Gå til innhold

åhhhh, nå er vi i gang...


kristine78

Anbefalte innlegg

hei igjen kjære dagbok (og resten som gidder å lese den... :) )

Jeg hater denne ventetiden.

Jeg er i dag ca. 11 dager etter eggløsning, sånn omtrent, og føler meg i det hele tatt veldig gravid. I går fikk jeg testene fra SG og tok en i morges, den var selvfølgelig negativ, men følte bare jeg måtte ta en likevel, bare i tilfelle... :D

Men har ikke mistet motet av den grunn... :D

Symptomene er her i stort monn, det kan jeg love dere!!!!!

Jeg har skikkelig vondt i brystene, for et par dager var det bare brystvortene, men nå er det hele brystene, slik som når men har PMS. Dessuten har jeg fortsatt litt vondt i magen, men kjenner det ikke fullt så mye nå som forrige gang jeg skrev. Halsbrann har jeg med jevne mellomrom, kjenner det iallefall et par ganger om dagen. I tilleg merket jeg at jeg er mer følsom enn ellers. Jeg er ikke en type som blir så veldig fort såret etc., jeg ser veldig lett på ting, hvis dere skjønner, det er så mye jeg ikke gidder å bruke energi på å bli forbannet, lei meg, såret over, men i går begynte jeg å gråte bare av at samboeren sa en liten skjeiv ting til meg, ikke noe alvorlig i det hele tatt.... :oops:

Men alt dette høres jo egentlig ut som PMS, så det kan jo være det også, men så korte har aldri syklusene mine vært før. Og egentlig, hvis mensen kommer en av dagene, er jo det grunn nok i seg selv til feiring, kanskje den har tenkt å bli litt mer regelmessig fra nå av??????

Ok, da skal jeg og samberen min ut og gå tur i finværet, det er skikkelig vår-stemning her i Trøndelag i dag!!!!!!!!1

Ha en fortsatt fin dag!!!!!! :P

Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Forstår så godt hva du mener... :oops:

Jeg også finner alle mulige symptomer på at "DENNE GANGEN ER JEG GRAVID"...

Men den gang ei...

Tror at kroppen kan lure oss til det utroligste.

Men håpet er jo ikke ute denne måneden:

INGEN MENS = HÅP...

Krysser fingrene for deg xxxxx

Klem fra Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, og takk for koslig innlegg MAYA30.

Jeg skjønner ikke noe av hva som skjer i kroppen min. Jeg er i dag på dag 33, og alt tyder på at mensen er på vei, men det har jo kjentes slik ut i 9 dager nå. Brystene er så harde som de ALDRI før har vært, jeg må faktisk bruke de største BH-ene mine, de som er litt "slappe" ellers... :D

Jeg har også kramper i magen, men ikke så mye som det bruker å være før mensen.

problemet er at jeg har tatt grav.test, men de (merk: de ikke den.... :hoho: ) var negative. Kanskje er det for tidlig å teste da eller? Jeg skal iallefall ta en test til i morgen eller lørdag, for sikkerhets skyld. Jg vet jo ikke sikkert at eggløsningen var onsdag for to uker siden, kanskje den var senere, vi prøvde jo fortsatt etterpå... Har ikke peiling jeg, nei.

Jeg blir ikke så veldig skuffa hvis mensen kommer nå, for jeg kjenner jo at den er på vei, min likevel har man jo et lite håp..... :-?

Ok, hvis jeg ikke har testa positivt i løpet av helgen, så er nok håpet ute, tror jeg, .....

Kommer med mer oppdatering hvis forandringer av situasjonen!

Kristine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...