Gå til innhold

bollemus


Gjest Gjest_pippi_*

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Er også litt usikker på hvordan jeg ser ut der nede, men har lest igjennom alle

innleggene her i denne tråden, og det har gitt meg litt mer selvtillit - takk :D

Men en ting jeg lurer på; er det noen sider på nettet (ingen "grise-sider") hvor jeg

kan finne bilder av forkjellige vaginaer? Har liksom bare sett min egen, og jeg er litt

interessert i hvordan andres ser ut også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Er også litt usikker på hvordan jeg ser ut der nede, men har lest igjennom alle

innleggene her i denne tråden, og det har gitt meg litt mer selvtillit - takk :D

Men en ting jeg lurer på; er det noen sider på nettet (ingen "grise-sider") hvor jeg

kan finne bilder av forkjellige vaginaer? Har liksom bare sett min egen, og jeg er litt

interessert i hvordan andres ser ut også :)

Vagina er det samme som skjede, den er normalt ikke synlig uten at man bruker spekulum. Jeg går utifra at du mener vulva, som er betegnelsen på det ytre av kjønnsorganet. Du finner mye informasjon om det på google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Belladonna - takk for svar! Vulva er vel kanskje rettere ord, ja ;)

Får se om jeg finner noe da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har og "bollemus" og er stolt av den. Den er mer fremtredende om jeg har noen få kilo ekstra (er slank og det skal lite til for å se forandringer)

Men jeg sliter med en del trange klær. Siden jeg jobber med å ri hester, går jeg mye i ridebukser og der kan bollemusa synes for Gud og hvermansen. Det er ikke alltid like kult. Men med rette klær, og ikke for mye "read my lips" bukser, så går det greit. Den er faktisk helt super å ha når jeg har sex. Da er den verdt vær eneste kallori.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Bolla

Jeg har også bollemus, og er skikkelig sjenert av den.

Når jeg står på siden, er det den man ser stikker ut, på en måte.

Det ser ut som om jeg har baller.. Når jeg ligger nede, tar jeg alltid bena opp, for hvis ikke ser man bulen.

Er det virkelig digg for gutter å se en bul der nede??

Dette er vanskelig i forhold til klær, helst kjoler og badetøy.

Er veldig fornøyd med kjønnsleppene, men selve bolla (fettet på venusberget) er ikke godkjent hos meg..

Leste et annet sted at det er mulig å fettsuge venusberget, og dette er noe jeg kunne tenke meg.

Noen som vet pris? Steder dette utføres på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leader dodsom

Driver flere motebutikker, der jeg satdig vekk ansetter nye ungjenter som skal ha litt jobb på ettermiddagen, lørdag o.s.v.

De kommer innom, og er da veldig så voksne enkelte, og noen ser bare for fristende ut.

Nå er jo moten slik at buksene er trange, men da skal jo alltid disse jentene ha noe utover godsakene.

Men ikke H.....

Hun gikk rundt med en fin liten bollemus som om det var det mest naturlige i verden.

(OG DET er det da også). Merket at stadig flere menn kom innom butikken, og de kjøpte mye også.

Innslaget i kassen til H..... var da allerede i begynnelsen godt over de andre, og det bare steg og steg.

Kalte henne inn på kont,kontoret forrige dagen, og fikk henne til å droppe ferien i år.

2 uker, mot at jeg betalte lappen. Koster meg vel Kr 25.000, men hun selger da så jævlig.

...Og er en nytelse å ha rundt seg. Smiler og spøker hele tiden.

Blir nesten forelsket jeg. Men det passer seg da ikke Hun 20. Jeg 52.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bollemus,og kjæresten min elsker den ;)

Det gjør meg ingenting å ha bollemus,det finnes da andre ting man heller kan bruke energi på å bekymmre seg over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Men her er det jo som regel snakk om tynne jenter/damer eller litt kraftige.. Vil jo ikke være like attraktivt når man har endel kg for mye i tillegg. For min del er det sånn at jeg ikke passer noen bikinier eller badedrakter, for da vises det på siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har også bollemus, og er skikkelig sjenert av den.

Når jeg står på siden, er det den man ser stikker ut, på en måte.

Det ser ut som om jeg har baller.. Når jeg ligger nede, tar jeg alltid bena opp, for hvis ikke ser man bulen.

Er det virkelig digg for gutter å se en bul der nede??

Dette er vanskelig i forhold til klær, helst kjoler og badetøy.

Er veldig fornøyd med kjønnsleppene, men selve bolla (fettet på venusberget) er ikke godkjent hos meg..

Leste et annet sted at det er mulig å fettsuge venusberget, og dette er noe jeg kunne tenke meg.

Noen som vet pris? Steder dette utføres på?

Hei. Jeg vet at det er en lege i Moss som er veldig flink, men husker dessverre ikke navnet.. Han operere også, men mener de fleste klinikker som tilbyr fettsuging også fettsuger vulva eller bollemus. Jeg har vær til undersøkelse for å få dette dekket, men det var jo selvfølgeli en mannlig gynekolog, så han skjønnte jo ikke problemet.. Men etter å ha lest dette så føler jeg ikke at det er så ille :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tufsetufs

Hei. Jeg vet at det er en lege i Moss som er veldig flink, men husker dessverre ikke navnet.. Han operere også, men mener de fleste klinikker som tilbyr fettsuging også fettsuger vulva eller bollemus. Jeg har vær til undersøkelse for å få dette dekket, men det var jo selvfølgeli en mannlig gynekolog, så han skjønnte jo ikke problemet.. Men etter å ha lest dette så føler jeg ikke at det er så ille :P

Med all respekt: JEg synes det er meningsløst å gjøre noe for å få vekk det jeg aller helst håper å finne når jeg trekker ned en truse, men for all del, har man vrangforestillinger så har man vrangforestillinger, og da er det vel like plagsomt for dere likevel.

Vær som du er!! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Matte

BOLLEMUS ruler...!!!

Det finnes ikke noe mer opphissende enn å få se en skikkelig bollemus.

Vær stolt av musa di ;) Garantert at jeg har mange med meg på dette svaret...

Jeg tror du mener at bollemus er store kjønnslepper, NEI igjen...

Det er noe man ser på overvektige folk, eller folk med forhøyining på skambenet.

Altså IKKE det du synes er opphissende!

Synes folk tar så mye feil...

Jeg for min del synes ikke det er stygt med med store kjønnslepper, det er knasje litt fint, det vet jeg ikke xD

Men jeg liker ikke bollemus da (førhøyning over selve kjønnsleppene osv, det er forklart flere plasser) ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg har bollemus,og kjæresten min elsker den ;)

Det gjør meg ingenting å ha bollemus,det finnes da andre ting man heller kan bruke energi på å bekymmre seg over :)

Bollemus er bare nam nam for gutter ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest lillemyy

Hei! Jeg har akkurat samme problemet.. Hater bollermusa mi, men det er ikke bare et utstikkende venusben på meg, jeg har egentlig en del fett oppå også. Er det normalt? Og om jeg slanker meg, vil litt av den gå vekk da? Jeg er jo egentlig ikke feit, litt kraftig er jeg, veier litt under 60 kg, men så er jo jeg ganske lav også da. Jeg er ikke overvektig i følge BMI liksom.. men føler rett og slett at fitta mi er feit!? Tør ikke ha sex, pga den store bollemusa. Har hatt mange "sjanser", men når jeg har kommet til stykket backer jeg ut fordi jeg kommer på bollemusa mi.. Vet ikke hva jeg skal gjøre, vurderer fettsuging nedentil når jeg fyller 18 og har spart litt penger. Haater at jeg snart er 18 år og fortsatt jomfru, har jo egentlig vært klar dødslenge, men pga den dumme bollemusa tør jeg ikke. Er det viirkelig sant at gutter/menn liker det? Kan virkelig ikke skjønne det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har akkurat samme problemet.. Hater bollermusa mi, men det er ikke bare et utstikkende venusben på meg, jeg har egentlig en del fett oppå også. Er det normalt? Og om jeg slanker meg, vil litt av den gå vekk da? Jeg er jo egentlig ikke feit, litt kraftig er jeg, veier litt under 60 kg, men så er jo jeg ganske lav også da. Jeg er ikke overvektig i følge BMI liksom.. men føler rett og slett at fitta mi er feit!? Tør ikke ha sex, pga den store bollemusa. Har hatt mange "sjanser", men når jeg har kommet til stykket backer jeg ut fordi jeg kommer på bollemusa mi.. Vet ikke hva jeg skal gjøre, vurderer fettsuging nedentil når jeg fyller 18 og har spart litt penger. Haater at jeg snart er 18 år og fortsatt jomfru, har jo egentlig vært klar dødslenge, men pga den dumme bollemusa tør jeg ikke. Er det viirkelig sant at gutter/menn liker det? Kan virkelig ikke skjønne det..

Tror det ligger mer i deres hode hva vi liker og ikke, enn i vårt hode. Dere som er så obsessed over utseendet på musa deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest veslemyy

Tror det ligger mer i deres hode hva vi liker og ikke, enn i vårt hode. Dere som er så obsessed over utseendet på musa deres!

Altså dere gutter/menn er vel også opptatt av hvordan penisen deres ser ut, fasong og ikke minst lengde. Om du hadde en litt unormal penis, feks kort og i en veldig rar form, hadde ikke du vært litt sjenert over den da liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...