Sofia Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #301 Del Skrevet 12. februar 2007 Jamo-Jamo-Jamo....! liker å lage furore.. Ser budskapet du prøver å bringe videre her,men det er veldig lite reflektert det du sier,og man skal iallefall aldri bruke seg selv som eksempel..... Sofia(& dere andre) Jeg har "smuglest". Reflektert & klok kvinne du Sofia. Kjenner meg igjen i den situasjonen du er i! Hvis man ikke prøver,hvordan kan man ellers vite.. Lykke til ← Glemte nesten av deg midt i all viraken.. Takk for hyggelig innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
regine Skrevet 12. februar 2007 #302 Del Skrevet 12. februar 2007 Må sende deg en hilsen og en jeg også, Sofia, har fulgt med i tråden hele veien. Trist at det gikk som det gikk, men samtidig så høres det ut som det var den riktige beslutningen for deg. Man er ikke alltid på samme sted, og alle ting som er bra i begynnelsen utvikler seg annerledes enn tenkt/enn man trodde. når deg gjelder denne merkelige jamo figuren - må du lære deg å lese deg folk faktisk skriver og ikke det du tror står der! Makan til dusterier er det lenge siden jeg har lest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 12. februar 2007 #303 Del Skrevet 12. februar 2007 Det er ikke deg jeg ler av Sofia. Snarere tråden som fikk et underholdende aspekt i det siste. Synes også Sofia er flink og tøff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #304 Del Skrevet 13. februar 2007 Tøft nytt nick, Succubus... håper jeg klarer å huske at det er deg Greensky! Jeg googla ditt nye nick og slik jeg kjenner deg herifra, så passer deg vel riktig så bra! Takk for innlegg i tråden min! Og joda.. den er ikke blitt så aller verst etter hvert. Inneholder det meste. Både glede, latter, tårer og irritasjon... Og nordnorsk... og sørlandsk bannskap.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 13. februar 2007 #305 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg googla ditt nye nick og slik jeg kjenner deg herifra, så passer deg vel riktig så bra! ← Du er den første som har kommentert det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pookie Skrevet 13. februar 2007 #306 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Tøft nytt nick, Succubus... håper jeg klarer å huske at det er deg Greensky! Jeg googla ditt nye nick og slik jeg kjenner deg herifra, så passer deg vel riktig så bra! Takk for innlegg i tråden min! Og joda.. den er ikke blitt så aller verst etter hvert. Inneholder det meste. Både glede, latter, tårer og irritasjon... Og nordnorsk... og sørlandsk bannskap.. ← og trøndersk..men jeg har ikke banna da... enda.. Endret 13. februar 2007 av pookie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 20. februar 2007 #307 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei Sofia. Jeg har ikke vært så aktiv her inne på noen dager. Men har oppdatert meg nå. Syns du tok en gjennomtenkt og veloverveid beslutning. Du satset hjertet en stund og det er sikkert tunge stunder for deg nå. Men jeg tror du skal se tilbake på dette som en fin periode. Og ikke angre en ting. En fin erfaring å ta med seg. Da vet du enda mer om hva du er ute etter neste gang. Eller kanskje dette er et tegn på at han ikke var helt den rette likevel... Stiller meg i rekken av oss som ønsker å gi deg en klem Så står vi der sammen igjen da Følger deg videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialitta Skrevet 23. februar 2007 #308 Del Skrevet 23. februar 2007 Uff, da Sofia... Ser at det er lenge siden jeg har vært innom her og sjekket hvordan det går med deg, og jeg håper det går bra, selv om det alltid er fryktelig trist når et forhold tar slutt. Ikke glem at du ikke er alene, og at det finnes så mange fine mennesker der ute i den store verden. Og frosker også, selvfølgelig, som bare venter på å bli kysset Stor, varm og god klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 23. februar 2007 #309 Del Skrevet 23. februar 2007 Hei Piasnuppa! Måtte bare vinke litt til deg, og ønske deg god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 23. februar 2007 #310 Del Skrevet 23. februar 2007 Og jeg vinker til Glammy og ønsker henne en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #311 Del Skrevet 23. februar 2007 Hei alle sammen. Jeg sliter litt med hverdagen må jeg innrømme. Og da tenker jeg ikke på at jeg ikke har kjæreste lengere. Det har faktisk brydd meg uforskammet lite. Vi har pratet en del sammen og vi har det bra begge to, innser at det var det beste for oss begge og livene våre akkurat nå. Nei nå er det håndleddsbruddet mitt som er min daglige pine. Smertene er til å leve med, men hjelpe meg vel så vanskelig alt er. Nesten umulig å få på BH med bare venstre hånd, alt på badet er vanskelig! Å åpne kremboksene mine, å sminke meg litt, selv om jeg bare skal være hjemme. Bagateller, jeg vet det, men å nappe bryn og å ta mascara på, blir gal! Jeg gror jo ned dessuten! Hvordan får man barbert seg under venstre arm...med venstre arm... helt umulig! For ikke å snakke om "der".. jeg sparer til "afro" som jeg hylte til venninna mi i tlf idag... hehehe!! Skulle hatt kjæreste nå... da skulle han ha fått sluppet til med høvelen... Og så kommer vi til kjøkkenet. Jeg glemte å få ungene til å skjære opp brød for meg imårrest, og så var jeg fri for knekkebrød. Skulle da ta kornblanding, men fikk jo da ikke åpna en ny melkekartong...helt umulig med bare en hånd.. endte opp med å ringe til naboen som måtte komme å skjære etpar skiver til meg. Nå er ungene dratt til pappaen sin etter å ha vært på butikken og kjøpt ferdig oppskjært brød. Vi har en veldig bratt bakke til butikken vår, og det er isete ute og de eneste skoene jeg har uten knyting, som jo er umulig med en hånd, er Bubettiene mine og de er så glatte, de tør jeg ikke gå ut med. Puh! Så utrolig slitsomt. Får besøk av etpar venninner nå ikveld og de skal handle litt før de kommer hit. Godt med litt hjelp. Det er bare gått 5 dager og jeg er drittlei... og så skal jeg ha gips i 6 uker... håper på en litt bedre gips når jeg skal på kontroll nå på torsdag, i det minste en slik at jeg kan knipe mellom tommelen og de andre fingrene. Det klarer jeg ikke nå så det er ikke mye hjelp i høyre hånda. Puh! Mye skriving med bare venstre..Vil bare ønske dere alle en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. februar 2007 #312 Del Skrevet 23. februar 2007 Innom med en god-bedring Skjønner at det er pyton - men om ikke annet får man en aha- opplevlese over hvor mange enkle småting som vi tar som en selvfølge. Håper venninnne dine steller godt med deg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 23. februar 2007 #313 Del Skrevet 23. februar 2007 Uff - jeg kjenner meg så godt igjen og enda så hadde jeg pekefinger og tommel jeg kunne bruke og det var venstre hånden og ikke håndleddet men lillefingeren. Du blir god med kreative løsninger etterhvert. Skrukorker må bort for en stund, se om du kan få noe annet (lokk som er tette men som bare løftes av - festeanordning i disken - etc). Hva gjør de som alltid bare har en hånd? Munnen er grei til enkelte ting da ... Husker også at jeg av og til glemte hele gipsen og smalt neven i bordet ... au ... Sender trøste klem. (P.S.: På tide med nye støvletter gitt ...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 23. februar 2007 #314 Del Skrevet 23. februar 2007 Hudpleier og voksing hjelper på alt som gror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #315 Del Skrevet 23. februar 2007 (P.S.: På tide med nye støvletter gitt ...) ← Jeg vet det og har prøvd sikkert "hundre par", jeg er den verste sko-kunden i verden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #316 Del Skrevet 23. februar 2007 Håper venninnne dine steller godt med deg i dag. ← De hadde med hjemmebakt sjokoladekake som jeg er såååå glad i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 23. februar 2007 #317 Del Skrevet 23. februar 2007 Hå neida. Jeg har en venninne og hun er den verste - uten diskusjon. Jeg tviler på at du slår henne der gitt. Uansett er det et he... å kjøpe sko for at man må - ikke fordi at man faller for et par. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #318 Del Skrevet 23. februar 2007 Uansett er det et he... å kjøpe sko for at man må - ikke fordi at man faller for et par. ← Enig! Og enda værre er det når man har vært så dum å bli kjent med de tidligere omtalte (og høyt elskede) Bubetti. Ingen andre duger lengere...og de er jo så dyre at det gjør vondt bare å gå forbi butikken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 23. februar 2007 #319 Del Skrevet 23. februar 2007 klemmer på deg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialitta Skrevet 23. februar 2007 #320 Del Skrevet 23. februar 2007 Hei Piasnuppa! Måtte bare vinke litt til deg, og ønske deg god helg ← Å, så koselig, Glammy! God helg til deg også Håper alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå