Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Går det an å kjøpe leikebøyle til Baby Bjørn vippestol separat? Vi kjøper ein brukt vippestol utan leikebøyle. Kor kan vi eventuelt få tak i ein slik bøyle?
Cilla Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Jeg kjøpte en slik bøyle løst på en babybutikk her i området.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Ja, det fins på dei fleste baby-butikkar. Meiner den kostar 100 - 200 kroner.
Grooo Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Den selges kun ved siden av, koster 139 kr de stedene jeg har sett den. Den var veldig morsom en god stund, nå bryr hun seg ikke stort om den lenger.
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Den selges kun ved siden av, koster 139 kr de stedene jeg har sett den. Den var veldig morsom en god stund, nå bryr hun seg ikke stort om den lenger. ← Okay, takk for svar. Er nok ikkje sikert vi kjøper ein sånn då, får sjå an behovet.
Grooo Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 Jeg synes det var verdt det selv om hun ikke bryr seg så mye om den nå lenger. Den perioden hun brukte den klarte hun ikke å leke med noe annet "på egenhånd", hun klarte ikke holde skikkelig i ting og forstod ikke at hun kunne gjøre annet enn å se på babygymmen. Men disse bamsene på vippestolen snurret hun rundt og rundt og var veldig fascinert av.
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 *notere* Kor gammal var ho då ho begynte å interessere seg for den då?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå