Gå til innhold

Den mest grusomme gaven du har fått


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg ikke mange som kan måle seg med dette her da men.

Jeg fikk en gigantisk, (mente jeg da, som var veldig liten og spe, og den var sikkert over st 40) g-streng med masse blonder(sånn ganske sexy en) av tante til jul når jeg var 13. Jeg var så utroli flau når jeg åpnet den forran hele familien. På den alderen var jo sånt skikkelig falut, og hva skal vel en 13 åring med sexy undertøy??

Nå i ettertid kjøper hun fremdeles giganntisk undertøy (jeg er enda ganske liten) men NÅ kjøper hun sånne bestemor truser. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var ca 16 år fikk jeg en topplue med påsydd navn på, en sånn som man pleier å gi til små barn, av mormor. Kan vel innrømme at jeg aldri har brukt den. Dessuten var den jo alt for liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en potteplante i 50-årsgave  av mine svigeforledre, så jeg er en populær dame...

Du skal være glad du får noe som helst, du. Jeg har aldri fått bursdagsgave av mine, heller ikke til "runde" bursdager. Og julegaver er det bare min kjære som får av dem; ikke verdt å skrive på navnet mitt på pakkelappen, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vaffeljern av mormor to år på rad.

Så lenge jeg kan huske har jeg fått gavekort av min bror. Fin gave selvfølgelig, men han har aldri spurt om det er noe jeg ønsker meg, bare kjøpt gavekort på en tilfeldig butikk.

Til og med til konfirmasjonen fikk jeg gavekort fra en butikk med kjøkkenutstyr :ler:

Endret av Najs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bok hvor alle sidene var limt i sammen og utsiden var spraylakkert med kobberfarge. Den var ikke tørr en gang når jeg åpnet gaven.  :ler:

Trodde bare det var min eks-svigermor som drev med det der. Alle bøkene i huset gikk med, hun fikk helt dilla... og gulvet på stua, frysebokslokket og kjøkkenbenken var festlig dekorert med kobbersprayflekker, alt etter hvor hun sto og sprayet i vei... :forvirret:

Det var litt på siden,menmen...

Jeg fikk nattkjole til jul i fjor av mammas tante. Nattkjole. Sånn søt blå en som det står "sleep tight" på. I størrelse 14 år tror jeg det var.... Tja, bare ti år for seint det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom plutselig på at jeg fikk en sølvring i julegave fra en venninne, som jeg med sikkerhet vet at hun hadde stjålet fra meg et par måneder tidligere. Dette var tidlig på ungdomsskolen, men når jeg en sjelden gang møter henne nå til dags bærer jeg fortsatt bittelitt nag :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestemor hadde en tendens til å kjøpe truser og sokker og sånt til barnebarna til jul. Greit nok det... men her snakker vi 19,90 på Samvirkelaget... og jeg skulle gjerne likt å vite hvorfor jeg fikk en i str 36 og en i 44.

:legrine: sprøtt! Mye rart her altså..

et irrlilla skimrende sateng pyntepute-trekk med digre blonder rundt og jeg fikk tom. 2 stk jippiiiiii... " Å tusen takk, akkurat hva jeg ønsket meg.."

de gikk rett i søpla etter å ha grublet på det i 2 uker. Hadde ikke samvittighet før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da broren min og jeg var 7 og 8 år gamle fikk vi hvert vårt babypuslespill med 4 brikker av en gammel tante. Vi ble helt satt ut! Men superhøflige som vi var pakket vi puslespillene "liksomentusiastisk" ut av plastikken, og satt på gulvet og gjorde et stort nummer ut av å late som om vi syntes det var litt vanskelig sånn at den gamle kjerringa ikke skulle bli lei seg.

Jeg husker at mamma og pappa sa til oss da vi kom hjem at vi hadde nok vokst mer siden sist en den gamle tanta hadde klart å følge med på, og at vi ikke hadde trengt å late som om det var litt vanskelig bare for at hun ikke skulle bli lei seg, men at vi var veldig høflige som gjorde det. Så sa de at vi ikke trang å være lei oss fordi vi ikke likte puslespillene - og så ga vi de bort til noen babyer.

Hm... Jeg hadde nesten glemt at jeg var så høflig og eksemplarisk da jeg var liten.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da broren min og jeg var 7 og 8 år gamle fikk vi hvert vårt babypuslespill med 4 brikker av en gammel tante. Vi ble helt satt ut! Men superhøflige som vi var pakket vi puslespillene "liksomentusiastisk" ut av plastikken, og satt på gulvet og gjorde et stort nummer ut av å late som om vi syntes det var litt vanskelig sånn at den gamle kjerringa ikke skulle bli lei seg.

:hoho:

Ser for meg dere sitter der og "grubler på" hvor den 3. brikken skal settes. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Ser for meg dere sitter der og "grubler på" hvor den 3. brikken skal settes. :ler:

:ler::ler::legrine:

Det var akkurat sånn det var. Vi gjorde et voldsomt nummer ut av at vi liksom syntes det var vanskelig. Jeg husker jeg satt og sa til broren min høyt i rommet: "Jeg synes dette var litt vanskelig, jeg - synes ikke du også?"

Mamma og pappa bare så medfølende på oss...

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det virker som det er en gjenganger at gamle mennesker i famiilien ikke helt henger med i hvor gamle de yngste i familien er. Jeg kan ikke helt skjønne at det kan gjøre noe å takke høflig for gaven og vise glede for tanken som ligger bak. Jeg tror de fleste mennesker gir gaver de tror mottakeren liker, selv om det noen ganger blir helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...