Lillesøster Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Finnes det MME uten kumelk? Lurer på om jeg må gi snella mi litt ekstra på kvelden slik at både hun og jeg får sove litt mer enn det vi gjør. Sover bare 2 timer av ganger og blir fort sliten av det.
Musemor Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Ja det gjør det, men de er fryktelig dyre.. Jeg kjøpte Profylac, tror jeg betalte ca 250; for 400 ml!! Men sønnen min nektet å drikke det. Skjønner ham i grunnen godt etter å ha smakt på det! (helt grufullt ) Jeg kjøpte det bare for å ha noe i back-up hvis det skulle skje noe spsielt. Han har fått morsmelk hele veien.
Leanne Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Det finnes noe som heter nutramigen.. Dette er også kjempe dyrt og man får kjøpt det på apoteket. Hvis det er medisinske grunner for at du velger å bruke mme uten ku melk kan man få blå resept på nutramigen. (men kun etter å ha prøvd for å se om barnet tåler denne... gjelder spes. barn med melke allergi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå