Gå til innhold

Rabatt tråden


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er vel ikke så innmari rart at de ikke er interessert i å selge designerklær til nedsatte priser. Det skal jo være litt eksklusivt, og det blir det vel ikke helt når folk handler det på salg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For de som ikke handlet når LaRedoute hadde -50% avslag på alt (eller de som vil shoppe mer fra LaRedoute), så kan de gå inn på http://www.laredoute.no/woman og få -20% på høst/vintersortimentet frem til 31/12-2006 (Ordrekode: 622809)  :hoppe:

Et annet tilbud fra LaRedoute:

25 % rabatt på første artikkel, 20 % på andre artikkel og 10 % på resten.

Rabattkode 628500.

Gjelder frem til 16.11.

Kode 622302 gir 30 % på hele bestillingen hos Laredoute.

Sjekke ut La Redoute!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke bruke tilbudskodene fra La redoute :tristbla:

Det opplevde jeg med en jeg prøvde når jeg vurderte å bestille fra La Redoute også... "Du kan ikke benytte denne tilbudskoden". Det er nok sånn at en del av rabattene der er forbeholdt enkelte kunder... Jeg fikk feilmelding på den med 30 %. Den koden med 25 % ligger under "mine tilbud" på siden deres, så den er for meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare å kontakte dem så ordner de det... :)

Hos H&M får du 20% på den dyreste varen og 10% på resten ved bruk av kode 7327 :)

Oppdaget først denne tråden i dag... Må abonnere...

Bestilte en haug med julegaver på H&M i går, så håper det ordner seg med rabatt når jeg sendte mail i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som den Parfumfreek jeg er ... har jeg lest på utenlandske forum at de siste parfymene til Yves Rocher faktisk er bra! Den siste ble laget av den samme som står bak Narciso Rodriguez faktisk!

Vel, gikk inn og bestilte mini-sett av den nyeste + den forrige (som også visstnok er veldig bra) Kostet 55,- tror jeg Det var fraktfritt denne måned, jeg fikk med en fin pysj gratis + "Hemmelig pakke .." Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som den Parfumfreek jeg er ... har jeg lest på utenlandske forum at de siste parfymene til Yves Rocher faktisk er bra! Den siste ble laget av den samme som står bak Narciso Rodriguez faktisk! 

Vel, gikk inn og bestilte mini-sett av den nyeste + den forrige (som også visstnok er veldig bra) Kostet 55,- tror jeg  Det var fraktfritt denne måned, jeg fikk med en fin pysj gratis + "Hemmelig pakke .."  Hihi

SÅ BRA!!! :)

HMM..*tenketenke*..

er halv av rød pris på undertøy på lindex! veldig mye septembervarer fra ella m som er nedsatt...!!*har shhoppet undertøy på salg idag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Josefssons

40% i rabatt på en valgfri vare* og dessuten

30% i rabatt på resten av bestillingen din.*

*Tilbudet gjelder ved nybestillinger for minst 200,-, etter fratrukket rabatt. Gyldig t.o.m. 19-11-2006. Rabatten gjelder på klær, sko, hjemtekstil, innendørsbelysning og tepper fra høst- og vintersortimentet 2006. Kan ikke kombineres med andre tilbud, rabatter, varer merket "bare på nettet" eller varer fra Tilbudsbutikken. Gjelder ikke sluttsolgte varer. Maks en gang/husstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Skal bestille klær på La Redoute nå. Har nettopp registrert meg, men finner ikke ut hvor rabattkoden skal skrives inn... Fortell meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...