Charmina Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Hei! Lille frøken fryd fyller 2 år snart og vi klør oss i hodet over hva vi skal finne på i presang? Vi er ikke spesielt begeistret for plastikk leker og slikt. Er det noen som har noen gode ideer?
Chiquita Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 ski akebrett "stor-jente-seng" (om hun ikke har byttet ut sprinkelsenga)
Xania Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Et lite smykke i gull eller sølv. Ikke med barnemotiv, men for eksempel et hjerte eller noe som hun kan ha helt til hun blir voksen (og eventuelt bytte kjedet når det blir for kort). En mer varig gave siden jenta sikkert får leker fra andre i familien til bursdagen? Jeg har enda et lite gullhjerte som jeg fikk i dåpsgave, og det bruker jeg fremdeles.
tuji Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Vi kjøpte komfyr til toåringen vår, og det var stor suksess.
Gjest Mayamor Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Brio trekomfyr På Pinoccio leker i byen er det masse flotte treleker Lego digger vi (men det er jo plastikk på en måte da...) Dukkevogn Malerforkle, malersaker, modellerkitt, fingermaling, Dukketing Uteaktiviteter som allerede er nevnt Bøker (finnes så mange flotte) Pusslespill Treklosser som settes sammen til bilder Lykke til med valgets kval...
Kykkelikokos Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Et lite smykke i gull eller sølv. Ikke med barnemotiv, men for eksempel et hjerte eller noe som hun kan ha helt til hun blir voksen (og eventuelt bytte kjedet når det blir for kort). En mer varig gave siden jenta sikkert får leker fra andre i familien til bursdagen? Jeg har enda et lite gullhjerte som jeg fikk i dåpsgave, og det bruker jeg fremdeles. ← Det passer nok bedre som dåpsgave enn som bursdagsgave for en 2åring. Det blir jo på en måte som å gi en 2åring noe som ikke er håndfast.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Dukkevogn Kjøkkenkrok plastelina (vår 2,5 åring elsker det!) Play Doh klistrer ikke. bestikk og fat (hhv stål og porselen med barnemotiv) klær og en liten dukke Puslespill
Charmina Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 5. oktober 2006 Tusen takk for masse flotte forslag alle sammen! Og Mayamor, lego er helt ok selv om det er plastikk. Det er sånne digre plastikkleker jeg ikke helt har sansen for. Komfyr har hun arvet etter broren sin (kjøpt på ikea for 7 år siden). Kanskje jeg kunne kjøpt litt mere utstyr til å kokkelere med. Det var iallefall masse bra lesing her så nå skal vi nok finne på noe.
Leanne Skrevet 5. oktober 2006 #11 Skrevet 5. oktober 2006 Må dere kjøpe en ting da.. hva med å heller finne på noe... Da jenta vår ble 1 år tok vi hele dagen fri, lånte med oss kusina hennes og reiste på badeland. Koste oss hele dagen. Var også ute å spiste middag etterpå. 2 årsdagen er like rundt hjørnet her også..tror nok vi gjentar suksseen fra i fjor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå