Gå til innhold

Nakenbilder


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Du gjør sikkert rare ting du også - som andre ikke kunne tenke seg å gjøre!  :ler:

Helt sikkert. Jeg lagrer det bare ikke på mobilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes jo så mange spill og andre programmer for

mobiltelefoner. Det må det også finnes noen

krypteringsprogrammer for de som ønsker å

ha slike bilder på mobilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Gjest
Tipper alle her inne hadde syntes det var dritkuult dersom de mistet mobilen full av private bilder, noen fant den og publiserte bildene paa denne maaten. Ingen her som hadde hatt noe imot det regner jeg med.

Herregud, hvor har det blitt av respekten for andre folk? En mobil er en privat gjenstand, og finne man en persons mistet mobil synes jeg det er lavmaal aa gjøre slike ting. Stakkars folk som har saa lite aa more seg med at de maa gjøre det paa bekostning av andre sier jeg bare.

jeg er en stor fan av det private, men dette handler ikke om privatliv. det dette handler om er ønsket om å se folk uten klær.

jeg har ingen ønsker om å se kåre konradi uten klær, men som mann vil jeg se mariann naken. dette har ingen ting med sladder osv og gjøre dette hanler om og se en vakker kvinne uten klær.

ja til at flere nakne kvinner, til helvete med ottar og resten av de missunnelige damene som ikke klarer å vise frem den kroppen de har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:slåss: :slåss: synes slike ting er for tapere

Vel, tipper de har det tøft med mediekonsulenter og alskens rundt seg nå - manipulerte eller ei....

Og om de er ekte... og bare på mobilen... (NOT safe!) er de jo ikke helt uten skyld selv, eller?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...