Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #1 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg må innrømme at jeg har vært skikkelig frustrert og lei meg den siste tiden. Jeg har tilbud omå møte menn og har møtt noen den siste tiden-og alle er FEIL! Jeg er drittlei av å bare treffe feile, drittlei av å være alene med ett barn, gjøre alt alene-mens det er lykkelige familier overalt. Hvorfor skal jeg være så uheldig hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singla Skrevet 31. august 2006 #2 Del Skrevet 31. august 2006 - Hvis det kan være en tynn trøst, så er jeg i samme bås..........men har bestemt meg for at neste gang jeg treffer en mann, så skal jeg ta det litt mer med ro, gi fyren en sjanse,utvikle forholdet over tid og spare litt på "godsakene".- (De opplagte dustene skviser jeg ut, selvsagt.) Det er noe med at en kanskje har store forventninger til en mann/et forhold også, og jeg prøver å dempe forventningene litt. Sier ikke at det gjelder deg,da, men snakker utifra meg selv. Ja, jeg vet det er trist når hele verden ser ut som bare lykkelige par!! Men vet også av erfaring at man kan føle seg tom og uten energi i et forhold også............ Ikke gi opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #3 Del Skrevet 31. august 2006 Takk for svar. Mulig jeg har for " store forventninger" men etter å ha prøvd " å redde" to menn tidligere vil jeg ha en mann som er psykisk sterk, selvsikker og oppegående.Traff nettopp en som jeg fikk følelser for, men han snakket MYE om eksen som sviktet han og det var tydelig en mann "jeg måtte jobbet med" kan være jeg høres kynisk ut- men jeg orker ikke det etter alt hva jeg har vært i gjennom. Jeg er glad for alle som finner den store kjærligheten,kunne bare ønske at jeg var like heldig. For hver feil jeg treffer jo mer frustrert blir jeg. Nå¨har det gått så langt at jeg ikke orker å gi noen en sjangse. Frustrert og ensom,hvofor må jeg ha en mann for å være lykkelig? Blir ikke det feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singla Skrevet 31. august 2006 #4 Del Skrevet 31. august 2006 Jo, det blir litt feil å basere seg ensidig på at en mann skal gjøre en lykkelig. Kan bare snakke ut fra meg selv:- nå har jeg over lengre tid skapt meg et bra liv på egen hånd, og da er det bare en mann som "mangler"- vil mange si......... Jeg har det jo bra alene også, men så vil man gjerne ha fordelene med det som en mann kan gi deg:- nærhet,sex,samtaler, praktisk hjelp,alltid noen å feire med osv....men vil jo ikke ha alle "frustrasjonene", som du sier, en mann som ikke er kommet over eksen, må jobbes så grundig med at jeg lurer på om det er verdt strevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Derrier Skrevet 31. august 2006 #5 Del Skrevet 31. august 2006 spare litt på "godsakene".← Jeg ville ikke ha sett på det som en bra strategi. En mann kan jo lett tro at hvis han gifter seg med deg, blir det dårlig med sex, og det kan skremme selv den beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singla Skrevet 31. august 2006 #6 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg ville ikke ha sett på det som en bra strategi. En mann kan jo lett tro at hvis han gifter seg med deg, blir det dårlig med sex, og det kan skremme selv den beste. ← Ble litt fort i svingene her- for å presisere hva jeg mener med det, så siktet jeg vel mer til at jenter som er litt "på hugget", tror kanskje at drømmemannen er å finne ved ONS-opplegg.........(men ingen regel uten unntak). Mente vel at et forhold må utvikle seg litt over tid, også sexen. Det var overhode ikke snakk om null sex. - Men enig i at den setningen kan misforstås. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #7 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg ville ikke ha sett på det som en bra strategi. En mann kan jo lett tro at hvis han gifter seg med deg, blir det dårlig med sex, og det kan skremme selv den beste. ← Phø...Det er kjent at menn flest er ute etter damer med lav libido. Type madonna som kan bli en god mor og kone Hvis man er heldig kan man i sjeldne tilfeller komme over en med høy libido som klarer knipespillet akkurat lenge nok til å innbille mannen at hun er en dydig madonna-type Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå