Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Jeg har en datter på 11 år. I julegave dette året har jeg tenkt å kjøpe sing star eller noe tilsvarende.... Så leser jeg at "sing star" er et spill som hører til PS 2. Det har ikke vi..... Har noen tips til noe alternativt....Noe du synger etter, som viser tekst, må vell kanskje kobles til tv..??
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Dette lurer jeg også veldig på. Har ei jente på 7. Er på jakt etter det samme, og har vært rundt i butikker og kikket litt. Har xbox hjemme, men har ikke funnet noe "sing star" til dette. Slik jeg forstår det er det bare til PS2. Karaokeanlegg som man kobler rett til TV, DVD eller PC har jeg kikket litt på i lekebutikker, men enten så er det så dyrt at det lønner seg å kjøpe PS2 (som da kan brukes til mange flere ting) eller så er utvalget av sanger så få og kvaliteten på opplegget så begrenset at det ikke er interesant for oss. Husmusa
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 jeg ønsker meg også singstar............
Gjest Mayamor Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Vi har Ps2 og haugevis med morsomme spill som: * singstar i mange ulike sjangere * buzz med fjernkontroller i ulike sjangere * eye toy hvor myten om stillesittende barn blir avkreftet da de bruker kroppen som fjernkontroll * guitar hero hvor luftgitar blir unødvendig... * dansematter med forskjellig musikk å danse etter Med 5 barn som skal ha noe til jul og bursdager er det alltid noe som passer. Ps2 er den ultimate spillmaskin for oss - inkludert for mor og far. Ellers finnes iallefall noe som heter Ekara (tror jeg) Men jeg kan ikke noe om dette.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 TS her. Blir jo litt gira nå. Hva koster en PS2 da????
Gjest niomi Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Playstation 2 koster fra tusen-lappen og oppover. Se her (kelkoo).
Gjest Mayamor Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Det er ikke så lenge til Ps3 kommer. Så prisen på Ps2 er ikke så høy (eller alt er jo relativt da...) Har sett ulike Ps2 pakker med 1 eller 2 spill. Eks hos Lefdal hadde de Ps2 med Singstar spill og mikrofoner til 1800,- Mener jeg - men er ikke helt sikker. Men undersøk flere steder: store prisforskjeller! Lykke til. Vårt siste spill er Buzz junior som vi bare elsker.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Hva er forskjell på PS2 og PS3? Husmusa
Gjest Mayamor Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Først kom Ps1. Forbedringer i grafikk og vips Ps2. Vi har begge da det kom så mage morsomme spill på Ps2. Nå kommer en mer forbedret utgave som vil ha en høy pris med en gang, men prisen vil synke. Regner med at på sikt blir nok den også innkjøpt. Du kan imdlertid spille Ps1 spill på Ps2 maskinen. Men ikke Ps2 spill på Ps1 maskinen. Regner med du kan gjøre det samme med Ps1 + Ps2 når Ps3 kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå