Gå til innhold

Kvinner bytter kropp mot penger!

Er det en sjenerell holdning hos jenter i storbyer at de helst vil bytte bort kropp og skjønnhet mot en mann med en stor lommebok?  

1. 1. Er det en sjenerell holdning hos jenter i storbyer at de helst vil bytte bort kropp og skjønnhet mot en mann med en stor lommebok?

• Kan være noe i det!
      7
    • Stemmer overhode ikke!
      13
    • Stemmer helt klart!
      0

Anbefalte innlegg

Gjest Oslogutten
Skrevet

Denne artikkelen var litt innteresang. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4363534. Eller kanskje bare en ny bekreftelse på hva vi allerede mistenkte :roll: er det noen jenter som kjenner seg igjen :wink: . Eller er dette bare oppspinn fra vg sin side?

Jeg ser at det har vært diskutert litt rundt dette før, om at en stor del kvinner tenker i disse baner. "en lovlig/akseptert måte å prostituere seg på" dette vil jo mange ikke vedkjenne seg kanskje? Hva mener dere jenter :briller:

Skrevet

Bare en opplysning fra retteheksa:

Det heter interessant, ikke interesang.

Det heter generell, ikke sjenerell.

Ha en fin dag, du!

Kid-a

Skrevet

Det er nok ingen tvil om at ligger en del sannhet i dette.

Det er kanskje ikke sånn at jenter er seg dette bevisst, men at penger/status i seg selv gjør menn attraktive, kan det ikke være tvil om. Et viktig poeng er vel at penger også medfører posisjon, makt, innflytelse, stil, velkleddhet, selvsikkerhet.... dessuten har jo ofte "selfmade" menn en markant personlighet, og en hel del sjarm.

Ofte tror jeg disse mennene gir kvinner en slags erotisk tenning, også.

En mann skal være jævlig "pen og sexy" for å matche slike menn i sjekkemarkedet...

Dessuten, er nå dette med utseendet så forbannet viktig? Jeg hører ofte kvinner sier om en "pen mann": "Han er for glatt for meg".

Jeg tror så godt om kvinner, at de fleste ikke bevisst går etter penger. De som gjør det, avsløres ganske raskt.

Skrevet

Harald, det er bare på kg at kvinner prøver å snakke seg bort fra at økonomi er en vesentlig faktor til at kvinner gifter seg....

W

Skrevet

Ravna ikke noe galt i at pensjonspoengene skal bli rettferdigere fordelt...

Det er bare kvinner som kan finne på å forlange like mange pensjonspoeng selv om man ikke arbeider like mye....

Forstå den som kan!

W

Skrevet

Tja, jeg vet ikke helt, jeg...

Jeg tror ikke på deg jeg, Wacogutten. *Kid-a gjennomskuer* Du er flink til å påstå ting, det vet jeg... men denne var jo litt drøy. Selvfølgelig jobber kvinner mer enn men, det er noe alle vet. Neste gang du skal vri og vende på sannheten, bør du gjøre det med en usannhet som ikke er allment kjent.

Bare et velment tips, altså!

Kid-a

Skrevet

Stemmer det at inflytelsesrike menn med masse spenn bytter bort pengene sine i vakre, unge kvinner?

Hvem kjøper egentlig hva her?

Jeg tror både kvinner og menn tjener på dette, jeg.

For kvinner er det status å ha en rik, velstående mann.

For menn er det status å ha en ung, vakker kvinne.

Slik er det bare...

Skrevet

Det finnes garantert kvinner som er mest opptatt av mannens lommebok og status.

Men det finnes faktisk også kvinner som er mest opptatt av hvem han er.

Og jeg vil påstå at de er i flertall!

Hilsen ei som valgte en med stor personlighet og liten lommebok :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

penger er sexy, men da skal det være endel penger.

en vanlig lege, ingeniør, eller prosjektleder må nok fremdeles spille på sjarmen.

har inntrykk av at kvinner også kjøper skjønnhet, og at det for menn ikke er helt likegyldig om damen har ordnede økonomiske forhold.

kanskje jeg lever i min egen verden?

*ravna*

Gjest sexysadie
Skrevet

Kvinner velger menn etter lommeboka og menn velger kvinner etter skjønnhet.

Så hvem er d egentlig som prostituerer seg her???

Skrevet

Er det slik det er.......pokker hvorfor sitter jeg her med denne fattiglusa, han eier jo ikke nåla i veggen............... :-?

Jeg er jo ganske pen også....... :wink:

Gjest Seeker of truth
Skrevet
Tja, jeg vet ikke helt, jeg...  

Jeg tror ikke på deg jeg, Wacogutten. *Kid-a gjennomskuer* Du er flink til å påstå ting, det vet jeg... men denne var jo litt drøy. Selvfølgelig jobber kvinner mer enn men, det er noe alle vet. Neste gang du skal vri og vende på sannheten, bør du gjøre det med en usannhet som ikke er allment kjent.  

Bare et velment tips, altså!

Kid-a

Beklager kID-A, men det du skrev om at kvinner jobber mest, er ikke sannheten, det er bare noe kvinner synes.

Det er heller ikke sant, at: "Menn slår mest", men det er sant at vi slår hardest :tunge1:

Ikke er det sant at George Bush, er en knakende kjekk kar, heller.

Det er mange "sannheter" som allldeles ikke er sant. Kanskje kvinners "bevissthet" rundt dette med sannhet, er en stor løgn som de prøver å hjernevaske menn med?

Verden er mer komplisert, enn hva man skulle tro, så ta ikke en "sannhet" for en sannhet Kid-a. Det er ikke sikkert den er så statisk som du (og kvinner generellt) gjerne vil tro..... :roll:

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei!

Jeg ville aldri gjort noe slikt..Herregud!

Klemz fra:

Gjest sexysadie
Skrevet

Personlig så tror jeg ikke man skal gifte seg under sin stand.

D er virkelig vanskelig å leve slik ens status ktrever nu til dags.

Skrevet

Sier som en annen her- jeg er ganske pen, hvorfor sitter jeg her med en mann uten penger... :hoho:

Men dette er kanskje ikke nok til å punktere noen teorier klekket ut av forsmådde smågutter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...