Gjest Gjest_kekker_* Skrevet 8. oktober 2006 #1 Del Skrevet 8. oktober 2006 Altså... Hvordan skal man starte dette! Jeg har et litt snedig prolem.. Det har seg i at jeg har skrekkelig lett for å forelske meg, det kan liksom være gjort i løpet av en dag eller to... Å så neste dag, så kan jeg liksom hoppe videre.. Det er jo greit nok å forelske rimelig raskt, men det er liksom litt løst. Men det største problemet er kanskje at jeg heller får venner framfor å finne en kjæreste. Altså jeg har et lass av venner, som jeg diger over alt her i verden, som jeg ikke gir slipp på for noe i verden! Saken er at jeg har en stygg tendens til å få venner og ikke noe mere. Ei veninne av meg sa en gang at "Du er jo en så bra venn, så jeg vil ikke bil sammen med deg, for da kan jeg jo miste deg som venn." *DOH* Sjølitilliten er på topp ellers, men når det kommer til det der med damer er den som svunnet som dugg for en stor sol... Jeg lurer litt på hva jeg skal gjøre og om noen har noen tips. Jeg kan vel beskrives som en skikkelig Bamse, men det er vistnok ikke nødvendigvis en ulempe har jeg forstått.. Jeg tror jeg trenger en dame som tar tak i meg og sier, kom her.. Jeg vet jo at det strengt tatt er "bare" å ta mot til seg å se hvor landet ligger, men det er så mye enklere sagt enn gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kekker_* Skrevet 8. oktober 2006 #2 Del Skrevet 8. oktober 2006 fortsetter litt her jeg.. Altså frågan er jo om det er noen somhar noen gode tips og vink, eller forslag til hva man kan gjøre.. mvh Kekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
burgarn Skrevet 8. oktober 2006 #3 Del Skrevet 8. oktober 2006 har hørt i alle år at "den dama som får deg er heldig for du må være hverdens beste gutt". jepp, så hvorfor vil da ikke du være sammen med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #4 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg tror jeg trenger en dame som tar tak i meg og sier, kom her.. Jeg vet jo at det strengt tatt er "bare" å ta mot til seg å se hvor landet ligger, men det er så mye enklere sagt enn gjort. ← Problemet ligger nok i at svært mange damer tenker det samme. Det er mer forventet at mannen er den tøffe, ikke sant. Og er han ikke det, hvor ble det av mannen i forholdet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scapa Skrevet 8. oktober 2006 #5 Del Skrevet 8. oktober 2006 Høres ut som om du har mange flyktige "forelskelser" - eller blir lett betatt ville jeg kanskje heller sagt!! Tror nok det løser seg den dagen du treffer ei som du VIRKELIG blir forelska i -som det er verdt å dvele litt ved!! Da varer nok følelsen mer enn en dag Venner er jo alltid bra å ha uansett!! Og når du møter ei du liker ekstra godt - så får du kanskje prøve å stoppe litt opp neste gang....er som regel ikke farlig det vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emondak Skrevet 9. oktober 2006 #6 Del Skrevet 9. oktober 2006 Sånn, da har jeg fått registrert meg.. Du har nok helt rett i at jeg blir fort betatt, skremmende fort og det innimellom.. Finnes gode eksempler på at det var gjort i løpet av noen kjappe kveldstimer.. Men det er nok noe i det du sier om den dagen jeg virkelig blir forelska ja.. Men kanskje en dag, så finer jeg den"riktige" om den finnes da, men ei å dvele mere med i allefall. At jeg da skjønner tegninga og bli litt mere bevist på hva som skjer rundt meg.. Det er vel strengt tatt min bane, at jeg ikke er veldig bevist på akkurat det området.. Jeg må i allefall sørge for å ta litt tak når slikt intreffer, jeg har en tendens til å trekke meg litt tilbake. For å satse på at hun skal ta litt initativ, det er nok en typisk dårlig taktikk. Nei jeg går ut fra at det og dere ikke er så farlige når alt kommer til alt.. Den som lever får se, satser på at jeg får leve litt til.. kekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #7 Del Skrevet 18. oktober 2006 Og om hun tar initiativ, hva skjer da? Får du muligens angst og trekker deg? Kan det være at det er umulig for noen å få tillit til deg når du vakler hele tiden? At ingen våger å satse følelser på deg? Det er i allefall mitt problem med menn. Jeg våger ikke å stole på min egen vurderingsevne lenger. Du forstår, jeg har møtt noen som er akkurat som du. Man er tilbakeholden og forsiktig i åresvis og når man endelig møter noen man tar sjansen på å vise tillit så driter man på draget, rett og slett. Ikke en erfaring som frister til gjentagelse dessverre. Lykke til i jakten. Husk å gjøre mot andre hva du vil at andre skal gjøre mot deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Guest_* Skrevet 18. oktober 2006 #8 Del Skrevet 18. oktober 2006 For å være helt ærlig, må jeg ai at du virker en smule desperat! At du forelsker deg annen hver dag, og at det er gjort i løpet ev et par timer, er jo en typisk jente ting.. og ikke nødvendigvis noen god ting. Kvinner vil ha menn som er menn. Ikke kose bamser. Være gjerne en bamse - men da en maskulin en! Blir man for voldsom i å uttrykke sin forelskelse for tidlig, så kan du banne på at hun stikker fort som fy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emondak Skrevet 19. oktober 2006 #9 Del Skrevet 19. oktober 2006 hmm. mye visdom ute å går her. Til deg Gjest_Guest, så kan jeg jo si at jeg ikke er desperat, heller det stikk motsatte, følelsenene mine holder jeg klokelig for meg selv. HAr liksom lært meg å roe litt ned, selv om følelseslivet går bananas.. Er enig med deg i at kvinner vil ha menn som er menn, som du så fint sier det. Det får nesten være opp til den enkelte å definere om jeg er mann eller ikke.. :-P Om hun, hvem nå detter er tar initativet er jeg med, problemet mitt er at jeg liksom ikke tør å ta initativet helt selv, og da kommer jo det der med at et initativ må liksom være litt mere enn småflørting.. Direkte tale er en bra ting.. Satser på at det er liv så lenge det er håp eller noe sånt. MEn det hadde nok hjulpet meg mye å turt å ta litt mere initativ, rart det der, sånn ellers har jeg intet problem med å snakke med hvem som helst. Men når det kommer til ei jeg liker litt mere enn det vanlige... nope.. Greit med selvinsikt, men ikke så greit å forbedre seg.. kekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå