Gå til innhold

Tør jeg...?


Wayah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, dumpet over dagboken din og ville bare si hei og gratulerer som prøver :klem: .

Lykke til med prøvingen og det er kjempespennende for deg at du skal ta i bruk EL-tester i morgen.

Det er et stort sprang å bestemme seg for at man ønsker seg barn, men for meg har det i hvertfall blitt mer og mer riktig jo lenger vi har prøvd.

Ha en god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :)

Jeg har selv brukt clear blue EL tester flere sykluser og har startet å teste på dag 10 og så 12, 13, 14.. Men det må du nesten se ann selv. Di viser når LH stigningen er og viser når eggløsningen kan finne sted. Innen 24 til 48 timer står det vell på bruksanvisningen. Håper det virker for deg :)

Ha en strålende søndag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen! :klem:

En stråååålende søndag her i regnværet :ironi: , og nå begynner nok en nattevaktsuke :)

Jeg har tatt mitt livs to første el-tester, i går og i dag, og de var negative(som forventet). Jeg venter positiv sånn ca rundt tirsdag. Men siden jeg går nattevakt denne uka er det fullstendig mulig jeg ikke har el da. Starta på dag 11 jeg da, det passa best med våkningstidspunktet i nattevaktuka.

Kylling: Jeg vet det... Kaffe og Ibux er fryktelig vrient å komme utenom :forvirret: Men heldigvis for meg så anbefaler ekspertene max tre kopper kaffe om dagen, og dét skal jeg nok klare... En gang :ler: Ibux derimot... ALT som inneholder ibuprofen kan ødelegge for eggløsningen, så en skal holde seg unna det hvis en prøver. Paracet derimot kan brukes med god samvittighet :klem:

~Belle~: Tusen takk :) Jeg vet ikke helt hvor "offisiell-offisiell" vi er ennå da, men det kan skje når som helst, og det er både spennende og utrolig skummelt på samme tid.

Little Lady: :vinke: igjen :)

Liljen: Det håper jeg også, men er veldig nøktern med tanke på at de ikke påviser el, bare at el sannsynligvis skjer innenfor de 24-36 timene(tror jeg jeg leste i går). Ha en fortsatt flott søndag selv :klem:

Endret av Wayah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med EL-testingen? Kjedelig å ha nattevakt denne uka da, men det blir forhåpentligvis litt kvalitetstid allikevel? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL-test nummer tre tatt i dag, og den også var negativ. Tipper på utslag i morra, men nattevaktene kan ta kverken på hele eggløsningen så dette var ikke nødvendigvis den aller lureste syklusen å teste i.. Nåja, så får jeg øvinga med å tisse på pinne da :ler:

Ny nattevakt nettopp påbegynt, jeg må si jeg liker dem jeg :) Selv om jeg blir døgnvill som bare den utover i uka :eeeh: Nå skal jeg bare finne meg litt kaffe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det er flere enn meg som er kaffislaver her.... :sjenert::ler:

Krysser fingrer for positiv EL test i morgen jeg. Går selv nattevakt av og til, og det har ikke hatt noe å si for mine EL tester.

Og du.. Jeg tok og mye ibux før, har ikke tatt en eneste siden april :klappe: flinke meg, du klarer det du og. :Nikke:

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på billige tester og handla du og ja...;) Spennende dette her!:D Kjekt å se deg titte inn på sida mi foresten!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test nummer fire: Fortsatt negativ, og Wayah kjenner et lite stikk av utålmodighet. Trodde jeg kjente eggløsningen bygde seg opp for et par dager siden, men jeg må jo ha tatt feil... :forvirret: *skjenner litt på kroppen som ikke følger Wayahs tidsplan*

Liljen: Så flink du er! :klappe: Jeg har kjempeintensjoner om å holde meg unna ibux'en og holder ut hodepine og liknende småvondt 26 av 28 dager i syklusen, men så er det de to første dagene av tantebesøket som gjør så kjempevondt at jeg bare måååå ha et par ibux for å komme meg opp av senga i det hele tatt... :( PyseWayah, hvordan i all verden skal du holde ut fødsel... :fy_fy::sjenert:

Litle Lady: Handla tester har jeg og ja, i all hovedsak fordi jeg synes det er spennende å finne ut av syklusen min(i alle fall er det dét jeg sier til meg selv og helten så ikke vi skal få helt skrekken her ;) ).

Nei, nå er det kaffijakt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at d er andre her som også sliter med kaffeslaveri... :sjarmor: Koffeinvrak jeg iværtfall.. forsøke innbitt å kutte ned lit... ska visst ikke være så bra nei... :sjenert:

blitt noe mere EL- testing på dg el? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei lille damen :)

Joa, el-testing... *frustrert* Fortsatt negative. Men idag så jeg litt slim på papiret da jeg hadde vært på do(sorry for detaljene), så da satser jeg på utslag i morra.

Kaffi.... må ha kaffi... *Zombieuttrykk*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El-testing kan man bli smårar av ja. Jeg har hatt sykluser helt uten utslag :tristbla: Så jeg kjøpte meg Donna-test som jeg tester en spyttprøve på hver morgen. Den varer i 1-2 år og kan brukes hver dag. Kjempekjekt :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, nå har jeg vondt i magen... :tristbla:

Jeg var såååå sikker på at jeg skulle slå ut i dag(eller i går da, kalenderen og klokka sier det var i går), men den gang ei! Hadde slim og greier, ikke den vanlige oppblåste følelsen da, men allikevel... Så nå tenker jeg "Neida Wayah, du har ikke eggløsning du, det var falsk alarm de andre to gangene du har trodd du har hatt det, kroppen din fungerer ikke og du kommer aldri til å få barn."

Snakk om krisemaksimering!

Jeg er tom for tester, får ikke kjøpt nye i morra pga soving etter nattevakta, så hvis jeg mot formodning skulle få LH-økning i morra så får jeg ikke sjekka det. :sur:

At det går an å være så skuffa over bare tull!?! Det er sikkert som jeg sa, at nattevaktene har f***a opp syklusen denne gangen og det sikkert er i orden neste syklus, men det er ingen trøst akkurat nå.

Og så har jeg ingen å sutre til IRL, "bare" dere her inne, hva skulle jeg gjort uten KG?

*snufs* Skikkelig dårlig magefølelse her...

*Wayah da... er det virkelig nødvendig å gi helt opp nå før du i det hele tatt prøver ordentlig?* :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare tilføre at jeg skjønner godt tankene dine. Jeg har også en tendens til å krisemaksimere og bekymre meg mye mer enn det som strengt tatt er nødvendig. En foredragsholder sa en gang at under 5% av alle bekymringer vi har, er reelle. Det vil si at 95% av alle bekymringene våre er til ingen "nytte". Det prøver jeg å tenke på innimellom. Men - det er ikke bare-bare å slappe av heller.. For tenk hvis... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så rett :ler:

Nå får jeg bare konsentrere meg om jobbing og jul, så kommer neste syklus så fort som bare det. Tror jeg vil kjøpe to pakker med el-tester også, så jeg har litt å gå på neste gang. Ikke det, tror ikke jeg går nattevakt neste gang da.

Dessuten så tror jeg helten vil ha litt mer tid på seg, så det gjør 'ingenting' at ikke det blir noe denne gangen, kjekt å kunne drikke litt i jula også :sjarmor:

Men så var det den derre babysyka da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...