 parfymen til Abercrombie forresten? den er også veldig god.. søsteren min bruker den! lurer på om jeg skal bestille Juicy, bare kline til. hvis jeg ikke liker den, så kan jeg jo bare gi den i gave til noen skal ta meg en siste tur på parfymeri i dag, og hvis ikke noe umiddelbart dukker opp så bestiller jeg rett og slett den nye britneyparfymen. limitded editionprodukter er noe driiiit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 30. januar 2009 #853 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg har en tester med Trèsorè(Det skrives helt sikkert ikke sånn) som jeg lukter på når jeg har hjemlengsel, for det er parfymen som mammaen min bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #854 Del Skrevet 30. januar 2009 Ønskeliste Fargerike perlearmbånd Disney Couture lærarmbånd Sort lærarmbånd med gullenke Armbånd med Peacemerke - hippie chick Lilla Disney Couture knytearmbånd i lær Believe-smykke - dreams can come true! J'adore hjertesmykke - søtt og kitsch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #855 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg har en tester med Trèsorè(Det skrives helt sikkert ikke sånn) som jeg lukter på når jeg har hjemlengsel, for det er parfymen som mammaen min bruker Ja jeg vet akkurat hvordan det er - mamma har også brukt den! Man blir nesten litt sentimental! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 30. januar 2009 #856 Del Skrevet 30. januar 2009 Ja jeg vet akkurat hvordan det er - mamma har også brukt den! Man blir nesten litt sentimental! Ja, jeg vet. Jeg blir hvertfall sentimental når jeg kjenner den parfymen der Jeg likte det lyse Disney-armbåndet, det var fiiint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 30. januar 2009 #857 Del Skrevet 30. januar 2009 Ønskeliste Fargerike perlearmbånd Disney Couture lærarmbånd Sort lærarmbånd med gullenke Armbånd med Peacemerke - hippie chick Lilla Disney Couture knytearmbånd i lær Believe-smykke - dreams can come true! J'adore hjertesmykke - søtt og kitsch Fint fint fint Elsker det første armbåndet, nydelige farger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #858 Del Skrevet 30. januar 2009 Nå har jeg sett på 24 og spist Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie is Og nå ser jeg American Idol, ler meg i hjel Har fått to hentelapper, så da bærer det til posten i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 30. januar 2009 #859 Del Skrevet 30. januar 2009 Og jeg likte det lilla Disney-armbåndet. Mischa, temptress in all things jewellery! Hurra for Ben&Jerry og hentelapper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 30. januar 2009 #860 Del Skrevet 30. januar 2009 Åh, Disney Couture har så mye fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå