Gjest Siw (30) Skrevet 30. oktober 2006 #1 Del Skrevet 30. oktober 2006 Singel kvinne her, som er på fest i ny og ne Lurer på hva som skjer egentlig...møter stadig den samme typen på byen, og hver gang jeg ser ham på privatfest eller ute, begynner vi å kline. Men vi snakker aldri sammen! Forstår ikke egen oppførsel her, hva er galt?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #2 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ingen psykologinteresserte her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #3 Del Skrevet 1. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #4 Del Skrevet 1. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #5 Del Skrevet 2. november 2006 Er vel en mellomting mellom “kosevenn” og “fuckingfriend” Om du vil noe mer så kan du nå se om du får snakket med han neste gang, ellers så kan vel kosen bare fortsette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Siw_* Skrevet 2. november 2006 #6 Del Skrevet 2. november 2006 Er vel en mellomting mellom “kosevenn” og “fuckingfriend” Om du vil noe mer så kan du nå se om du får snakket med han neste gang, ellers så kan vel kosen bare fortsette? ← Takk for et seriøst svar! Jo, litt enig der...men jeg føler at det blir litt...patetisk. Er ikke dette et uttrykk for at man egentlig ikke har en partner, men vil gjerne ha en, og at denne "tilfeldige kosevennen" bare er en reserve man egentlig ikke vil ha? Jeg tenker da at det rett og slett er litt flaut, det hele... Tydeligvis er det ingen "fucking friend" heller da, i og med at han aldri tar initiativ eller snakker noe særlig. Sprøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2006 #7 Del Skrevet 2. november 2006 Ta initiativet selv da! Den som ikke prøver vet heller ikke hva han går glipp av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest graceland Skrevet 2. november 2006 #8 Del Skrevet 2. november 2006 Har du lyst til å bli bedre kjent med han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Siw_* Skrevet 2. november 2006 #9 Del Skrevet 2. november 2006 Nei, har vel egentlig ikke lyst til å bli mer kjent med ham. Han virker ikke så veldig interessant. Han har mye fint av materielle ting, og ser bra ut, men han fenger ikke verken på personlighet eller på hva han sier (og ikke sier!) Det er jo merkelig...at man kan kline med en "fremmed" gjentatte ganger, men ikke snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #10 Del Skrevet 5. november 2006 Nei, har vel egentlig ikke lyst til å bli mer kjent med ham. Han virker ikke så veldig interessant. Han har mye fint av materielle ting, og ser bra ut, men han fenger ikke verken på personlighet eller på hva han sier (og ikke sier!) Det er jo merkelig...at man kan kline med en "fremmed" gjentatte ganger, men ikke snakkes! ← Jeg synes ikke det er så rart jeg,det beste i livet er jo å kline! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Siw_* Skrevet 5. november 2006 #11 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg synes ikke det er så rart jeg,det beste i livet er jo å kline! ← Hm. Ja, uten å stille spørsmålstegn ved hvem, hva, hvor, når osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #12 Del Skrevet 5. november 2006 Hm. Ja, uten å stille spørsmålstegn ved hvem, hva, hvor, når osv.? ← Tja, kan godt kline tilfeldig jeg uten at det gjør noe;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #13 Del Skrevet 8. november 2006 så lenge han e ren og pen i tøyet, og god til å kline ( )må du no for all del berre fortsette om du lika det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå