Gjest JaNei Skrevet 8. november 2006 #1 Del Skrevet 8. november 2006 Hei. Jeg har kommet i kontakt med en kjekk mann som jeg møter av og til. Vi har hatt sex én gang og det fristet veldig til gjentakelse. Pga div årsaker kan vi ikke møtes så ofte vi vil, men vi er begge single. Vi prater mye på Msn, flørter, fleiper og diskuterer. Jeg er virkelig betatt av fyren. I dag tøyset vi og "utfordret" hverandre til å ta et dristig bilde av oss selv og sende til hverandre. Vi kunne selv bestemme HVOR dristig bildet skulle være. Naken eller lett påkledt i undertøy feks. Jeg er fristet til å ta et vanlig bilde av meg selv i mitt mest sexy undertøy. Jeg har virkelig lyst, men så begynner tankene å fly- "Hva om han ler av meg?"..eller.." Kanskje han viser bildet til kompisene sine" ..og andre tanker som får meg til å nøle ang dette. Dette gjør at jeg neppe kommer til å sende bilde likevel selv om lysten er der. Jeg vet at jeg kommer aldri til å le av han hvis han sender bilde av seg selv, jeg kommer nok heller til å bli enda mer betatt av han. Så kommer det jeg egentlig lurer på: Har dere gjort det og hvordan var responsen? Var det noen av dere som fikk negativ respons? Håper på mange svar og jeg håper menn også vil svare her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JaNei Skrevet 8. november 2006 #2 Del Skrevet 8. november 2006 Ingen som vil svare? Nå har jeg tatt bilde av meg selv, ( det var jammen meg ikke lett å få et bra bilde der jeg ser noenlunde fresh og sexy ut), og sitter med fingeren på send-knappen. Skal jeg våge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 8. november 2006 #3 Del Skrevet 8. november 2006 Skulle til å skrive nei, men da jeg så dere allerede har hatt sex, mener jeg sperren for slikt er brutt :-) Gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 8. november 2006 #4 Del Skrevet 8. november 2006 he he... har ingen erfaring, men i disse "Kåre Conradi-tider" må du jo være forbredt på at bildet havner på nett, evt blir mailet rundt... siden du ikke kjenner han så veldig godt tenkte jeg. Skjønner at det frister litt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #5 Del Skrevet 8. november 2006 eg villa ALDRI ha gjort det.. i og med at sånne bilder av folk florera rundt omkring.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JaNei Skrevet 8. november 2006 #6 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg har gardert meg slik at ansiktet ikke vises. Så det er ingen som kan se at det er meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #7 Del Skrevet 8. november 2006 Har et ganske likt forhold som det du har.. og har sendt en del dristige bilder.. var skeptisk ganske lenge, selv om han hadde sendt bilde av sin stive.. Men den dagen jeg merket jeg stolte 100% på han, så sendte jeg:) fikk veldig god respons Nå sender jeg av og til bilde av ting jeg føler meg konfortabel med og ser ingen problem med det. Og vet og at skal jeg angre noen gang, kan jeg bare be han slette bildene og det kommer han til å respektere. Så lenge du er redd for at han skal vise bilde til kompiser tror jeg kansje det er lurt av deg å vente til du føler deg trygg på at dette ikke skjer. Jeg kunne i alle fall aldri klart å gått rundt med den usikkerheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #8 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg har gardert meg slik at ansiktet ikke vises. Så det er ingen som kan se at det er meg. ← det gjer jo forsåvidt saken bedre.. men, stola en 100% på kvarandre, så e det kanskje greit.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JaNei Skrevet 8. november 2006 #9 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg gjorde det! Fikk et bilde tilbake som var hakket mer vågalt enn det jeg sendte. Jeg kan selvfølgelig ikke være 100% sikker på at han ikke viser det til andre, men jeg tror faktisk ikke han vil gjøre noe sånt. Og OM han skulle gjøre det så er det ingen som kan se at det er meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
royaltrux Skrevet 9. november 2006 #10 Del Skrevet 9. november 2006 Hei. Jeg har kommet i kontakt med en kjekk mann som jeg møter av og til. Vi har hatt sex én gang og det fristet veldig til gjentakelse. Pga div årsaker kan vi ikke møtes så ofte vi vil, men vi er begge single. Vi prater mye på Msn, flørter, fleiper og diskuterer. Jeg er virkelig betatt av fyren. I dag tøyset vi og "utfordret" hverandre til å ta et dristig bilde av oss selv og sende til hverandre. Vi kunne selv bestemme HVOR dristig bildet skulle være. Naken eller lett påkledt i undertøy feks. Jeg er fristet til å ta et vanlig bilde av meg selv i mitt mest sexy undertøy. Jeg har virkelig lyst, men så begynner tankene å fly- "Hva om han ler av meg?"..eller.." Kanskje han viser bildet til kompisene sine" ..og andre tanker som får meg til å nøle ang dette. Dette gjør at jeg neppe kommer til å sende bilde likevel selv om lysten er der. Jeg vet at jeg kommer aldri til å le av han hvis han sender bilde av seg selv, jeg kommer nok heller til å bli enda mer betatt av han. Så kommer det jeg egentlig lurer på: Har dere gjort det og hvordan var responsen? Var det noen av dere som fikk negativ respons? Håper på mange svar og jeg håper menn også vil svare her. ← Viktig å kjenne på sine egen grenser, og ikke gjør ting som du føler deg presset til. Allikevel kan jeg nevne at jeg har sendt ganske grove bilder uten å vise ansikt, og har faktisk aldri hørt en eneste klage....Du overvurdere gutter her, de er ikke så kresen på perfekte kropper som vi jenter er Dessuten er det litt spennende, og bare øker selv-tilliten når du får tilbakemelding at "du er herlig" eller lignede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå