Gå til innhold

Kjære dagbok!


Poona

Anbefalte innlegg

Poooona jenta mi!!!!!!!!!!!!!!! icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Jeg har sagt det før, men sier det igjen med glede: GRATULERER SÅÅÅÅ MYE VENNEN!!!!! Dette har du fortjent !!!!!!!!

Nå skal du se at vi skal kose oss alle tre. Du, Sessa og jeg!!! icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gif

Det skal jammen bli spennende å kunne følge med dere og meg selv. På kvalme, hovne fingre..osv! icon_razz.gif

Snakkes snart på msn igjen, tenker jeg! icon_wink.gif

Knuseklem fra Lille Håp, 5+1 og 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

POONA!!

GRATULERER SÅ MYE!!!!!!..lykke til med dette svangerskapet, måtte den lille spiren gro og vokse i din mage!!!

Leste nyheten inne på SG, og har som Zafir klødd i hendene etter å gratulere deg her,...hihi....men vi klarte det begge to!!

lykke til Poona, ønsker deg alt godt!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!!!!

Kan nesten ikke tro det. Det er det jeg alltid har sagt, en skal ikke høre på legen.

Svært mange blir gravide rett etter en abort, mens de som får beskjed av legen om å vemte (oss) bruker laaang tid. Dette fordi kroppen "spruter" ut egg rett etter en SA/MA. Så heldig du er!!!!!! Nå ble jeg rett og slett misunnelig (ikke ondskapsfullt misunnelig altså).

Kos deg med spiren. Nå er den statistiske sjansen for at det skal gå galt helt minimal (siden du allerede har opplevd dette før), så du trenger ikke bekymre deg i det hele tatt!!!!!

ha det kjempefint med magen da du!!!!

Virkelig kos å høre.

Stooor tillykke klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Poona!

Jeg sendte deg en PM her forrige dagen! Har du fått den???

Klems fra Lille Håp (5+6) og12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei Poona!

Ville bare ønske deg lykke til på UL, måtte alt gå bra!! Du skal se at når det hele er over, så blir du nok 100 kg lettere samt litt lettere til sinns...håper du kan begynne å nyte graviditeten snart....

Tenker på deg!

Masse klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Poona jenta mi..... :D

Nå er det vel på tide med en oppdatering her.

Du har jo ikke skrevet noe siden før du skulle på UL. Jeg vet hvordan det gikk, men kan hende det er noen andre som lurer..

Hvordan er formen snuppa? Kvalmen begynner heldigvis å dempe seg litt. Har ikke kastet opp på et par dager heller, så dette går forhåpentligvis riktig vei. :P

Klem fra Lille Håp(9+4) og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...