Gå til innhold

Vi lengter etter vårt kjærlighetsbarn

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og jeg loooover,ved mine fulle fem at jeg aldri skal bli en sånn nybakt mor som skravler om revning og helvetessmerter og morkaker når jeg går på fest.Bank i bordet!  :ler:

Det er det nok mange som setter pris på ja :ler: . Jeg har heldigvis ikke vært borti så mange sånne som prater om morkaker på fest!

Spennende utover uka her da!! Men det er sikkert lurt å være cool, det kan iallefall ikke skade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Nei,Hildegard,jeg kommer til å kniiiipe øynene sammen og nekte å se på bildene dine. :ler:

Helleu, folkens! :klem::klem::klem:

Jeg er fortsatt coooooooooool,og tenker å fortsette med det til det motsatte er bevist. :sjarmor:

Hjemme etter hektisk jobbedag,og kort tur til byen for å raske med meg en ny maskara og fuktighetskrem før jeg setter nesen mot Osloooo i morgen. Vi skal pakke og gjøre oss helt klare i kveld,sånn at det bare er å spise frokost og kjøre avgårde i morgen. Gleder meg villt! Lønn har jeg også fått,så her skal det handles julegaver! :hoppe:

*og lillelougaver* :sjenert:

Nå skal jeg gå og se om jeg har nok rene truser. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Revninger er som regel veeeeeldig overdrevet tror jeg. Noen har jo revnet så mye at det nesten er et under at de ennå henger sammen noen steder :overrasket::ler::ler::ler:

Og hadde det vært så ille som mange mener så hadde det jammen vært mange enebarn i denne verden.

Ellers krysser jeg det jeg har for deg vennen min, men det vet du jo.

Når det gjelder den jobben skjønner jeg at det er vanskelig. Men veldig ok med fast jobb da. Du får legge ditt vakre hode i bløt og tenke over saken.

Diger klem fra snylta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

heis,Charmis! :klem:

:ler: Haha,det er sant.Enkelte snakker jo om den der revninga så man skulle tro de revnet omtrent hele veien rundt. ;)

Tusen takk for all kryssing,du er en engel! :kyss:

Nå er jeg ferdig med all pakkings og klar for tur! Skal bli deilig å lufte knotten vekk fra all jobbtenking og anna rart som foregår til vanlig.Så nå er det soving,og så er det whosj avgårde i morgen. :hoppe:

Håper alle sammen her får en deeeilig helg,at alle syke blir friske og at alle friske blir enda friskere,eller gravide eller hva de nå enn vil være!

I'm off! :sjarmor:

Kos dere! :klem:

og en ekstraklem til pusla,som jeg så akkurat nå :klem:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hei Bustis! :klem:

Vi har hatt en kjempefin tur! Kost oss masse, spist mengder med god mat (lunsj og kake på Pascal lørdag) og shoppet meg nesten i svine. :ler: Fått gjort unna store deler av julegavene og alt er bare velstand.

Rent bortsett fra at :frustrert: dukket opp på torsdag- rett før vi skulle dra. Typisk hersens uflaks! :grine:

Men nå kan jeg jo ihvertfall drikke toddy og vin med god samvittighet, noe min venninne Hildegard ikke kan gjøre, for hun har nemlig

bolle i ovnen! :babysmokk::babysmokk::babysmokk:

:legrine::legrine::legrine::legrine: utrolig stas! Jeg gleder meg villt til å bli "tante",og skal snart begynne å strikke gyselige små ting . :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Du også er søt,Bustis! Kan få være med i kofferten! Og så går vi på Pascal og trøkker i oss kake! :hoppe:

I dag begynner julestria.Skal støvsuge (vaskinga tar vi i helga) og åååårne og lage julepynt-og kort.

:hoppe:

....oooog kjøpe pepperkakedeig på IKEA til pepperkakehuset som skal skjæres ut og stekes i morgen,samt hente julepakke fra min lille mor på postkontoret.

Høres ikke det ut som en grei dag? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Så deilig med førjuls-tur! Høres ut som dere har kost dere, og jammen er de Pascal-kakene gode...

:sikle: De Pascal-kakene er skummelt gode. Jeg spiste en sjokolademoussekake med vaniljefondant, O kjøpte to stykker, den "klassiske Pascal-kaka" og en sjokolademoussekake med fenikkel.De var utrolig gode,begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Heia,Glow! :klem:

Det er ikke Pascal'en i Bergen,men en som ligger i Oslo,og som har verdens beste kaker. Skulle gjeeeeerne vært en tur i Bergen også,for den byen er jeg veldig glad i,men ble ikke noe førjulstur dit i år,desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

:vinke:

Da tar jeg juleferie fra puledagboka. Gidder rett og slett ikke tenke på babyer og sånt styr når en deilig høytid står for døra-det får komme på nyåret.

I mellomtiden skal jeg kose meg med juleforberedelser. :sjarmor:

Vel møtt i "vanligdagboka"! :klem:

:nisse:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så søt som deg da, men kake høres skikkelig deilig ut. Jeg har akkurat smakt på den der oreokaka (selv om den nesten er bare melk...), og det var skikkelig godt. Favorittkaka er ostekake, men den er jo også full av melk. Men ja, det er nesten verdt det!

Har de bare kaker der kanskje?

Kanskje jeg kan spise en bolle. Selv om det gjerne er melk i dem også. Og egentlig liker jeg ikke boller.

Kanskje vi går et annet sted for å spise nudler?

Jeg er i den andre boka også, men syns ikke du skal feriere helt før jeg er svart.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Heia Bustis! :klem:

Neida,, de har ikke bare kaker. Ihvertfall ikke på den vi var på, i Ibsens gate. De hadde veeeeeeeeldig nydelige lunsj-og middagsretter også,nemlig. :sikle:

Min favorittkake er også ostekake- en spesiell type som O pleier å lage til bursdagen min. Den kan jeg spise meg til døde på. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...