Gå til innhold

Kinesologi -noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg bare lurte paa om noen av dere har erfaring med kinesologi, og i saa fall om dere kan fortelle meg litt!

Jeg har provd det selv, for aa redusere stress, men vakler litt mellom tro og tvil for aa si det saann... hjelper det -eller hjelper det ikke?

Jeg vil jo si at for meg saa var det veldig stressreduserende, men om det var den psykiske siden av saken eller om det virkelig var kinesologien som hjalp vet jeg ikke helt...

Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har så vidt vært borti det, på en alternativsmesse for flere år siden.

Jeg lå på en benk dama bøyde og tøyde på leddene. Hun fikk et merkelig uttrykk i ansiktet og tøyde litt mer....så litt mer.... Så sier hun: jeg tror du har hatt treg mage et par dager, men det er noe annet også. Det er ikke direkte feil, men jeg finner ikke ut hva det er. Det er sentrert i mageregionen din.

Jeg måtte smile og si; jeg er tre mnd gravid.

Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tror jeg. Hun fant jo ut at det var noe som ikke var "normalt"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde dette omtrent tre år fra jeg var 8, jeg hadde skjev ryggrad og dysleksi. Var hos henne annen hver uke i begynnelsen og 4-5 ganger det siste året. Hun forklarte hva som skulle skje fremover og alt hun gjorde. Min mor tvilte veldig i begynnelsen, for hun holdt bare på punkter på kroppen min, eller med håndflata :) Jeg oppfattet det mer som den naturligste ting i verden at jeg skulle bli bra når hun behandlet meg! Det hjalp! Ryggen min har vært helt fin siden, og lesing/skriving er bare et problem for meg dersom jeg er sliten eller stresset :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...