Gå til innhold

- Nordmenn kan bli fengslet i USA.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er det nok lurt å følge reglene da.... og ellers holde seg unna land som USA og thailand etc hvis man gjør noe man ikke har lov til... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

USA søker stadig å utvide sin makt over informasjon på andre statsterritorier, for eksempel ved å true med handelssanksjoner for å få opprettet strafferettsdomstoler i andre land, forklarer Krog.

Og hva var "terror" definert som nå igjen?? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva griner dere for? Amerikanske lover er anderledes enn de norske, og da må en følge de amerikanske når en er i Amerika.

Men det interessante her er at dette gjelder også om du fysisk er plassert i Norge.

For min del er det uproblematisk, ikke aner jeg hva itunes er, og ikke skal jeg til usa, men det er godt det blir mer fokus på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er det største bullshitet jeg noensinne har hørt. For det første har ikke USA en samlet lov, men diverse lover som gjelder i ulike stater. Ville det i såfall være forskjellig straff alt etter som hvor vi befant oss? På akkurat samme måte som vi ikke kan arrestere Amerikanere for brudd på Konkurranseloven kan ikke de arrestere oss for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke bare gjest.
Hva griner dere for? Amerikanske lover er anderledes enn de norske, og da må en følge de amerikanske når en er i Amerika.

Jeg har vært 19 ganger i America, men aldri i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin_: Hvis det er meg du sikter til - rull inn puppen og les det jeg skriver.

Gjest: Jeg missforstod nok teksten i artikkelen. Takk for rettelsen. :)

ikke bare gjest: Mente USA ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...