Gå til innhold

Nakenbilder


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest kenneth
Har du fått dem? Har fått et par e-poster med dem allerede. Mye morsomt;) Synes særlig det er morsomt der han står foran speilet med snoppen dinglende ut av shortsen. Og gutta liker nok Marian på senga og i dusjen.

Ja, er det ikke festlig å se en kar som tar bilde av snoppen sin? HAHAHAHAHA

Og ei naken dame i senga og dusjen? HAHAHAHA

(Ja, jeg fikk dem jeg og. Så glad jeg ble!)

De som videresender disse mailene (og de som synes de er festlige) er pr. (min) definisjon idioter.

Det positive er at vi kan ta frem de mest skitne adjektivene vi vet om, uten å få dårlig samvittighet. Eksempler: Lavmål. Ynkelig. Snevert. Barnslig.

Jeg oppfordrer alle til å fylle på med skitne adjektiver om de som synes dette er stas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og om de er ekte... og bare på mobilen... (NOT safe!) er de jo ikke helt uten skyld selv, eller?!

du mener ikke seriøst at dersom noen har tatt bilder av seg selv, så er det greit for andre å sende de rundt til kjent og ukjent?

SERIØST?

At det muligens ikke er så lurt å ta kompromiterende bilder av selv selv med mobil er nå så sin sak, men det er da ikke det samme som at det er fritt frem???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tankeløst å ha slike bilder på mobilen? Ja.

At det finnes idioter som ikke respekterer andres privatliv finnes det mange eksempler på. Kjendiser må tåle at deler av privatlivet blir utlevert, men dette må være forferdelig kjedelig for dem, langt over grensen!

Lavmål? Ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig så prektige man er her inne da!

Jeg har sett bildene og synes ganske synd på begge to, men det ER rimelig dumt gjort å ha nakenbilder liggende på telefonen. Er du kjendis bør du være klar over at hvis de kommer i feil hender vil noen utnytte det.

(Synes det er pussig at noen tar bilde av seg selv med snoppen ute foran speilet ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du mener ikke seriøst at dersom noen har tatt bilder av seg selv, så er det greit for andre å sende de rundt til kjent og ukjent?

SERIØST?

At det muligens ikke er så lurt å ta kompromiterende bilder av selv selv med mobil er nå så sin sak, men det er da ikke det samme som at det er fritt frem???

Det jeg mener ar at det er lavmål, ja - å distribuere dette - og at aktørene som jo er "kjendiser" - er realtvt dumme dersom bildene er ekte og har slikt liggende på mobilen.....

Klart nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vel ikke tall på alle de gangene jeg har lest her inne om folk som liker å erte kjæresten ved å sende frekke bilder av seg selv over mobilen. :)

Dersom det er så utbredt hvorfor skulle kjendiser være noe anderledes enn andre mennesker? Det er da bare mennesker det også. Eneste forskjellen er at ansiktene deres blir hyppigere eksponert.

Håper for deres skyld at hele greia er glemt neste uke. Det dukker nok snart opp noe nytt og henge seg opp i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth
Veldig så prektige man er her inne da!

Hvorfor er det slik at man er prektig hvis man kaller en spade for en spade? Det blir litt rart når alt det man har lært om gode verdier plutselig blir snudd til noe negativt - og blir brukt mot en.

Er "prektig" et forsøk på å forsvare sine egne tilbøyeligheter til å kikke ned i underlivet til folk - mot deres vilje?

Å "være prektig" kan muligens (hvis vindretningen er gunstig og stjernene er i godlune) føre til at noen nek som synes dette er morsomt, kanskje (hvis vindretningen er gunstig og stjernene er i godlune) tenker seg om to ganger og kanskje (hvis vindretningen er gunstig og stjernene er i godlune) innser at dette er lavmål. Det ville i så fall vært det beste utfallet i denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir litt rart når alt det man har lært om gode verdier plutselig blir snudd til noe negativt - og blir brukt mot en.

Er så inderlig enig.

Det handler ikke om å være prektig, det handler om å ha respekt for

mennesker, deres privatliv og intigritet.

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilSweetie

Jeg ble sjokkert over at noen jeg kjenner sendte meg bildene....ikke noe tvil om at det er lavmål.

Men siden jeg er menneskelig: Kåre, hvorfor tok du bildet av deg selv i speilet i den posituren???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men siden jeg er menneskelig: Kåre, hvorfor tok du bildet av deg selv i speilet i den posituren???

Det er stygt å le, men ja hvorfor gjorde du det Kåre? :ler:

Stakkars folk. De må jo ha vist at dette kom til å komme. Han mistet telefonen i sommer, så han hadde det vel i tankene. Håper de klarer å stoppepublisering av bildene på nett. Holder vel med mailene, ille nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om å være prektig, det handler om å ha respekt for

mennesker, deres privatliv og intigritet.

Er så enig. Det handler om respekt for mennesker.

Jeg har ikke sett bildene - vil ikke se dem - har ingen ønsker om å se dem. Om jeg får dem på mail eller hva-nå-det-er så kommer de ikke til å bli videre-sendt av meg. Min egen samvittighet tillater meg ikke det.

Og det er det samme om det er nabo'n, Kåre Conradi, Jens eller Hvermansen. Jeg blir nesten kvalm av folks oppførsel jeg - dette er lavmål! Tenk om det var DEG som ble misbrukt på denne måten :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hedda Gabler

Dumme eller ikke, jeg synes synd på dem. Har ikke fått bildene, har ikke spesielt lyst til å se dem, heller.

Det positive er at vi kan ta frem de mest skitne adjektivene vi vet om, uten å få dårlig samvittighet. Eksempler: Lavmål. Ynkelig. Snevert. Barnslig.

Lavmål er ikke noe adjektiv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva folk mener om bildet Kåre har tatt av seg selv i speilet er helt uvesentlig. Han har ikke tatt noen av bildene for at vi skal synes noe som helst - han syns vel selv det var moro!

Kåre har tatt bilder av sin vakre kjæreste. Jeg synes bildene vitner om kjærlighet og intimitet, og de er tatt i fullstendig fortrolighet mellom disse to. Nettopp derfor blir det feil å distribuere disse bildene. Det er alle som kikker som burde bli flaue, fordi det de ser er så fint og privat.... mens Marian og Kåre ikke har noe å være flaue over i det hele tatt!

Alle som har fått denne mailen burde slette den med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns veldig synd på de to, men jeg syns ikke de har dummet seg ut på noen måte. Det er veldig vanlig å ta bilder av seg selv eller partner i intime situasjoner og jeg syns ikke et kjærestepar som gjør det har noe å være flau for eller skamme seg over.

Hvorfor skal vi mene noe om posituren Kåre Conradi har tatt bilder av seg selv i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man vet jo hvordan folk er. SÅ da tar man ikke slike bilder og har de på telefonen.

Nå synes jo jeg at det er merkelig å ta slike bilder av seg selv i det hele tatt jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva folk mener om bildet Kåre har tatt av seg selv i speilet er helt uvesentlig. Han har ikke tatt noen av bildene for at vi skal synes noe som helst - han syns vel selv det var moro!

Kåre har tatt bilder av sin vakre kjæreste. Jeg synes bildene vitner om kjærlighet og intimitet, og de er tatt i fullstendig fortrolighet mellom disse to. Nettopp derfor blir det feil å distribuere disse bildene. Det er alle som kikker som burde bli flaue, fordi det de ser er så fint og privat.... mens Marian og Kåre ikke har noe å være flaue over i det hele tatt!

Alle som har fått denne mailen burde slette den med en gang!

:ler:

Snakker om dobbelmoral.

Hvordan kan du vite at bildene vitner om kjærlighet og intimitet dersom du ikke har sett dem :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...