Gå til innhold

Eggløsningstest


Gjest Gjest_Apple-_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Apple-_*

Jeg har kjøpt strips på billigeteste.dk og har visst klart å kaste bruksanvisningen... :roll:

På pakkene står det jo absolutt ingenting, noen som har peiling? Eller link til bruksanvisning?

Jeg har tatt sjansen på å prøve en, tisset i en kopp og holdt stripsen nedi i 10 sek, men hvordan leser jeg den?

*rister på hodet av meg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har akkurat brukt de testene. Funket bra for meg. Det skal komme opp to streker hvis den er positiv, MEN; den er kun positiv hvis den nederste streken er like sterk eller sterkere som den øverste... Er den svakere er den negativ. Du skal holde testen i urinen i ca fem sekunder... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Apple-_*
Jeg har akkurat brukt de testene. Funket bra for meg. Det skal komme opp to streker hvis den er positiv, MEN; den er kun positiv hvis den nederste streken er like sterk eller sterkere som den øverste... Er den svakere er den negativ. Du skal holde testen i urinen i ca fem sekunder... :)

To streker hvor? Skal jeg rive av den grønne plasten øverst?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter at pakken er åpnet river du garatert ikke av noe grønn plast, det er der du skal holde det. Som tegningen viser kommer strekene nedom denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at pakken er åpnet river du garatert ikke av noe grønn plast, det er der du skal holde det. Som tegningen viser kommer strekene nedom denne :)

:ler: Jeg begynte å skulle rive av den grønne plasten, da jeg plutselig så de to strekene nedenfor - det tok bare laaaang tid før de dukket opp.

Må le av meg selv som kløner sånn og er så uvitende om alt dette. Jeg har jo Lilleeple, men han var alldeles ikke planlagt (men utrolig høyt elsket, selvsagt :hjerte: ). Kløner videre, og satser på at jeg lærer og husker litt etterhvert. Takk for at dere er så tålmodige og forklarer de samme tingene igjen og igjen, jenter! :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva annet skal man bruke kvelden på, enn å studere bruksanvisninga til en test man aldri har sett i virkeligehten (EL-testing har jeg aldri bedrevet) for å finne ut av hvorda den funker? :)

(Det reelle alterntivet mitt er å rydde huset, min bror kommer på besøk om et par timer. Og har med sin samboer. Min bror vet at jeg er et rothod, det er griet nok, men vi burde kanskje ikke "skremme" han samboer så ille... Hun har aldri vært hos oss før (Ja, vi bort langt unna dem))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...