Gå til innhold

Er det lov å teste ut menn?

Sofia

Anbefalte innlegg

Hei Jenter, nå er helgen over! HVA ER DET JEG LESER…..er det slutt, orket du rett og slett ikke mer? Mange kvinner er uttrulig selvopptatte….det har du sannelig fått fremhevet i skriftelige former at du er Sofia.. men er man i et forhold så må man sannelig ta hensyn til at den andre og har et liv også... er jo så viktig at begge har det godt + kunne ha litt alenetid noen ganger om det skulle trenges eller ønskes...og det har du jo når du er sammens med dine barn…. Nei man må stelle så fint med partneren.. forhold må jobbes med…men som du sier….”jeg har ikke giddet og prøve så hardt”…..hva forventer du skal skje da?,,,, Lider du av kognitiv symptomer?

Og hvis det i tillegg er små ting og episoder som gjør at dere er ulike , ja, så er det HELT klart at alt av tråer må kuttes, Da går det bare ikke lenger…..(rister kraftig på hodet) Det er faktisk bare ikke mulig i dagens samfunn og finne en som er tilpasset den ene aller den andre…eller ”like barn leker best” ……bare til opplysning, hvis du ikke er på en helt annen planet da. Her snakker vi faktisk om å jobbe….jobbe, arbeide i lag i et forhold, og ikke være selvopptatt. Det kommer de bare til å slite med resten av live ditt… mitt, mitt , jeg, jeg…

At du nå har lagt skylden på din X-partner om at han ”spiser meg opp” (gudene må vite hva du legger i det) har du vel mest sannsynlig selv forårsaket. Som du har skrevet at du selv har vært så rask med å gi han forhåpninger om at DU hadde truffet den rette mannen i ditt liv, Han har da sikkert også trudd du var det rette og satse på deg. Men det leser jeg jo nå at han Uheldigvis hadde satset på feil ”kvinne”. Stakkars mann sier nå bare jeg, krysser mine lange negler for at han treffer den kvinne SOM virkelig betyr noe for ham, for det gjorde utvilsom ikke du Sofia….Du gjør meg Uvel med dine selvopptatte skikkelser..

Nå må dere andre ”kvinner” på guiden komme og trøste Sofia, nå har jeg sakt det jeg mener….og kommer ikke til og skrive mer i denne selvopptatte tråden…vi lever heldigvis i ett fritt-talende land.

Lykke på reisen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Jenter, nå er helgen over! HVA ER DET JEG LESER…..er det slutt, orket du rett og slett ikke mer?  Mange kvinner er uttrulig selvopptatte….det har du sannelig fått fremhevet i skriftelige former at du er Sofia.. men er man i et forhold så må man sannelig ta hensyn til at den andre og har et liv også... er jo så viktig at begge har det godt + kunne ha litt alenetid noen ganger om det skulle trenges eller ønskes...og det har du jo når du er sammens med dine barn…. Nei man må stelle så fint med partneren.. forhold må jobbes med…men som du sier….”jeg har ikke giddet og prøve så hardt”…..hva forventer du skal skje da?,,,, Lider du av kognitiv symptomer?

Og hvis det i tillegg er små ting og episoder som gjør at dere er ulike , ja, så er det HELT klart at alt av tråer må kuttes, Da går det bare ikke lenger…..(rister kraftig på hodet) Det er faktisk bare ikke mulig i dagens samfunn og finne en som er tilpasset den ene aller den andre…eller ”like barn leker best” ……bare til opplysning, hvis du ikke er på en helt annen planet da. Her snakker vi faktisk om å jobbe….jobbe, arbeide i lag i et forhold, og ikke være selvopptatt. Det kommer de bare til å slite med resten av live ditt… mitt, mitt , jeg, jeg…

At du nå har lagt skylden på din X-partner om at han ”spiser meg opp” (gudene må vite hva du legger i det) har du vel mest sannsynlig selv forårsaket. Som du har skrevet at du selv har vært så rask med å gi han forhåpninger om at DU hadde truffet den rette mannen i ditt liv, Han har da sikkert også trudd du var det rette og satse på deg. Men det leser jeg jo nå at han Uheldigvis hadde satset på feil ”kvinne”. Stakkars mann sier nå bare jeg, krysser mine lange negler for at han treffer den kvinne SOM virkelig betyr noe for ham, for det gjorde utvilsom ikke du Sofia….Du gjør meg Uvel med dine selvopptatte skikkelser..

Nå må dere andre ”kvinner” på guiden komme og trøste Sofia, nå har jeg sakt det jeg mener….og kommer ikke til og skrive mer i denne selvopptatte tråden…vi lever heldigvis i ett fritt-talende land.

Lykke på reisen. :klem:

Nå skal jeg finne en koseligere tråd og skrive i. :ironi: Endret av Jamo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja finn deg en koseligere tråd å skrive i du...

Jeg blir ikke lei meg av den grunn...

Kjenner jeg blir veeeeldig nordnorsk...les:får lyst til å bannes høyt og lenge...

Men en slik fru med laaange negler er ikke verdt det....

Irritert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Sofia!

Send meg en PM og bann alt du vil ;)

Lurer på om Jamo føler seg tråkka på tæsan siden vi støtter du og ikke tok i mot alle klemmene hennes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Det var jo også en måte å se det på.

Det at man finner ut at man ikke passer sammen - at man kanskje ikke akkurat er på det samme stedet i livet - har de samme ønsker er - da må det da være realt å gi den andre beskjed - noe Sofia har gjort.

Etter lengre tid som single - og med barn - er mange av oss ofte ganske sikre på hva vi ønsker/trenger - og ikke minst hva vi ikke ønsker/trenger - og finner man ikke det i et forhold - så er ikke det liv laga.

Det at man dermed velger å avslutte dette på en ryddig måte i stedet for å gi mannen mer forhåpninger - gjør at man skal stemples som selvopptatt og få sånn tilbakemelding er bare latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forresten du godt kan banne her jeg... :ler:

:klem: - og så kaster jeg meg inn som en av "kvinnene" som trøster.

(Og det anser jeg ikke som noe nederlag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sofia!

Send meg en PM og bann alt du vil ;)

Lurer på om Jamo føler seg tråkka på tæsan siden vi støtter du og ikke tok i mot alle klemmene hennes :)

Done!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Det var jo også en måte å se det på.

Det at man finner ut at man ikke passer sammen - at man kanskje ikke akkurat er på det samme stedet i livet - har de samme ønsker er - da må det da være realt å gi den andre beskjed - noe Sofia har gjort.

Etter lengre tid som single - og med barn - er mange av oss ofte ganske sikre på hva vi ønsker/trenger - og ikke minst hva vi ikke ønsker/trenger - og finner man ikke det i et forhold - så er ikke det liv laga. 

Det at man dermed velger å avslutte dette på en ryddig måte i stedet for å gi mannen mer forhåpninger - gjør at man skal stemples som selvopptatt og få sånn tilbakemelding er bare latterlig.

Hei LilleBille.

Ikke sant! Jeg har vært ærlig hele vegen og har slettes ikke dårlig samvittighet for noe. Det har bare vart i 4 mnd... med andre ord.. ingen katastrofe for noen av oss... bare noen koselige helger sammen, ikke mer enn det liksom..

Vi prøvde jo bare.... det er da lov...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvorfor kan man ikke bare få prøve seg?

Hvorfor skal vi ikke kunne ha bare koselige helger .. og ikke noe mer?

Hvorfor skal man måtte involvere barn osv.?

Har en venninne som har en "kjæreste" som bor i utlandet - de møtes til hyggelige helger - noe ifm jobb - noe bare for hyggens skyld. De involverer ikke barn i noen særlig grad - selv om barna hennes vet om det. Som hun sier - dette er akkurat på det nivået jeg trenger det nå - veldig hyggelig - veldig bra - og ikke voldsomt forpliktende - vi får det beste ut av den tiden vi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som har en "kjæreste" som bor i utlandet - de møtes til hyggelige helger - noe ifm jobb - noe bare for hyggens skyld.  De involverer ikke barn i noen særlig grad - selv om barna hennes vet om det.  Som hun sier - dette er akkurat på det nivået jeg trenger det nå - veldig hyggelig - veldig bra - og ikke voldsomt forpliktende - vi får det beste ut av den tiden vi har.

Det var slik vi i utgangspunktet også skulle ha det. Og slik hadde vi det også i de 2 første mnd. Jeg vil gjerne bare ha det slik i laaang tid. Snakker år her. Men han ønsket mere... det kunne jeg ikke gi han..

Derfor gikk det slik det gikk... og det er helt greitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamo-Jamo-Jamo....!

liker å lage furore.. ;)

Ser budskapet du prøver å bringe videre her,men det er veldig lite reflektert det du sier,og man skal iallefall aldri bruke seg selv som eksempel.....

Sofia(& dere andre)

Jeg har "smuglest".

Reflektert & klok kvinne du Sofia.

Kjenner meg igjen i den situasjonen du er i!

Hvis man ikke prøver,hvordan kan man ellers vite..

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Fikk lyst til å skrive noen ord om hvordan jeg har det for tiden.

Nå er det snart 2 mnd siden jeg møtte han for første gang. Måtte se her i tråden hvilken dato det var, og det var lørdag 7. oktober 2006. En dato å huske for ettertiden. Hele livet har jeg hatt 7 som lykketall... og nå faller iallefall den biten på plass.

Jeg oppdager at  har "fortrengt" de slitne årene alene når mine to var såpass små. Klarer ikke å huske hva jeg og ungene gjorde, hva de likte osv. Men det har vært tøft å være alene såpass lenge med de så de tunge minnene har jeg ikke tatt vare på. Jeg har ventet på at mine to skulle bli større, og det er de jo også blitt, og planen var vel ikke helt å møte en med to små. Men nå er jeg der.. og den utfordringen tar jeg!

Jeg er lykkelig!

Gla i dere alle..

Jeg må bare komme med ett lite innskudd, for jeg tror du er litt glemsk Sofia, og kanskje har en uvane at du skriver mere en hva du kan stå for.

Hvorfor tok du ikke utfordringen som du beskriver her?

At du mister den såkalte deilige sexen med han er vel synd. For er det noe vi kvinner tenner på, så er det vel virkelig deilig sex. :klem:

Nå er jeg ferdig her. :klem::klem: til dere alle.

Jeg er og lykkelig.

Endret av Jamo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bare komme med ett lite innskudd, for jeg tror du er litt glemsk Sofia, og kanskje har en uvane at du skriver mere en hva du kan stå for.

Hvorfor tok du ikke utfordringen som du beskriver her?

At du mister den såkalte deilige sexen med han er vel synd. For er det noe vi kvinner tenner på, så er det vel virkelig deilig sex. :klem:

Nå er jeg ferdig her. :klem:  :klem:  til dere alle.

Jeg er og lykkelig.

OK. Thats it! Nå kjenner jeg at jeg blir forbanna. Har du i faen ikke noe annet å gjøre enn å kaste DRITT etter meg. Må du hele tiden hente opp GAMLE innlegg skrevet av meg når jeg var i en annen fase enn hva jeg er i nå.

Har du ikke forstått noe som helst? Kan ikke mennesker forandre seg i din verden? Det må da for faen være mulig å forandre mening uten at man hele tiden skal få slengt det man tidligere har sagt rett tilbake. Du er jo direkte ondskapsfull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo direkte ondskapsfull!

Det var ikke det som var meningen å være ondskapsfull mot noen, hvis jeg trykket på dine tær vil jeg gjøre det godt igjen ved og gi deg en klem :klem:

Lykkelig som jeg er. :klem:

Nå er det slutt fra denne kanten av landet,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl

Hvilket land er det Jamo? Lukket avdeling???

Nå må du faen meg slutte å angripe folk basert på gamle innlegg de har skrevet. Denne tråden er lang, og har blitt skrevet over flere måneder.

Innlegg skrevet i øyeblikket, for å dele og får å tenke høyt sammen med noen.

Syns du er ufin, slem og ondskapsfull!

Og hva i helvete er det med alle de klemmene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner lysten til å klemme - ikke Jamo, for all del. Men du, Sofia, fortjener virkelig en :klem:.

Det står respekt av å tenke over situasjonen sin, være ærlig med seg selv med tanke på hva man ønsker seg av livet, og handle deretter. Det har du gjort. Jeg føler meg trygg på at du har tenkt grundig gjennom dette, og kommer sterkere ut av det. Tøffe dame! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner lysten til å klemme - ikke Jamo, for all del. Men du, Sofia, fortjener virkelig en :klem:.

Det står respekt av å tenke over situasjonen sin, være ærlig med seg selv med tanke på hva man ønsker seg av livet, og handle deretter. Det har du gjort. Jeg føler meg trygg på at du har tenkt grundig gjennom dette, og kommer sterkere ut av det. Tøffe dame! :klappe:

:klem::klem:

Deg klemmer jeg selvfølgelig tilbake...!!

Takker og bukker for flotte ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...