Gå til innhold

hjelpe meg- for en følelse....

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Printet ut ett bilde av han (har to lagret på pcn).

Hører bare på musikk han har "vist" meg (men vi har lik musikksmak i utg.pkt)

Googler ALT; han, fødestedet, jobb etc.

tenker og snakker om han hele tiden.

Visualiserer drømmer med han

Herrejeminin. jeg er jo snart 30. Føler meg som den stalkern- skikkelig fjortis..

Er jeg helt på bærtur- eller bare vanlig forelska?

Har vært i forelska skikkelig 2 ganger tidligere (ene var jeg sammen med i 8 år, andre i ett år). Men følte (og gjorde) da ikke på langt nær ikke sånn da. Blir nesten skremt over meg selv jeg- men gudbedre for en deilig følelse.

(så gjenstår det bare å se om det blir oss da, endel ting som må falle på plass først)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gal og forelsket er vel to sider av samme sak? ;)

Tror ikke det du føler og gjør er spesielt uvanlig i alle fall.

Jeg googler også en fyr. Tenker en del på ham.

Men jeg vil ikke ha ham. Er opptatt, og vet ikke om jeg kunne tenkt meg ham om jeg var singel heller. Er bare litt forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg googler en jeg overhodet ikke har planer om (eller tør) å kontakte - og som jeg tror har kjæreste (har ikke klart å google meg fram til et svar, hehe!). Tror da ikke jeg er gal. Er tidsfordriv, bare, som gir litt kiling i magen.

Men hvis du skal treffe han du går og tenker på, er det jo litt fint å ikke vite ALT på forhånd, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører jo akkurat ut som meg jo;)

Og vil ikke si det har klikka for meg,er bare stupforelska....

Så bare driv på videre du og ha det gøy.

Endret av Fishbone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke ofte jeg googler folk, føler det er litt "feil" -men skal innrømme at det har skjedd! ;)

Finner du noe spennende om "loverboy" da? :icon_question: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stygg uvane det der å google folk, men fy så gøy da..

Jeg brente meg stygt en gang da jeg fant ut noe jeg absolutt IKKE ville vite om en kompis, noe som var av stor personli grad.

Som han sikkert ikke ville at alt og alle skulle vite, så jeg diskuterte det med en god veninne og fant ut at det var greiest å la det ligge.

Skummelt hvor mye som kommer fram på Google og i disse dager ikke minst skattetaten sine sider!

Sliter fryktelig med å styre nysgjerrigheten min.

Det blir sånn at manegentlig ikke vil vite det, men vil vite det alikevell..

Rart det der..

Men ja, hva har du funnet ut om mr lover??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Var jeg som startet dette. Var bare ikke innlogget akkurat da...

Jo-skal vi se.... Har faktisk ikke funnet ut så mye om han (som jeg ikke visste fra før. Men har funnet masse bilder fra plassen han er i fra, samt der han jobber... Fant også endel artikler hvor pappane (politi- men det visste jeg fra før) har uttalt seg...

Men kjipt- ingen nye bilder av han....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Printet ut ett  bilde av han (har to lagret på pcn).

Hører bare på musikk han har "vist" meg (men vi har lik musikksmak i utg.pkt)

Googler ALT; han, fødestedet, jobb etc.

tenker og snakker om han hele tiden.

Visualiserer drømmer med han

Herrejeminin. jeg er jo snart 30. Føler meg som den stalkern- skikkelig fjortis..

Er jeg helt på bærtur- eller bare vanlig forelska?

Har vært i forelska skikkelig 2 ganger tidligere (ene var jeg sammen med i 8 år, andre i ett år). Men følte (og gjorde) da ikke på langt nær ikke sånn da. Blir nesten skremt over meg selv jeg- men gudbedre for en deilig følelse.

(så gjenstår det bare å se om det blir oss da, endel ting som må falle på plass først)

:ler: jeg håper for deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Herregud- det bobler og kiler i magen og smilet sitter fastlimt i ansiktet mitt..

Begynner å bli skikkelig forelska.

Tror jeg skulle ha døpt om denne tråden til "Prestekrages forelskelsestråd... må bare få det ut"...

Nå har jeg ikke hørt fra han siden søndag, men har ett håp om at han ringer i kveld...

Drømmer meg helt bort i enhver anledning og har problemer med konsentrasjonen på jobb. Må jobbe overtid for å få unna bunken som har samlet seg opp på kontoret- men ender sikkert med å skrive mail til han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

håååå, ikke noe mindre forelska i dag heller. Nå har vi akkurat snakket sammen i litt over en time på telefonen. Med engang vi hadde lagt på måtte jeg bare sette på "han" musikk.

Fikk plutselig masse energi til å ta en svingom med støvsuger og langkosten også...

Bare smiler fra øre til øre jeg nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...