Gå til innhold

Er det lov å teste ut menn?

Sofia

Anbefalte innlegg

Gjest, da - vi bare tuller :)

Ikke ta alt så seriøst. egentlig er vi veldig glade i menn, gutter, frosker og til og med paddene til tider. Tenk så kjedelig livet ville vært uten!

Hvis jeg blir oppfattet som kvinnesjåvinist legger jeg meg flat for kritikken. Mente det bare på tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest, da - vi bare tuller :)

Ikke ta alt så seriøst. egentlig er vi veldig glade i menn, gutter, frosker og til og med paddene til tider. Tenk så kjedelig livet ville vært uten!

Hvis jeg blir oppfattet som kvinnesjåvinist legger jeg meg flat for kritikken. Mente det bare på tull.

Vet at dere bare tuller, og jeg er ikke dame, men gutt, så jeg tullet litt jeg også. :)

Men jeg er glad i gjødselsbillene og slimålene jeg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sofia. :)

Denne tråden var virkelig en fornøyelse å lese. Så hyggelig at du er på god vei ut av singeltilværelsen. Gratulerer.

Selv ble jeg singel i vår. Det var jeg som brøt ut og dette var noe jeg hadde ville gjøre lenge. I ett par år faktisk.

Jeg storkoser meg og foreløpig gjør det meg ingenting om jeg forblir singel i noen år.

Livet er hva man gjør det til og mitt liv er herlig, med eller uten mann. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Velvet. Så hyggelig å se deg også her. Ja tenk jeg er på veg ut av min singeltilværelse. Det føles veldig riktig og vi har noe veldig bra på gang så jeg er såå fornøyd med livet for tiden.

Jeg hadde hatt samboer i 8 år da det ble slutt for 7 år siden. Den gangen var det også jeg som ville ut av forholdet. Vi prøvde lenge å få ting til å fungere, men visste vel egentlig begge to, at det ikke var noen vits i det, tilslutt. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har angret en dag på den avgjørelsen, selv om det var veldig tøft når det stod på som verst.

Selv om man ønsker seg ut av et forhold, så får man en viss sorg. Vi har 2 barn sammen så det var ikke et enkelt valg, noe det da heller ikke skal være. Men vi har vært venner stort sett hele tiden, og fordeling av unger og slikt har fungert nesten uten problemer absolutt hele tiden. Han er i et nytt forhold og har det bra der, og ungene har det godt både hos han og hos meg.

Jeg har vært lenge alene. Når jeg ser hvor stor ungene har blitt, 9 og 12, så skjønner jeg ikke at jeg har klart alt sammen fra de var bare 2 og 5. Nå er jeg jo "ovenpå", med hensyn til de to. Bare det å slippe kjøring til og fra barnehage, SFO og skole, gjør livet så utrolig mye enklere..

Jeg har hatt det fint disse årene egentlig. Jeg har mange gode venner som også har vært single lenge, og vi har gjort utrolig mye morsomt sammen. En etter en av disse jentene har blitt samobere eller koner... det har tilslutt liksom bare vært meg igjen... Så jeg har merket de siste par årene at det har vært litt "ensomt". Men jeg hadde vel forsonet meg med det... at jeg kom til å bli alene.. ikke hatt de helt store forhåpningene om å "finne en". Som alle jo sier....

Så BANG!!... kom Mannen seilende til meg også!! Helt utrolig! Nå vet jeg hva jeg har ventet på alle disse årene.

Vi er priviligerte.. har vi funnet ut. Hittil har vi hatt 2 langweekender sammen, fra torsdag til mandag, uten barn! Bare oss to! Helt topp! Virkelig en fin måte å bli godt kjent med hverandre på. Jeg har såvidt nevnt han for mine to barn og det samme har han gjort for sine to. Vi har det ikke travelt med å ta presentasjonsrunden, og det synes jeg er helt greitt. Det får komme etterhvert!

Jeg kan tydeligvis skrive langt om dette.....

