Gå til innhold

~*Bag of fun*~

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å shoppe, det er noe de fleste som kjenner meg vet :) Men som student så er det jo litt begrenset desverre.. Shoppa litt i går da, for da fikk jeg utbetaling av lånekassen :) Snille lånekassen :)

Endte opp med:

- Smykke fra H&M

"Gull" med sånn lenge som går ned mellom puppene.. Den nederste delen av kjedet før den lenken begynner er med gull og rosa strass, og så er litt rosa dingeldangel på den..

- Øredobber fra H&M

Lik den lenken på kjedet jeg kjøpte

- Svart dressbukse med brett fra H&M

Helt enkel fin dressbukse. Fant ut at jeg trengte noen finere bukser nå før jul, ikke bare jeans ;) La igjen de fleste penklærne mine hjemme hos ho mor, tenkte ikke at jeg skulle være her hele høsten, så jeg har nesten bare pene sommerklær.

- Undertøy fra La Senza

Som jeg har sagt i noen tråder her fra før så har jeg operert puppene mine, og endelig kunne jeg kjøpe noen søte bh'er :) Skal bare bruke de i kort tid av gangen, men er litt greit å slippe sports-bh når vi er ute på restaurant og sånn da, det blir liksom litt begrenset hva man kan ha på seg..

Det ble en helt enkel svart t-skjorte bh i 70E, en lik hvit en i 70E, og en rosa med blonder og sånn.. Kjempesøt.. i 70F :overrasket: Hadde ikke trodd at de kom til å bli så store, men de ser faktisk naturlige ut under klærne..

- Maybelline Dream Matte Mousse

Hatet av alle, elsket av meg ;) Bruker den sammen med en annen, og da får jeg det perfekte resultatet :)

- Vintersko fra Din Sko

Etter å ha stavret meg på isen i x antall år med høye hæler på vinterstøvlettene, bestemte jeg meg denne gangen for å kjøpe flate vintersko. De er av den typen Carrie hadde i Sex og Singelliv hvis noen husker de, bare at de er svarte med ganske lys "pels" på.. Så nå kan snøen bare komme, jeg er både stødig og varm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har allerede begynt å planlegge mine neste innkjøp :)

- Pensumbøker (Biokjemi, kjemi og anatomi/fysiologi) :tristbla:

- Svart babydoll-aktig kjole

- Mer undertøy til de nye puppene mine

- Svarte litt finere hverdagssko fra DinSko

- En eller to finere topper som kan brukes både til jeans og dressbukse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var pensumlitteraturen kjøpt.. Sure penger ja :(

- Menneskekroppen - Anatomi og fysiologi 800 kr

- 2KJ Kjemien stemmer grunnbok 400 kr

- 2KJ Kjemien stemmer studiebok 250 kr

- Biokjemi 250 kr eller noe

Sure penger :tristbla: Kunne fått mye fint der ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Men tenk så mye god kunnskap det ligger i de pengene! Og når du får god kunnskap, får du høyere lønn, og så har du mer penger å shoppe for! Logisk det, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenk så mye god kunnskap det ligger i de pengene! Og når du får god kunnskap, får du høyere lønn, og så har du mer penger å shoppe for! Logisk det, hehe  ;)

Den hadde jeg ikke tenkt på før gitt :) Meget fornuftig, men man må jo åpne bøkene for å få kunnskap også da :) DET må jeg bli litt flinkere til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, jeg ble inspirert av det der med høyere lønn jeg :) Kjøpte noen skolesaker i dag også :) Skal få jobb og tjene mer penger vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det :)

I dag har jeg kjøpt:

- Punktvipper i 3 forskjellige lengder

- Punktvippelim

- En flaske cristal (billigvarianten ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

I dag har jeg kjøpt:

- Punktvipper i 3 forskjellige lengder

- Punktvippelim

- En flaske cristal (billigvarianten ;) )

Har aldri skjønt dette med punktvipper jeg :sjenert: Hvordan setter du de på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt tunge øyelokk i perioder, og da setter jeg en 3-4 punktvipper på ytterkanten av øynene for å åpne blikket mer :)

1. Bruker vippetang på vippene

2. På med maskara x 2?

3. Tar lim på en plastikklokk jeg har

4. Løsner en punktvippe med pinsett

5. Dypper festeenden i limet

6. Setter vippen på - begynner ca. litt ut fra midten og setter den så nært inntil mine egne vipper som mulig. Bruker ofte litt lengre vipper mot midten, og litt kortere ut mot sidene. Så jeg jobber meg altså fra midten og utover..

