Gå til innhold

Er det lov å teste ut menn?

Sofia

Anbefalte innlegg

Sofia,etter å ha lest tråden din bestemte jeg meg for å registrere meg som bruker,dette var jo morsomt. første gangen jeg er innpå her,og det blir ikke siste!

Håper på videre oppdateringer på kjærlighetsfronten. Godt det er noen som har et liv! :) 

Stå På!

Hei Corina og velkommen til Kvinneguiden. Så morsomt at ditt første innlegg kom i min tråd! :hoppe:

Det er fint å være her.. masse morsomme tråder og innimellom så glimter vi til og får til noen skikkelig gode samtaler og diskusjoner også..

Så du er hjertelig velkommen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen Corina!

Og Sofia, jeg kjenner meg så sinnsykt igjen...

Fort lettere å innvolvere seg "light" enn dypt etter å ha vært lenge alene :klem:

Du får tørre hoppe hvis det føles rett! ;)

Joda.. jeg skal vel tørre etterhvert.... men det kommer til å ta tid... vi har ny avtale neste helg når vi begge han ungefri.. så dette kan jo føre frem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Krysser alt, inkludert puppene... Jeg tror sånne som oss ikke bare faller, vi må hoppe litt også ;)

Enig. Takk for at du gir så mye av deg selv til meg. Du hjelper meg i å tenkte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å bli ønsket velkommen! Virker som det er trivelige folk her. :rosasmil:

Var forresten i tromsø sammen med en venninne for to uker siden,da ble det en liten tur på byen,og det var kos!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å bli ønsket velkommen! Virker som det er trivelige folk her. :rosasmil:

Var forresten i tromsø sammen med en venninne for to uker siden,da ble det en liten tur på byen,og det var kos!

:ler:

Her er det trivelig å være... både her og ute på byen i Tromsø..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl
Enig. Takk for at du gir så mye av deg selv til meg. Du hjelper meg i å tenkte!!

:sjenert: Litt flau og litt rørt og veldig glad og i lige måde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har vært singel i 7 år. Har ikke hatt behov for å liksom skulle finne noen og utvalget har da heller ikke vært det helt store. Jeg har ikke "jaktet" aktivt... men det hender da at man kjenner på lysten på kjæreste igjen.

Nå har det seg altså slik... at jeg plutselig befinner meg i den situasjonen... at jeg har 2 menn!!!.. som jeg merker flørter med meg. Den ene på SMS og den andre på MSN...

Jeg kjenner forsåvidt begge to bittelitt fra før.. og slik har de fått mob nr og MSN adresse. Har møtt de tilfeldig og de har bedt om det.

Jeg har aldri vært ute med noen av dem.. og heller egentlig ikke pratet med de før. De er bare bekjente av bekjente...

De kjenner ikke hverandre... iallefall ikke såvidt jeg vet..

Nå kommer spørsmålet: Kan jeg avtale en "date" med begge to?.. Uten at den andre vet om det selvklart.... Jeg har lyst til å prøve å bli bedre kjent... men er i tvil om hvem jeg skal "velge"! Begge virker hyggelige og jeg har hatt en god tone med de begge. Dette er jo en uvant situasjon for meg... og jeg er usikker på hva jeg skal gjøre. Føler ikke at jeg har forpliktet meg til noe som helst ovenfor noen av dem.. men har lyst til å treffe begge for å se hvem jeg synes passer best...

Hadde dette vært USA så kunne jeg jo glatt gått på date med begge to men er dette greitt her hjemme på berget?

Jeg er mann og kan svare deg sånn:

Problemet mitt, midt i alt det her, er at jeg ikke ser noen som helst form for kjærlighet i det du sier. Du får det til å høres ut som et bilkjøp eller kansje noe med hvitevarer. Det du beskriver her er noe jeg ikke forstår i det hele tatt. Det er helt fjernt fra hvordan jeg virker og hvordan jeg tenker i forhold til forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens kuleste Sofia - YOU GO GIRL!!! Sååå happy for deg. Gode begynnelser er jo mye bedre enn dårlige begynnelser! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Og drit i dusten over her, han har jo ikke skjønt noe som helst. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og kan svare deg sånn:

Problemet mitt, midt i alt det her, er at jeg ikke ser noen som helst form for kjærlighet i det du sier. Du får det til å høres ut som et bilkjøp eller kansje noe med hvitevarer. Det du beskriver her er noe jeg ikke forstår i det hele tatt. Det er helt fjernt fra hvordan jeg virker og hvordan jeg tenker i forhold til forhold.

Hei gjest. Jeg svarer gjerne jeg! Ikke noe form for kjærlighet sier du.. men det er det da heller ikke. Her snakker vi dating.. og når man er i starten på noe som kanskje etterhvert kan bli alvorlig.. da kan kjærligheten komme... kanskje. Det er ikke alle som tror så hardt og fast på kjærligheten ser du. Jeg er en av dem. Jeg synes det er flott at du tenker slikt, kanskje hadde det vært "enklere" for oss single som har mista troen, dersom vi hadde truffet en som deg. Ikke vet jeg.

Det jeg har "eksperimentert" med her, er ikke følelsene til disse to mennene. Dette er ikke noe de vet om, kanskje dårlig gjort men tror ingen av dem er skuffa eller lei seg (iallefall ikke han siste :sjarmor: ) Jeg har gjort dette ene og alene for min skyld. Egoistisk, ja, but frankly my dear, I don't give a damn.

Det er vel det at jeg er kvinne... og liksom "leker" litt... som er galt her. Jeg ser ikke at jeg har gjort noe galt. Jeg ble dumpa på startstreken av han første, og han andre har jeg hatt det riktig så bra med. Vi har avtalt flere møter... og kanskje kan dette føre frem. Jeg er glad for at jeg tok sjangsen jeg...

Så til dere single der ute... boys and girls... Lek litt... så åpner mulighetene seg!!

Hjertelig hilsen Sofia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er da sød! :legrine:

Er bare ærlig.

Jeg kjeder meg.... en ting er å være alene hjemme når ungene er hos pappaen.. en annen ting er å være alene når den ene er på overnattingsbesøk hos en venninne og den andre har 2 kompiser på besøk på rommet og sikkert blir der iallfall til jeg skal legge meg, og må be besøket om å gå hjem. Jeg kan jo ikke gå noen plass eller gjøre noe som helst...

Har foreslått film og har kjøpt snop til oss. Men han henta snopet og borte ble han... det er vel slik det er når de blir pre-teens..

Takk og pris for Kvinneguiden... hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:ler: Ærlig er bra!

Ellers driver jeg fortsatt og tenker meg frisk og kjeder meg noe fryktelig.

Vurderer å gå til kebabmannen på hjørnet og kjøpe noe som er så sterkt at det driver snørret ut av meg.

Sist jeg var der kunne jeg få gratis kebab mot pul, så jeg kan jo alltids slå to fluer i en smekk...

Spøk til side så har jeg ikke vært der på nesten to år, fordi jeg ble så sinna at jeg nesten slo i hjel hele kebabmannen. Mener å erindre at jeg sa noe sånn som:"Står det KNULL MEG i panna mi din jævla skalle???"

Men nå har jeg altså lyst på sterk mat, og ikke noe i mot å banke en kebabmann heller, for øvrig... Hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
.. håper ikke vi leser om mord i avisene i morgen :ler: ... og at kebaben var god (ikke mannen)

Huff ja! Det får vi da virkelig håpe at vi ikke gjør..

Hei LilleBille forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...