Gå til innhold

Hva er ditt neste reisemål?


Gjest Ni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Februar: Kiel med Color Magic

Mars: Paris med en venninne. Vi booket i dag og drar om to uker.

Også har jeg fryktelig lyst til å besøke en kompis i Stavanger, og en venninne i Bergen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Praha en tur i November, også satser jeg på Cuba tur tidlig i 2007 ;)

Har vært i praha flere ganger, og elsker den byen! Veldig koselig :) Masse fint krystall SUPERbillig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

København på mandag!

Antakeligvis Kreta i slutten av april/begynnelsen av mai, evt kanskje juni. Kommer an på når jeg finner billig billett, og om jeg får noen med meg eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Tallinn om halvannen måned :) Sannsynligvis også en dagstur til Helsinki i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mamma har bursdag i juni, og i den anledningen har jeg bestilt London-tur til oss to, som en mor-datter tur :) Hun var veldig usikker på det i begynnelsen, i og med at feriepengene osv. ikke kommer før etter bursdagen hennes, men etter hvert nå så gleder hun seg kjempemasse og går å tripper :)

Til høsten skal jeg og kjæresten min reise til varmere strøk, hvor vet vi ikke enda, tar det som det kommer. Tidligere har vi brukt å dratt til min far i Italia, men i og med at jeg og han er veldig uenig for tiden så dropper vi den i år, og tar oss en tur til ett annet land :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...