Det vanskeligste er å få festet de fint, derfor er det lurt å øve seg samt å ikke få lim på pinsetten, for da vil ikke vippen slippe, og da kan det bli knotete.. Det er også viktig å tenke på hva slags vinkel man har vippene i pinsetten og, sånn at det er lettere å få det fint..

Men øvelse gjør mester.. Jeg har brukt en del punktvipper som trening for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

I helgen har jeg shoppet masse :) Har hjulpet mamma med julegavene hennes, så det teller egentlig ikke, men jeg føler jo at jeg har shoppa litt selv også da :) For jeg har jo det :)

- Frisør - fra midt på ryggen til skulderlangt

- Julekalender på Kremmerhuset (så skal jeg og sambo lage søte beskjeder til hverandre)

- Shampoo for tørr hodebunn fra KMS

- Balsam fra KMS

- Flanellsengetøy fra Princess med hjerter på x 2

- Laken

- 2 røde putevar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Å være student er ikke noe gøy.. Det blir lite shopping da :(

Men sambo har vært i utlandet på jobb, og han kom hjem med 1 liter Bacardi Razz og 5 DiorKiss :D Snille Snille Sambo :) Han redda uka mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Penger inn = penger ut

I går kjøpte jeg:

Hårstrikker med rosa pelsballer med bling bling på fra H&M

Hårstrikker med hvite pelsballer med rosa bling bling på fra H&M

Hvite klemmer med rosa bling og rosa klemmer med hvit bling på H&M

6 hårklyper til å sette opp håret med fra H&M

Mange hårklyper til å sette opp håret med fra Glitter

Cleansing wipes fra H&M :)

Ble da litt lell, og da er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei vennen! :vinke: Artig med shopping-dagbok!

Jeg har litt tunge øyelokk i perioder, og da setter jeg en 3-4 punktvipper på ytterkanten av øynene for å åpne blikket mer :)

1. Bruker vippetang på vippene

2. På med maskara x 2?

3. Tar lim på en plastikklokk jeg har

4. Løsner en punktvippe med pinsett

5. Dypper festeenden i limet

6. Setter vippen på - begynner ca. litt ut fra midten og setter den så nært inntil mine egne vipper som mulig. Bruker ofte litt lengre vipper mot midten, og litt kortere ut mot sidene. Så jeg jobber meg altså fra midten og utover..

Det vanskeligste er å få festet de fint, derfor er det lurt å øve seg samt å ikke få lim på pinsetten, for da vil ikke vippen slippe, og da kan det bli knotete.. Det er også viktig å tenke på hva slags vinkel man har vippene i pinsetten og, sånn at det er lettere å få det fint..

Men øvelse gjør mester.. Jeg har brukt en del punktvipper som trening for å si det sånn :)

Vet ikke om jeg har tålmodighet til å gjøre dette :ler: Hvilke vipper kjøpte du?

Å være student er ikke noe gøy.. Det blir lite shopping da :(

Men sambo har vært i utlandet på jobb, og han kom hjem med 1 liter Bacardi Razz og 5 DiorKiss :D Snille Snille Sambo :) Han redda uka mi :)

Samboeren din er en go` gutt,han! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja snill type du har :)

håper min også gir meg noe om han er ute på tur... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse
Gjest gjesta

Jeg glemmer stadig at jeg har denne boka jeg :)

Godt nyttår Miracl3, Karamba og Drua :)

I dag har jeg endelig kommet meg tilbake til Oslo, og dette er hva jeg har kjøpt etter å ha vært i hovedstaden under 24 timer :P

Gullpumps

Svarte støvletter med spenner

Brun strikket kjolegenser med stooor krage og sløyfe i livet

Liten gullveske fra Friis, nå har jeg den store og den lille (+ en enda mindre en og.. hihi)

Svarte tights

Brune tights med blonder

Svart og hvitt blondeundertøy

Turkis blondeundertøy

Lyseblågrå jeans

Blazer til sambo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...