Men, til deg vil jeg si. Prøv å nyt tiden som singel og ikke sitt hjemme og depp... Det er mye moro der ute!

Kos deg!

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig tråd! Ble glad av å lese :) Skulle egentlig ut i butikken, men ble sittende å bla igjennom alle sidene isteden :ler:

Håper de neste møtene blir like hyggelige fremover, og husk å oppdatere oss!

*løper på butikken og rigger meg til med en enorm pose clementiner som jeg ikke klarer å stoppe å spise før det tyter ut av øra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og en ny helg er over!

Vi har gått et skritt videre.. Han har hilst på ungene mine i helgen. Eneste sjangsen på å få treffe han jo. Så jeg inviterte på Taco på fredag. Datteren min sin første reaksjon var: Da spiser jeg på rommet!! Jeg har jo fortalt henne om han, men hun er ikke helt fornøyd.. Men jeg sa at hun måtte spise nede sammens med oss, og at jeg gjerne ville at hun skulle hilse på han. Det gikk veldig greitt når han først var kommet. Han småpratet med henne, og hun løsnet opp etterhvert :)

Sønnen min på 12 synes det var spennende, og sa etterpå at han syntes at mammas kjæreste var "rågrei". Så det var jo bare flotters! De pratet om snowboard og slalom så med de to var det ikke noe problem overhodet.

Jeg liker han så utrolig godt! Han er skikkelig manne-mann og det føltes veldig naturlig å ha han sittende i sofaen sammens med ungene mine mens jeg styrte på kjøkkenet! Dette ser ut til å gå strålende.. så jeg er jo bare så happy!

Og så er det deilig å måtte stå på tærne for å kysse han.... i smug...

Gleder meg til torsdag... da flytter jeg inn for nok en kosehelg hos han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hei! Fikk lyst til å skrive noen ord om hvordan jeg har det for tiden.

Nå er det snart 2 mnd siden jeg møtte han for første gang. Måtte se her i tråden hvilken dato det var, og det var lørdag 7. oktober 2006. En dato å huske for ettertiden. Hele livet har jeg hatt 7 som lykketall... og nå faller iallefall den biten på plass.

Følelsene er begynt å komme, jeg kan si at jeg er glad i han. Jeg kjenner det i hele kroppen, han betyr masse for meg. Det er helt utrolig så bra vi har hatt det denne tiden. Jeg direkte lengter etter han når vi ikke kan møtes. Vi har begge barn annenhver helg, så da begrenser det seg veldig, men denne helgen har vi lyst å gjøre noe sammen med ungene våre. For første gang! Han har vært på besøk hos meg etpar ganger nå, når ungene mine er hjemme, og det går helt strålende. Jeg har hilst på hans barn også, en gang, og de er sååå søte. Aktive... men søte. Mindre enn mine men det går seg til.

Jeg oppdager at jeg har "fortrengt" de slitne årene alene når mine to var såpass små. Klarer ikke å huske hva jeg og ungene gjorde, hva de likte osv. Men det har vært tøft å være alene såpass lenge med de så de tunge minnene har jeg ikke tatt vare på. Jeg har ventet på at mine to skulle bli større, og det er de jo også blitt, og planen var vel ikke helt å møte en med to små. Men nå er jeg der.. og den utfordringen tar jeg!

Vi to har det så bra ilag, lager god mat og drikker god vin. Prater og koser oss. Har usannsynlige mengder med helt sinnsyk bra sex :sjarmor::sjarmor: så jeg er litt "svevende" for tiden. Jeg har hatt endel sex i mitt liv... kan jeg jo glatt innrømme, men dette er bare helt sykt deilig! Blir helt svimmel av å tenke på det!

Han har møtt foreldrene mine også, vi ble invitert på kaffe forrige søndag.. De er åpne, helt vanlige mennesker, spreke til sin alder (70 og 75), pappa spiller bl a tennis etpar ganger i uka!!.. så besøket gikk helt greitt. Foreldrene mine har jo lenge ønsket at mellomste bukken bruse (meg ;) )skulle finne seg en mann, så de er såå glade på mine vegner. De likte han også kjempegodt, og det er jo hyggelig, og viktig for meg! Mamma sa han var veldig meg og hun skjønte godt at jeg hadde falt for han! Artig!

Så nå er vi skikkelige kjærester! Helt utrolig! Jeg fatter det nesten ikke selv! Det er en følelse av uvirkelighet midt oppi det hele. Etter 7 år som singel og fylte 40 år, så begynte jeg å se temmelig mørkt på det.. og så bare dukker han opp!

Jeg er lykkelig!

Gla i dere alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:) så bra! Jeg har også vært på date, en stund sia da, men den gikk strålende den og! ;) har gjort valget mitt, jeg ;) Endret av genacvale
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Hei! Fikk lyst til å skrive noen ord om hvordan jeg har det for tiden.

Nå er det snart 2 mnd siden jeg møtte han for første gang. Måtte se her i tråden hvilken dato det var, og det var lørdag 7. oktober 2006. En dato å huske for ettertiden. Hele livet har jeg hatt 7 som lykketall... og nå faller iallefall den biten på plass.

Følelsene er begynt å komme, jeg kan si at jeg er glad i han. Jeg kjenner det i hele kroppen, han betyr masse for meg. Det er helt utrolig så bra vi har hatt det denne tiden. Jeg direkte lengter etter han når vi ikke kan møtes. Vi har begge barn annenhver helg, så da begrenser det seg veldig, men denne helgen har vi lyst å gjøre noe sammen med ungene våre. For første gang! Han har vært på besøk hos meg etpar ganger nå, når ungene mine er hjemme, og det går helt strålende. Jeg har hilst på hans barn også, en gang, og de er sååå søte. Aktive... men søte. Mindre enn mine men det går seg til.

Jeg oppdager at jeg har "fortrengt" de slitne årene alene når mine to var såpass små. Klarer ikke å huske hva jeg og ungene gjorde, hva de likte osv. Men det har vært tøft å være alene såpass lenge med de så de tunge minnene har jeg ikke tatt vare på. Jeg har ventet på at mine to skulle bli større, og det er de jo også blitt, og planen var vel ikke helt å møte en med to små. Men nå er jeg der.. og den utfordringen tar jeg!

Vi to har det så bra ilag, lager god mat og drikker god vin. Prater og koser oss. Har usannsynlige mengder med helt sinnsyk bra sex  :sjarmor:  :sjarmor:  så jeg er litt "svevende" for tiden. Jeg har hatt endel sex i mitt liv... kan jeg jo glatt innrømme, men dette er bare helt sykt deilig! Blir helt svimmel av å tenke på det!

Han har møtt foreldrene mine også, vi ble invitert på kaffe forrige søndag.. De er åpne, helt vanlige mennesker, spreke til sin alder (70 og 75), pappa spiller bl a tennis etpar ganger i uka!!.. så besøket gikk helt greitt. Foreldrene mine har jo lenge ønsket at mellomste bukken bruse (meg  ;) )skulle finne seg en mann, så de er såå glade på mine vegner. De likte han også kjempegodt, og det er jo hyggelig, og viktig for meg! Mamma sa han var veldig meg og hun skjønte godt at jeg hadde falt for han! Artig!

Så nå er vi skikkelige kjærester! Helt utrolig! Jeg fatter det nesten ikke selv! Det er en følelse av uvirkelighet midt oppi det hele. Etter 7 år som singel og fylte 40 år, så begynte jeg å se temmelig mørkt på det.. og så bare dukker han opp!

Jeg er lykkelig!

Gla i dere alle..

Flott! Gleder meg på dine vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig greit ut å teste ut menn litt...date to stk. samtidig osv.

Det eneste negative med det er at man risikerer å leke med og å såre følelsene til minst den ene. Så da får en vurdere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...