Gå til innhold

køkkbokk


Gjest Ferskvannsblekksprut

Anbefalte innlegg

Gjest Ferskvannsblekksprut

Yo miss mo. Igjen.

Her sitter jeg og fåkke sove i dag nei! Jeg skal ikke på jobb før halv 1 i morra da, sååå hoho.

Hva gjør jeg. Lesber og heterofiliserer rundt på mine nye sikleobjekter slafs. For bedre har jeg ikke å gjøre :(

Som vanlig har jeg lyst at K skal komme og grøfteknulle meg oppetter veggen, ikkeno nytt i den gården nei! Men det får vente! ugh ugh! :D

Sove snart? Kaffe sier tydeligvis NEI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ferskvannsblekksprut

Sikleobjektene - the white stripes

grøfteknulle oppetter veggen - jeg vet ikke, men det hørtes da passe gøy ut? :D

køkkbok - ai dånt know :(

Jeg forsov meg ikke i dag :hoppe:

Tenkte å lage meg noe naaanbrød og dip til frokost, skal jo ikke avgårde før ti på 12 bussen :) Æhæh nå sitter de andre på jobb og sier "goddagen mitt navn er blabla og jeg ringer fra norgesenergi!" Heldigvis fordelte jeg mine dager på to :D

Sex hadde vært gøy nå :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

Jeg føler meg så brukt og skitten etter jeg har brukt den, dessuten får jeg etterskjelv som varer hele dagen etterpå - som om jeg ennå bruker den resten av dagen! Det går ikke når jeg skal på jobb, fordi fantomvibrasjoner og grisetanker fra min hjerne får meg faktisk til å komme :rodme: Jeg skjønner ikke hvordan det skjer, men jeg har ikke planer om å være sextelefonen i dag :D

Jeg får heller lage meg noe naningsbrød, det funker like fett ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest beekeeper
Jeg føler meg så brukt og skitten etter jeg har brukt den, dessuten får jeg etterskjelv som varer hele dagen etterpå - som om jeg ennå bruker den resten av dagen! Det går ikke når jeg skal på jobb, fordi fantomvibrasjoner og grisetanker fra min hjerne får meg faktisk til å komme :rodme: Jeg skjønner ikke hvordan det skjer, men jeg har ikke planer om å være sextelefonen i dag :D

Jeg får heller lage meg noe naningsbrød, det funker like fett ;D

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

Ja jeg griner for dildo! Men uansett, i dag hadde jeg et meget spesielt kafebesøk.

Skulle møte to venninner og ei tredje kom etterhvert blabla.

Meg og ei av de originale går ganske ofte på kafe sammen, så vi prater da mest og ler mest sammen. Prøver så godt å få hun siste med i samtalen, men hun sitter og furter, merker vi.

Yessda, så hun sistnevnte kommer, og vi sitter da alle fire rundt dette samme lille bordet. De sitter og "får meldinger" noe vi i ettertid fant ut av var av hverandre :overrasket:

De sitter og kikker på hverandre og oss om hverandre og klikker videre.

Så går de to sammen, og vi blir igjen på kafe. Tenkte ikke så mye over det.

Så! Her sitter jeg og får plutselig msn av hun jeg satt igjen med. At denne fjompen LISE, ja det er lise, og hun andre hadde spekulert i min person om at jeg er forelsket i min venninne, ja fordi vi lo og smilte sammen.

Og dette turte hun ikke spørre meg om engang.

Hvor mange ganger må jeg si at eneste kvinne i mitt liv er Meg White! Er folk fjerne eller noe slikt?

Og nå sier hun også at hun er lei seg fordi jeg ga hun venninna mi all oppmerksomhet. Mhm? Er hun forelsket i meg kanskje nå? Jævla suppe. Jeg skal aldri mer snakke med lise, hun baktaler meg foran mitt ansikt og harker når hun ler, og det har ikke noe med saken å gjøre, men det er UFYSELIG!

No vart eg sinte sjø!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

BOKA! Der var du!

Nå har jeg regnet ut hva jeg skal sløse med i morra :---)

Ting og tang i går: 500

Tweek: 200

Busskort: 700 (svindel :frustrert:)

tøy vi bestilte fra marsvolta.com: 200

Mp3spiller: 2300

Hodefoner: 500

Dette blir 4400,- (jeg ser ikke det på tv, bør jeg begynne? Dette er et tegn)

Da har jeg skrevet det ned iallfall så svindler jeg ikke meg selv ;D

Uuuhu jeg har jobbet ekstra disse 2 ukene og, dette må granskes! Muligens 6500 på min konto wuhu!! Gjett om jeg skal jobbe ekstra til uka ja. *grisk GRIBB*

Ferdig med pengepjatt. Hva gjorde jeg i går? Var med E og A på kunstutstilling. Whoa trippyyyy >;--D (hvis dere har sett simpsonsklippet skjønte dere den) men den var så liten! Inn og ut igjen. Så vi gikk på is og gotteri og kjøpte masse nam og stakk opp til dem igjen og jeg vetttafan, tror vi så spy hard! Jeg hater leslie nelson :grine:

Tok buss til byen fin i formen og tenker "wuhu den har ikke kommet ennå, jeg rekker den jo!" Bare at på lørdagen går den visst 10 over istedenfor 15 over. Og jeg var tom for penger, bortsett fra en 5-er så ingen nattbuss heller hyl og skrik! Max noia kan en si! Gik opp i byen og fant endelig en telefonkiosk som funka og ringte pappa BUHU kom hent meg, og det var han grei og gjorde. Puh! Det var skumle greier, har aldri vært stuck i byen før!

I dag skal jeg til tweek, det blir kooz men hun er ikke ferdig på jobb før jævla 7 så jeg må asosialisere meg en halv dag først. Like greit, for det går rundt for meg ;D

Håper K vil være med og hjelpe meg å finne mp3 i morra. Han var syk i går og det var ræva (spesielt etter perverse invitasjoner jeg fikk av han på fredag som jeg ikke så før 2 om natta :grine:)

Og jeg har bestemt meg for å trappe ned på the white stripes (NEI ikke speed/kokain/etc hoho) for jeg hører dem hele dagen 0og jeg vil ikke gå lei!

Nå hører jeg på the white stripes - in the cold cold night :----------)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

Stille her sjø! Dessuten ligger den i feil bokstav. Hmm jojo!

I går var jeg på besøk til k. Fyllesjuk og nerver uten like. Så fant vi ut en lur måte på å få det vekk på, folk må si hva søren de orker, men det hjelper så grundig på fyllesjuke! Haha, han har fått seg et eget lite røykekott, så mens han dreiv på så satt jeg og skulle teste airbag-kvaliteten på håret mitt. Det vil si dunke huet i veggen men ikke få vondt for håret er så tjukt (jeg hadde nok ikke røykt noe da, så ikke prøv dykken :D) plutselig hører jeg bare "STAB!!" (stikk på norsk ja). Hva var det? Ah, en spiker som stakk ut 2 cm fra veggen! Og håret mitt reddet meg fra å få hull i kraniet haha! Jeg begynte å blø da, for det traff meg ca 2 mm, men fydda. Skal aldri leke airbag med hue mer.

Etter et par beroligende trekk satt vi bare inne på det bittelille kottet og hørte mars volta ute fra stua spille, og han gjorde no gøy med meg med sine tæs >:---D Haha! Har aldri hatt det så nam før i hele mitt liv, det må bare sies. Plutselig ble han sliten i foten, og det var leit. Dumme mensen :( Men han fikk igjen på andre måter, noe som var bare irriterende! Håret mitt er fullt av sommerfugler som sier dingelingeling når jeg beveger meg! :frustrert:

Hvorfor legger jeg så ut? Fordi jeg ikke har opplevd noe som helst i nærheten av seksuellt på 2 uker og dette må huskes!

Og han der har ikke giddet på lenge, så dette var kjempekoselig :D Plussdet han skal gjøre med meg når jeg ikke blør brølhohoho >:---------------D Langnese!!!

Faen ja. Kanskje slutte og sitte her og tenke/skrive griseri, jeg skal jo på jobb... dusje og sminke meg ferdig på 20 min? Hyl! JEG VIL PULE. Jobb ja. Faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

Hjem fra jobb nå i sta, sliten og fortsatt overkåt. Det skal ikke være lett å ha driften til en 14 år gammel gutt :kvalm:

I dag hadde jeg 5 salg på rosenrot. Ikke gæli bare det. Sjæfen min liker meg ikke, tror jeg. Jeg kan jo fane ikke noe for at ikke kunden vil høre verifiseringen, sier BARE SEND MEG og legger på.

I pausen fikk jeg kjøpt meg jakka mi da :) Og nytt hvitt undertøy, gjett om noen får noe å se på til muligens onsdag, makan til push-up har ikke verden sett i sitt liv! Baha!

Dagens gjøremål blir å skifte sengetøy. Kjeeeeempetiltak :P

Ikkeno annet på lista heldigvis. Er ennå litt groggy etter å få den spikeren i huet i går! Makan til dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ferskvannsblekksprut

Juhu dagboka! I går var jeg på fest med min venn maya! Der var det kun folk minst 3 år yngre enn meg, og en hvitkledd eminem-hiphopper som tok helt av. Ræva! K ringte og var syk og kjedet seg. Følte meg veeeldig fristet til å dra der heller men fikk holde ut. Helt til han whitey hiver øl på meg og kaller meg jævla hore bitch yo :) Helt uten videre. Da stakk jeg altså til K. Full av øl og regn, nammenam.

Han hadde laget kyllingvinger og pommes frites! NAM! Mye hyggeligere der. Jeg fikk lov å sove der, for jeg skulle visst på jobb i dag. Så vi gikk og sov og i dag morges fikk jeg min første menneskeskapte klittorgasme vræææhæ :D For vi skulle egenltig pule en gang til, men jeg hadde ødelagt tisseluren hans :kjempesinna:

Tøyet mitt var ennå dekket av øl og klissvått og, så jeg fikk låne av han. Her sitter jeg nå med en snekkerbukse og litt for stor t-skjorte og slik gikk jeg på jobb pluss skjerf og vanter og hans sko i størrelse 41 eller 42 eller noe (det med skostørrelse og pikkstørrelse stæm it sjø for han er et monster, kvinns!!!) hahahha hihihiih hahaøgøhøøhøhø jeg vettafan jeg er glad :D

Jobba med A og meg og hun fikk like mye salg - 4 :P

Eg føla meg mandig, men mannetøy er nam å gå med synes nå jeg.

Bah. jeg vil pule mer! Jeg håper han har fikset seg til jeg kommer hen igjen, vi skal leke med E og A også så det blir riktig så koseliiig!

Nå er det middag, tjukkebolla FEITA hoppa over geita!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...