Gjest daydream Skrevet 21. september 2006 #1 Del Skrevet 21. september 2006 nå har det seg sånn, at jeg er single for 2 året på rad. jeg er 23 år, og har en del forhold bak meg, men ingen som har vart lengre enn et år.....så det jeg vil frem til, er at jeg har skikkelig lyst på type!!!! for ikke å snakke om sex....hehe...men SÅ lyst på type så jeg har nå, så er ikke ons noe alternativ...det gjør bare saken vondt værre...så jeg venter heller......men nå kommer det store spørsmålet. sjekking! jeg har aldri bevisst sjekka opp gutter. kommer ofte i prat med gutter, men det er uten at jeg har gått inn for at "han SKAL jeg sjekke opp!" med "å sjekke opp"noen, så tenker jeg bare på veldig opplagte/desperate sjekkelinjer så, jenter, har dere noen tips til hvordan å "naturlig" sjekke opp en fyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #2 Del Skrevet 22. september 2006 Tja... hva skal jeg si? Jeg tror den mest "naturlige" måten å sjekke opp noen på er å bare være seg selv. Veldig klisjé sikkert, men veldig sant likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #3 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg har pleid å gå rett bort til dem og spørre om vi skal danse - det har funket. Andre ganger har jeg bare pratet med dem om alt og ingenting. Nå har jeg sluttet å sjekke - mannen i mitt liv skal nemlig få finne meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 22. september 2006 #4 Del Skrevet 22. september 2006 men, jeg finner deg jo aldri jo! gi meg i det minste et hint da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #5 Del Skrevet 22. september 2006 De gangene jeg har fått meg type er når jeg minst har forventet det! Det er alltid med typer jeg aldri har trodd jeg kunne blitt sammen med, og helst på hyttetur! Mitt inntrykk er at man får ikke type når man leter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #6 Del Skrevet 8. oktober 2006 De gangene jeg har fått meg type er når jeg minst har forventet det! Det er alltid med typer jeg aldri har trodd jeg kunne blitt sammen med, og helst på hyttetur! Mitt inntrykk er at man får ikke type når man leter ← Bla, bla. Bare tull, i fire år har jeg minst ventet det nå, og jeg er fortsatt singel. Det som trengs, er at man tøffer seg opp og blir kjent med de gutta man støter på. Og så er det selvsagt en forutsetning at man støter på noen, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #7 Del Skrevet 8. oktober 2006 ... og jeg selv er forresten ikke tøff nok, siden jeg fortsatt er singel. Men jobber med saken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #8 Del Skrevet 14. oktober 2006 Mitt beste sjekketriks er rett og slett å gå bort og si "hei!" mens jeg smiler fra øre til øre. Hvis han ikke sier noe annet enn hei tilbake, spør jeg kanskje hva en så skikkelig gutt gjør på et sted som dette. Bottom line; mannfolk er på byen for å sjekke jenter i langt større grad enn hva jenter er. Et smilende kvinnfolk snakker de gjerne med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå