Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #1 Del Skrevet 9. november 2006 Hvor i Oslo går man ut på byen. Spesielt når man er singel? Er ikke ute etter et kjøttmarked - men seff litt flørt! Bar, cafe, nattklubb....??? Er jente - 27 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #2 Del Skrevet 9. november 2006 Donalds, Fridays, Frogner (Fru Burums), Bristol Bar m.m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #3 Del Skrevet 10. november 2006 Prøv Johns bar og tiger tiger, der er det mye flørting der.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 21. mars 2007 #4 Del Skrevet 21. mars 2007 Prøver å dra opp denne igjen, jeg. Leter også etter et sted der det er lett å komme i kontakt med folk OG der klientellet er 25+ og normale, hyggelige mennesker. Synes flere av stedene som er nevnt passer litt bedre inn i sjangeren kjøttmarked enn et sånt type sted som jeg er ute etter. Parkteateret er jo koselig, men veldig fullt og kanskje bittelitt lite når gjengen skal ut. (Jeg vet at å gå ut i gjeng ikke er det smarteste når man vil treffe nye, men vi vorser sammen og synes det er koselig å være på det samme stedet selvom vi ikke henger sammen hele kvelden) Kan noen hjelpe?? Har så lyst å bli kjent med noen nye, spennende mennesker. Og kanskje en drømmemann... :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 21. mars 2007 #5 Del Skrevet 21. mars 2007 Dattera til Hagen og Gloria Flames på Grønland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. mars 2007 #6 Del Skrevet 21. mars 2007 Youngstorget: Hells Kitchen, The Villa, Internasjonalen, Løkka: Parkteateret. Omtrent sentrum: Btiz, Spazibar. Grønland: Gloria Flames. Nå fikk jeg lyst til å gå ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 22. mars 2007 #7 Del Skrevet 22. mars 2007 Nå fikk jeg lyst til å gå ut!! ← Jeg også... Og skal ut i morgen! Takk for mange gode forslag. Vil tro vi ender i området rundt Youngstorget. Har faktisk ikke gått ut der før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 14. april 2007 #8 Del Skrevet 14. april 2007 Gleder meg til å flytte til Oslo og gå ut på alle de fete utestedene. Er det 20- års aldersgrense på mange av disse stedene dere snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 16. april 2007 #9 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) stargate er ett bra sjekkested..er sjeldent jeg har dratt dit uten og komme i prat med folk..japp det er 20 på stargate.. Endret 16. april 2007 av sebra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 16. april 2007 #10 Del Skrevet 16. april 2007 Gleder meg til å flytte til Oslo og gå ut på alle de fete utestedene. Er det 20- års aldersgrense på mange av disse stedene dere snakker om? ← Litt usikker men tror ganske mange av dem har 24 års-grense.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 16. april 2007 #11 Del Skrevet 16. april 2007 Litt usikker men tror ganske mange av dem har 24 års-grense.. ← Spritgrensen er 20. 24-grensen setter stedet selv og er du fin nok kommer du inn når du er 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 16. april 2007 #12 Del Skrevet 16. april 2007 Ikke meninga å kuppe tråden, men finnes det i det hele tatt noen ok utesteder i Oslo med 18-årsgrense? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 24. april 2007 #13 Del Skrevet 24. april 2007 Ikke meninga å kuppe tråden, men finnes det i det hele tatt noen ok utesteder i Oslo med 18-årsgrense? ← Lurer jeg også på, siden jeg ikke blir 20 på en stund.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 24. april 2007 #14 Del Skrevet 24. april 2007 det kommer helt ann på hva slags musikk og mennesker du liker.liker du rock og metall anbefaler jeg deg og dra på møllers.det er ett bra 18-års sted.det som er kjipt der er at det pleier å være veldig fullt der i helgene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 24. april 2007 #15 Del Skrevet 24. april 2007 Ikke meninga å kuppe tråden, men finnes det i det hele tatt noen ok utesteder i Oslo med 18-årsgrense? ← Ja, ett par stykker, men bare sånne kjipe steder som feks Tut&Kjør. Problemet med 18-årsgrense er også at de fleste jentene du finner der er 16-18, og guttene som er der er som regel kun ute etter smårips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 29. april 2007 #16 Del Skrevet 29. april 2007 Kjedelig, ingen som vet om noen bra steder med 18- års grense? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 30. april 2007 #17 Del Skrevet 30. april 2007 På grunn av en bursdagsfeiring endte jeg opp på Yatzi (Nedre Slottsgate) på lørdag. Jeg er 25, og dro virkelig opp gjennomsnittsalderen der... Så vil anta at grensen der er 18 (eller at de bruker aldersgrensen veiledende...) Vet ikke om det var fordi jeg kjente endel der at det var morsomt, men virket som andre også hadde det moro! Bra musikk og fine lokaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 1. mai 2007 #18 Del Skrevet 1. mai 2007 På grunn av en bursdagsfeiring endte jeg opp på Yatzi (Nedre Slottsgate) på lørdag. Jeg er 25, og dro virkelig opp gjennomsnittsalderen der... Så vil anta at grensen der er 18 (eller at de bruker aldersgrensen veiledende...) Vet ikke om det var fordi jeg kjente endel der at det var morsomt, men virket som andre også hadde det moro! Bra musikk og fine lokaler. ← Hm. Jeg var i Oslo i helga og havna på en buss bak en full guttegjeng på noen og tyve som gnålte om at de skulle på Yatzi. De var så slitsomme at det ikke frista der og da, men kanskje jeg får ta turen en annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 3. mai 2007 #19 Del Skrevet 3. mai 2007 Du kan jo søke opp her: http://www.utelivsguiden.no/utested.ugml?f91=3 Da får du hvertfall opp hvilke steder som har 18-årsgrense. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 3. mai 2007 #20 Del Skrevet 3. mai 2007 Takk for link, Bex! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå