scroup Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 min kjære mamma og pappa har gullbryllup om 14 dager og skal ha selskap.på innbydelsen står det gaver ønskes ikke.men noe må vi jo gi til 2 som har vært gift i 50 år. har dere forslag til noe dere kloke damer. jeg og mine søsken er helt blanke klem :smile: :smile:
Chelsea Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Nå vet ikke jeg hvor gamle eller spreke de er, men her er iallefall et par tips. De er sikkert som foreldre flest og har alt, så hva med å gi dem en opplevelse enten for dem to eller sammen med resten av familien. Kan jo være en konsert, spa, hotelltur, fjelltur, storbyferie, sydentur osv. Vi har tidligere til foreldre på hver side gitt dem tur til utlandet sammen med oss. Vi betalte turen for dem og så var de med å betalte mat og drikke og andre ting. Begge turene ble kjempevellykket og foreldrene var veldig glad for å kunne få med "guider" og "oversettere" til et land de ikke ville turt å dra på egenhånd. En annen gave: Har dere tatt familiebilde? Hvis ikke er det jo en fin mulighet til å få gjort det når alle er samlet. Mange familier har ikke fått tatt det, tull å bruke penger på profesjonell fotograf bla bla bla, men når man først får det gjort er det jo koselig å ha. En tredje gave: Hva med et kurs til dem hver eller sammen? Er det noe de alltid har hatt lyst til å lære seg f.eks.? Man blir jo aldri for gammel til å lære noe nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå