Gå til innhold

Hverdagen med vårt lille mirakel


IdaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem: til dere alle som er innom.

Jeg er jo elendig til å holde boken min oppdatert. Er så mye som skjer at jeg ikke har tid til kg rett og slett. Med det fine vårværet blir det til at dagene tilbringes ute.

Påsken reiste vi bort til Sverige og Danmark. Var tre dager hos familien til mannen i Sverige så dro vi videre til København og var der tre dager. Vi kjørte bil og var spente på hvordan gullet kom til å være. Men han oppførte seg eksemplarisk. Lille gullet vårt :hjerter:

Vi fikk slappet av og vært sammen på turen. Det var etterlengtet. Så nå gleder vi oss bare enda mer til sommer og til vår 6 ukers ferie :)

I går var gullet og jeg i byen med søs og minste nevø. Vi satt på utekafe i flere timer og storkoste oss mens skjønningene våre sov søtt i vogner. Det er jo såååå herlig med vår og sol :)

I dag er planen å være hjemme og gjøre rent her. Er ikke blitt gjort siden før vi dro på tur, og det begynner jo å bli to uker siden. Vi får svigerinna mi og mannen hennes til middag i kveld, og planen er å grille på den nye gigantiske verandaen vår.

Ellers så blir vi bare mer og mer forelsket i gullet vårt. Han er jo bare så skjønn. Smiler til alle, gråter kun når han er trøtt og er såååå fornøyd. Han holder på å få tenner, og selv når han har temp er han like blid, bare litte bitte granne mindre aktiv enn til vanlig. Han våkner ennå hundre og ørten ganger om nettene, og det håper jeg han gir seg med snart, for det er slitsomt :Gjesp:

Nå skal jeg lage meg litt frokost, er blitt hekta på brød med pesto, mozzarela og tomat :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Nå er det nok på tide å skrive en liten oppdatering i dagboken min. Lenge siden sist.

Hos oss har det skjedd masse i det siste. Vi har vært på 6 ukers bilferie i Europa, gullet vårt er ingen baby lenger, og jeg har begynt så smått å jobbe igjen.

Ferien gikk over all forventning. Vi var litt spente på hvordan gullet vårt kom til å takle å sitte så lenge i bilen, men han oppførte seg eksemplarisk. Han har fått sine første tenner på ferien, begynt så smått å gå, sjarmert alle han har møtt, storkost seg i sjøen og slitt meg og mannen heeelt ut :)

For det er en meeeeget aktiv unge vi har fått, som sover minimalt, våkner ennå om nettene, og vil ha underholdning alle sekundene han er våken. Så vi må innrømme at vi er slitne, og her kommer ikke nr.2 på leeeenge, kun ved et uhell ;)

Vi har vært litt overalt i løpet av de ferieukene, men hovedstoppet på nesten 3 uker var i Kroatia. Med sol hver eneste dag, bading, shopping, sightseeng og god mat koste vi oss skikkelig.

Jeg har så smått begynt å jobbe igjen, skal jobbe annenhver helg og litt senvakter, ca 50-60%. Lillemann har ikke barnehageplass, så da blir vi nødt til å gjøre det på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Så fryktelig lenge siden det er sist jeg har vært innom dagboken min. Hender jeg er innom KG, men da leser jeg bare, og har som regel ikke til til å skrive noe.

Dagene og mnd flyr avgårde. Vi har en meget aktiv liten krabat, og med jobben, vennen og familien så strekker nesten ikke tiden til.

Satt og leste litt i svangerskapsdagboken min nå. Mulig jeg må gjenåpne den snart igjen....

Mannen og jeg hadde et lite "uhell" i forrige uke, og med fullt kjør med besøk, jul og nyttår så rakk jeg ikke å kjøpe angrepille. Vi hadde egentlig bestemt oss for å vente med å begynne å prøve å lage ny baby til neste år, men så da uhellet allerede var ute så begynte vi å tenke at det hadde vært litt koselig med søsken nå. Så det var nesten litt med vilje og at angrepillen ikke ble kjøpt...

MEN nå sitter jeg her med kjempe ømme pupper, er kvalm, har vært det i hele dag og fryser. Forrige hang jeg ble gravid så "visste" jeg det allerede etter noen dager, og jeg har den følelsen igjen.

Dersom jeg får et + nå, så blir terminen akkurat på dato den samme som med forrige. Litt spesielt syns jeg :)

Ellers så har jeg blitt tante til ei nydelig lita jente for en uke siden. Ble ikke akkurat mindre babysyk av å se henne. Så i dag mens jeg gikk og bar på henne, så prøvde jeg å finne ut om jeg var klar for å bli tobarnsmamma. Og det tror jeg at jeg er, og mannen har vært det en stund :)

Så nå gjelder det å smøre seg med tålmodighet og vente for å kunne teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Oj her er det lenge siden sist jeg har vært!

Tror jeg stenger denne boken og starter på en ny en på Gravid dagbøker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...