corina Skrevet 1. november 2006 #21 Del Skrevet 1. november 2006 Dette hørtes mystifistisk ut. Ga han ingen forklaring?? Han hadde jeg ikke giddet bruke tid på. Hold oss oppdatert! Vil gjerne høre forklaringene hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 1. november 2006 #22 Del Skrevet 1. november 2006 Vet ikke om det blir så mange flere episoder jeg, men lover å holde dere oppdatert.... Har ikke hørt noe mer, men.... Begynner veldig å tro han har dame da... Han sier han holder på å pusse opp hus og sånn og er opptatt med det.. Vet ikke jeg, er jeg keen på noen så husker jeg iallefall avtaler, og ringer tilbake når de har ringt. Men har bestemt meg for å prøve å slutte å forstå meg på gutter, etter å ha bodd med en kar i 6 år, som sa han elsket meg før han sovnet og når han våknet neste dag gjorde han det ikke lenger og flyttet ut... Men lover å fortelle om det skjer noe mer, dette er jo nesten festlig. P.S sjekket bare for morroskyld... han står alene som eier av huset i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest graceland Skrevet 1. november 2006 #23 Del Skrevet 1. november 2006 For en rar fyr! Jeg må nesten le. Tror du skal være glad for at du ikke roter deg borti han. :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 1. november 2006 #24 Del Skrevet 1. november 2006 P.S sjekket bare for morroskyld... han står alene som eier av huset i allefall ← Hvordan sjekka du det? :klø: Høres ut som en rar fyr ja Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 2. november 2006 #25 Del Skrevet 2. november 2006 Hvordan sjekka du det? :klø: Høres ut som en rar fyr ja Hehe. ← Hehe, kjekt å ha tilgang til norges eiendommer på jobben... Men forøvrig er grunnboken åpen for alle da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 2. november 2006 #26 Del Skrevet 2. november 2006 Hmm.. så merkelig.. men jeg har opplevd noe av det samme tidligere. . Bare jeg merket det under et besøk en gang... PLUTSELIG var han helt anneledes... jeg trodde vi var på vei til å bli kjærester til han plutselig trakk seg helt unna fra et øyeblikk til et annet... Ble helt fjern og uinteressert.. Trodde nesten han tulla, ble skikkelig paff.. Men han fortsatte å ta kontakt en stund.. og det gikk litt opp og ned.. Tok ikke tlf når vi hadde avtaler, osv.. Fikk nok da han skulle hente meg på toget en dag og ikke dukket opp... tok ikke tlf eller noe..vet ikke hva som skjedde jeg.. Etter det tok hverken han eller jeg mer kontakt.. like greit.. Men jeg ble lei meg, for jeg var i ferd med å bli skikkleig forelska.. Men dette pågikk over et par-tre mnd da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devin Skrevet 2. november 2006 #27 Del Skrevet 2. november 2006 Helvetes teknologi! Møtte en dame til helga og vi har teksta fram og tilbake. Problemet er at jeg har bytta mobiloperatør og den forrige har nå kutta mitt abonnement før jeg har fått et sim-kort fra det nye. Jeg som skulle invitere dama på konsert og greier.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest googler'n Skrevet 3. november 2006 #28 Del Skrevet 3. november 2006 P.S sjekket bare for morroskyld... han står alene som eier av huset i allefall ← Gå på telefonkatalogen.no og søk på hans adresse, se om det er flere navn som er registrert der? Pleier jeg å gjøre hvis jeg lurer på sivilstatus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #29 Del Skrevet 3. november 2006 Ja. De trenger jo ikke eie huset sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 3. november 2006 #30 Del Skrevet 3. november 2006 He is just not that in to you. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #31 Del Skrevet 3. november 2006 Jepp! enig med siste taler. Etter årelang erfaring med å unnskylde dem, har jeg funnet ut at hvis menn er interessert på riktige måten, holder de ikke på slik. ikke kast bort tiden mer, gå for en som du aldri er i tvil om. Vi skal ikke behøve å lure, slå opp ting på nettet for å finne ut ting osv.- Hvis han vil ha kontakt med deg, så greier han det uansett. Og denne "venninnen med barn" ville jeg tolket som samboer eller iallefall at han er opptatt, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 3. november 2006 #32 Del Skrevet 3. november 2006 Bare oppklare en ting... Var jeg som var hos en venninne med sykt barn når han ringte, ikke han.... Men at det er noe muffens og at han ikke er keeen?? Det er jeg overbevist om ja!! Er det noen big deal?? Nope. Men blir alltid like overrasket når folk oppfører seg så utrolig merklig! Ville aldri latt som om jeg var superkeen eller ringt noen dager etterpå for å si det sånn. Ville vel bare sagt noe sånt: Prates da, eller noe?? Og at jeg sjekket opp sivilstand er fordi jeg er evig nyskjerrig og ville finne ut om jeg hadde rett i mine mistanker (men har ikke fått de bekreftet foreløpig da) OG jeg er nok ikke den første eller siste som har googlet en fyr man akkuratt har truffet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #33 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg er gjest fra innlegg 31: Beklager, det gikk litt fort i svingene! - men er så opptatt av kjernen i dette, at jeg raser fort over detaljene. At man googler og blir googlet behøver ikke være negativt, det betyr bare at man er interessert i vedkommende. Hvis en mann googlet meg, ville jeg se det som at han var veldig interessert og forhåpentligvis forelska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå