Arielle Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 (endret) Forandra spørsmålet mitt, så spørsmålet mitt ligger to innlegg lengre ned.. Endret 10. september 2006 av Arielle
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Vet ikke hvordan du kommer ut med i pris - men her er link i danmark: http://www.babysamesbjerg.dk/shop/default.asp?SetLng=1
momo Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 teutonia s3 tror jeg kommer med både hard og myk bag, duo bag du kan putte i sportsvogn eller duo som du har istedenfor sportsdelen. Så ihvertfall en sånn i går. Du kan gå inn på teutonia.de og se på fargekodene der.
Arielle Skrevet 10. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2006 (endret) Er det noen av dere som har tenkt å kjøpe eller har kjøpt Teutonia vogn? hvilken modell kjøpte dere og hvorfor? og hva betaler/betalte dere (inkl bag, regntrekk, myggnetting). Har sett på Teutonia Spirit S3 og S4 (trehjuling), Teutonia Primus (likte denne fordi den var så liten og at håndtaket kan skifte side på vogna.. ulemper?) og Teutonia Mistral. Hva er fordelen og ulempen med de ulike vognene? Og er alle disse kombivogner, eller er noen duovogner? Vanskelig dette... Endret 10. september 2006 av Arielle
Cathie Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Jeg har endt opp med en annen vogn enn Teutonia, men har sett mye på de! Den jeg holdt på å kjøpe var S3 med duobag, siden jeg ville ha svingbart forhjul, og syns designet på den var finest! Mistral har ikke duobag, bare softbag og en veldig liten hardbag som du setter inn i sittedalen (kombi).
Gjest gjesta Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 Har lyst å kjøpe teutonia mistral. Fikk den anbefalt
Susan Sto Helit Skrevet 10. september 2006 #7 Skrevet 10. september 2006 Har planer om å kjøpe en teutonia mistral. Dette er den 4-hjulingen jeg har funnen som tar minst plass sammenlagt. (Og dermed går inn i bilen.) Denne finnes kun som kombi og ikke som duo. Hvorfor tar du ikke en tur innom teutonia.no ? Der står de fleste forskjellene på vognene ganske klart. Prisen på en Mistral er vel fra ca 5200 og oppover som kombi. Uansett anbefaler jeg å se på vogner i butikk før du kjøper!
Coria Skrevet 11. september 2006 #8 Skrevet 11. september 2006 Jeg har Teutonia Mistral og er kjempefornøyd! Liten og lett i forhold til mange andre vogner. Softbagen er veldig grei å a med rundt. Vi har uansett bare brukt bilsete i bilen, så da trenger man jo ikke noe annet. Den er nå brukt hver dag i et år, og den viser ikke tegn på å være slitt. Vi kjøpte i Sverige, og da kostet den ca 4500 kr med bag og stelleveske.
Engel Skrevet 11. september 2006 #9 Skrevet 11. september 2006 Vi har en Teutonia Delta, valgte Delta fordi vi ville ha hard bag. Hard bag er absolutt en fordel på sommeren. Mykbagene må nemlig være lukket (glidlås igjen) når de skal bæres, noe som kan bli varmt på sommeren. Vi brukte nemlig bagen mye som soveplass, når vi feks var på hytta, på båttur mm og da er det greit med en mer stabil bag. Vi valgte 4-hjuling fordi jeg syns de virker mer stabile og fordi flere hadde sagt at de er bedre på snøføre. Vi triller en del i skogen på sier o.l. og det krever mer av vognene. Når det er sagt så har jeg siklet litt på Spirit S3, men da kun som sportsvogn til poden. Den er veldig pen! Er veldig fornøyd med Teutonia. Den er feks lettere enn Simo og Brio-vognene. Vi kjøpte vår på Happyland på Svinesund, og sparte et par tusen på det. Nettsiden til Teutonia er forresten veldig bra.
Leanne Skrevet 11. september 2006 #10 Skrevet 11. september 2006 Vi kjøpte en teutonia y2k til datteren vår (den modellen vi har vel forandret seg en del siden vi kjøpte den, vår er en 2002 modell.) Har vært veldig fornøyd med den. Men vurderer å kjøpe et nytt understell til den. (kjøpe det understellet som har svingbart forhjul) og bruke den hardbagen og sportsvognsdelen som vi har ifra før... Men må sjekke ut litt priser og om det i det hele tatt lar seg gjøre....
Miss Marple Skrevet 11. september 2006 #11 Skrevet 11. september 2006 Vi har akkurat kjøpt mistral, uten softbag, da vi bruker den bare som sportsvogn. Er kjempe fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå