Gå til innhold

Tilbake på jobb i morra etter endt permisjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morra er det pån igjen, og jeg har ikke lyst..

Trøst meg litt æ!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du rett og slett må prøve å motivere deg selv. Se på dette som en positiv ting. Du får kommet deg ut, du får møtt hyggelige kollegaer, gjøre en god jobb, og bidra til samfunnet :)

Skrevet

Jada, det er sant det. Det går seg til, det er bare så ille og tenke på at kl skal ringe grytidlig og at jeg ikke lenger bestemmer hva dagen skal brukes til.

På den annen side skal det bli deilig og se igjen kollegaer og spise lunsj uten at noen klatrer på meg..

Skrevet

Jeg syntes også det var litt kviafullt å starte igjen.. Men etter barn nr to syntes jeg det var deilig å få litt voksenliv igjen. Det er litt tungt å stå opp, men det går over etter en ukes tid.

Lykke til og kos deg!

Skrevet

Som moren min sier: Alt er en overgang, sa reven da han ble flådd. Ikke så hyggelig bilde kanskje, men jeg tror på at alle overganger vil innebære stress, og både positive og negative følelser, også positive overganger. Så lykke til, du har gjort en god jobb med ungen til nå, og så fortsetter livet. Husk at du fremdeles får mange flotte stunder med ungene dine selv om du jobber! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...