Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #1 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har datet en kvinne en stund. Hun har vært relativt ivrig på å sende sms og ville møtes. Så helt plutselig har denne aktiviteten avtatt en del. Så må det nevnes at hun har vært mest pågående i forhold til å "bli sammen", mens jeg har holdt igjen. Hva kan det bety? Har hun mistet interessen? Eller vil hun lokke frem mer initiativ fra meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. oktober 2006 #2 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har datet en kvinne en stund. Hun har vært relativt ivrig på å sende sms og ville møtes. Så helt plutselig har denne aktiviteten avtatt en del. Så må det nevnes at hun har vært mest pågående i forhold til å "bli sammen", mens jeg har holdt igjen. Hva kan det bety? Har hun mistet interessen? Eller vil hun lokke frem mer initiativ fra meg? ← "merkelige signaler"?? Herregud, hvis du ikke har holdt igjen så tror hun vel at du ikke er så interessert. Hvorfor i alle dager skulle hun gidde å gjøre det hun tror er å mase på deg da??? Jesus, mannfolk assa! Men alvorlig talt: er du virkelig interessert i henne eller er du bare nysgjerrig? For hvis du er interessert så syns jeg du skal vise det - tydelig! Så finner du fort ut om hun har mistet interessen eller om hun bare har inntatt en meer avventende holdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scapa Skrevet 13. oktober 2006 #3 Del Skrevet 13. oktober 2006 Det tror jeg nok ikke du får et skikkelig svar på hvis du ikke spør henne rett ut!! Tror nok det er bedre enn å gruble for mye. Hun har iallfall vist interesse - og uten respons,daler jo ofte interessen fort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå