Gå til innhold

"..inviteres du med følge.."

siebaeo

Anbefalte innlegg

Nå er jeg invitert i stort jubileum på jobben og har som emnetittelen sier blitt invitert med følge. Men hvem i heiteste skal det være da!! :sur:

Jeg har ikke noe lyst til å være eneste stakkars enslige stakkaren som kommer dit. I finstasen helt alene. :sur:

Nå er det like før jeg bare huker tak i første og beste kjekkasen jeg møter og inviterer han med! hehe, det hadde vært noe til første date...

Å ta med en venninne har jeg vurert men det føltes bare enda mer patetisk.. :sprettoy:

O, singellivets mange gleder!!!! :forvirret: Noen som har forslag til en meeeeget lei singelbærte? ;)

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme problemet her.

Hva om jeg blir med deg, og du med meg?

;)

Det var jo lurt! :) Og så får vi vært med på to jubileum! Party party!!

:danse: NB! Antrekk sort dress. :herremann:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høre med de andre single på jobben om de skal ta med følge eller ikke. Er vel ikke noen krise å gå alene?

Neida. Krise er det ikke. Men det hadde vært veldig hyggelig å hatt en spesiell å gå dit med. Og så blir man så ekstra singel når ingen andre er det.. :forvirret:

Kan dessverre ikke friste kompiser med søte single damer (unntatt meg da :sjarmor: ) for det er ingen!! Litt gubbete firma dessverre. Og samtidig ingen single jeg kan ta følge med. Men jeg tar selvfølgelig følge med de som ikke er singe, ikke noe stress det... Bare litt kjedeligere... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det aldri kostet meg en kalori å gå alene på slike tilstelninger- men hvis det var om å gjøre, så hadde jeg tatt med meg min kjekkeste homofile kompis eller til og med min fetter, som er fem år yngre enn meg og ser ut som en fotomodell.

Så kan de bare lure :sjarmor:

Fetteren min ser IKKE ut som en fotomodell. Tro meg! :ler: Men han er veldig hyggelig. :)

Jeg bryr meg ikke om hva andre synes om at jeg kommer alene, hadde bare vært litt gøy med en "alliert". Nei, nå har jeg en liten utfordring for meg selv her... Prosjekt: Finne kjekk følgesvenn til jubileum. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ta med deg en kompis eller annen mannlig bekjent uten å friste med single damer men muligens god mat/drikke og "skylder deg en tjeneste"?

Nei, ikke lett det der, skjønner jo det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke ta med deg en venninne da? Da kan du jo lokke med at det er mange menn der. I tillegg så kan du more deg med å se hvor mange av mennene som tisker og hvisker og klør seg i hodet angående din seksuelle legning etterpå :ler:

Jeg er også singel, og går alene slike steder. Det er ikke alltid like gøy hvis alle andre er par. Det blir ofte til at parene sitter og snakker sammen, og så sitter man der og gaper for seg selv. Kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg googlet utleie + kjekke menn, men fikk ikke opp noen treff.  :forvirret:  :ler:

Ha ahaha!! Utrolig bra! :ler:

Bra forretningskonsept forresten! Men det er kanskje ikke helt nytt når jeg tenker meg om.. Call-guy liksom.. hehe. (hm, nytt navn i dobbeltnavntråden min! Eh.. det er fredag :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke ta med deg en venninne da? Da kan du jo lokke med at det er mange menn der. I tillegg så kan du more deg med å se hvor mange av mennene som tisker og hvisker og klør seg i hodet angående din seksuelle legning etterpå  :ler:

Jeg er også singel, og går alene slike steder. Det er ikke alltid like gøy hvis alle andre er par. Det blir ofte til at parene sitter og snakker sammen, og så sitter man der og gaper for seg selv. Kjedelig.

Du, det tenkte jeg på! Jeg har en venninne som tar litt av på fester. Typen til å krype opp på kjøkkenbenken og synge i taklampa. Det hadde nok jassa opp gamlegutta en smule.

Jeg får passe på å forsyne meg av gratisvarene i baren når jeg sitter der og gaper da. For så å skli usett ut på byen og de gode gamle jaktmarker. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det tenkte jeg på! Jeg har en venninne som tar litt av på fester. Typen til å krype opp på kjøkkenbenken og synge i taklampa. Det hadde nok jassa opp gamlegutta en smule.

Jeg får passe på å forsyne meg av gratisvarene i baren når jeg sitter der og gaper da. For så å skli usett ut på byen og de gode gamle jaktmarker.  :sjarmor:

En sånn dame vil nok mannfolkene sette pris at du tar med deg! Du blir nok temmelig populær på jobben etter det, ja :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Jeg har også litt av det problemet, men vi skal på utenlandstur.

Vet ikke om jeg vil være med, fordi det blir så tydelig at man er alene.

Jobber bare sammen med mannfolk og de skal ha med seg konene sine, og det

danner seg lett klikker, føler ikke for å blande meg inn....sikkert en dum tankegang, men sånn er det. Føler ikke for å rusle rundt i en fremmed by helt alene heller. Uff det er noe dritt å være singel noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au, da... Håper du finner noen!

Jeg er heldigvis så heldig at hvis jeg havner i sånt noe så har jeg en siklefin homsevenn som jeg kan lure med meg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au, da... Håper du finner noen!

Jeg er heldigvis så heldig at hvis jeg havner i sånt noe så har jeg en siklefin homsevenn som jeg kan lure med meg  :sjarmor:

Er han til utlån...? :sjenert:

Fortsatt ikke funnet noen jeg skal ta med. Men får bare gjøre det beste ut av det. :) Fest blir det uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis ikke opplevd det enda, selv om jeg er singel. Men en gang må jo bli den første.(..)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...