Gjest gjesta Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Synes denne var utrolig søt! Og min første tanke var at dette er sånn man fester smokken i.... Men så stusset jeg litt. Suttekjede? :klø: Har aldri hørt om det, er det det jeg tror det er? Og mens jeg er i det undrende hjørnet.... Falt også for denne vognpynten. Men er det noe som en unge i dypvogn egentlig har noe glede av? :klø: Jeg mener, når de ligger i dypvogn er det kanskje begrenset hvor opptatt de er av sånne ting, selv om mammaen synes den var søt?
Lillepusen Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Joda, er sånn til å henge smukken i! (ikke til å sutte på selve kjedet... Den vogn-ranglen var jo kjempefin! Litt sånn nostalgisk. Pynter vel mest opp i starten. Men etterhvert blir jo barnet opptatt av den også, og begynner å strekke seg etter den.
Gjest gjesta Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Takk for svar! Nei, jeg skjønte vel at ungen ikke skulle sutte på selve leken, men jeg tenkte på sutteklut og alt mulig rart jeg... Ja, jeg synes vognpynten var litt søt.... Har sett bilder at både jeg og søsteren min hadde noe lignende på vogna da vi var små.
jolie Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg falt for et sånt smokkekjede i glade farger. Det blir ikke brukt. 1: Den snora til å feste smokken i er altfor kort. 2: Det er så morsomt å pirke på kjedet at smokken fyker ut til stadighet. Samt at kjedet er tungt fordi det er av tre. Har også en sånn vognpynt som heller ikke blir brukt. Upraktisk med feste på begge sidene når babyen skal inn/ut av vogna. Men vi har en vogndings med bare ett feste som er kjempekjekk!
Totalya Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg kjøpte vognpynt med ranglelyd i, og den blir ikke brukt, for jeg blir så lei av lyden... Men den der var kjempefin!!! Sats på at det er lite lyd i den...
Gjest gjesta Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 Ja, jeg synes også den vognpynten var utrolig søt, men jeg lurer på om det blir mer til glede for meg, enn babyen, og da er det jo ikke helt vits i å bruke penger på det. På nettsiden bildene er fra så hadde veldig mange skjønne treleker, og jeg kunne handlet MASSE! Men jeg må begrense meg, det er greit å ha noe å ønske seg etter hvert også, og ikke bare fylle opp skuffer og skap.
Gjest miiip Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 Vi har en dings som henger tvers over vognbagen, og den blir mer og mer populær. I begynnelsen lå lillegutt bare og så på den, men nå strekker han seg etter den og forsøker å smake på den! Vi har en festemekanisme så den kan løsnes i den ene enden når vi skal ta babyen inn og ut, ellers er den bare i veien, som Jolie sier.
mallina Skrevet 21. oktober 2006 #8 Skrevet 21. oktober 2006 Ja, jeg synes også den vognpynten var utrolig søt, men jeg lurer på om det blir mer til glede for meg, enn babyen, og da er det jo ikke helt vits i å bruke penger på det. På nettsiden bildene er fra så hadde veldig mange skjønne treleker, og jeg kunne handlet MASSE! Men jeg må begrense meg, det er greit å ha noe å ønske seg etter hvert også, og ikke bare fylle opp skuffer og skap. ← Ei jeg kjenner hadde en sånn vognpynt helt fra babyen var noen dager gammel, hun hadde hørt at det stimulerte babyen, eller noe slikt. Jeg har aldri hørt om at det er stimulerendes for babyer, men det kan kanskje stemme..
Gjest gjesta Skrevet 21. oktober 2006 #9 Skrevet 21. oktober 2006 Vi har en festemekanisme så den kan løsnes i den ene enden når vi skal ta babyen inn og ut, ellers er den bare i veien, som Jolie sier. ← Det ser jo ut som det er festemekanisme (klips) i hver ende på den jeg linket til. Hvor gammel er gutten din?
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #10 Skrevet 22. oktober 2006 Ei jeg kjenner hadde en sånn vognpynt helt fra babyen var noen dager gammel, hun hadde hørt at det stimulerte babyen, eller noe slikt. Jeg har aldri hørt om at det er stimulerendes for babyer, men det kan kanskje stemme.. ← Det er da vel opplagt at det er stimulerende for babyer å ha noe å kikke på!! Kanskje ikke fra de er to dager gamle.. men ganske tidlig. Prøv å legge ungen i et hvitt rom uten vinduer og se hvor mye den utvikler seg...
mallina Skrevet 22. oktober 2006 #11 Skrevet 22. oktober 2006 Det er da vel opplagt at det er stimulerende for babyer å ha noe å kikke på!! Kanskje ikke fra de er to dager gamle.. men ganske tidlig. Prøv å legge ungen i et hvitt rom uten vinduer og se hvor mye den utvikler seg... ← Joda det kan det vel være, men to dager? Og joda han begynte å engasjere seg med leka da han var to mndr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå