Imax Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Av disse kjedebutikkene, hvilken har det beste utvalget, kvalitet, pris på babyklær?
tuji Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 H&M har det beste utvalget og den beste prisen, men kvaliteten er ikke nødvendigvis så superduper. Lindex har litt bedre kvalitet, men ikke så spennende klær.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 HM, definitivt. Kvaliteten er bra nok i hvert fall på babyklærne, som blir brukt bare noen få mnd før de er for små likevel. Har i hvert fall ikke opplevd at noe har gått i stykker eller endret seg nevneverdig i bruk/vask. Dessuten har de mye å velge i, masse morsomt, og fine kolleksjoner, så det er lett å finne ting som passer sammen.
Sofia Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Jeg stemmer for Cubus.. men det var jo ikke et alternativ her....
monja Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Av disse tre vil jeg si H&M. De har definitivt det største utvalget.
Gjest lilletroll Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 De fineste klærne og det beste utvalget finner jeg hos HM. Kvaliteten er helt grei, ikke noe mer, men som regel vokser de jo uansett ut av klærne før de rekker å slite dem ut i den alderen...
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 Liker ikke å handle på kjedebutikker, men av de nevnte er vel H&M best synes jeg. Selv handler jeg bare på Fru Lyng hvis jeg skal kjøpe noen baby-gaver, og kommer selv til å handle der når den tid forhåpentligvis kommer! Mye lekkert!
jordbær Skrevet 29. august 2006 #8 Skrevet 29. august 2006 Cubus har utrolig søte babyklær!! :D Men av de tre alternativene, H&M
suzie Skrevet 29. august 2006 #9 Skrevet 29. august 2006 Stemte H&M, for de har de fineste klærne. Men handler en del såkalte "merkeklær" også - og blir alltid så skuffet over kvaliteten... Kanskje det bare er min gutt, men dyre merkeklær blir jo gjerne enda fortere stygge, blasse, ødelagte enn H&M-klær... forventer liksom litt bedre kvalitet nå en betaler mer - men etter min mening så får man altså ikke det...
Gjest Madeline Skrevet 29. august 2006 #10 Skrevet 29. august 2006 Jeg stemte også for H&M. De har helt klart de fineste klærne av de tre alternativene. Kvaliteten synes jeg også er helt ok.
loffen Skrevet 29. august 2006 #11 Skrevet 29. august 2006 H&M helt klart. Så og si alt barnetøyet deres kan vaskes på 60 grader også. Det hender jo barn søler både sjokoladeis og solbærsaft..
Gjest Madeline Skrevet 29. august 2006 #12 Skrevet 29. august 2006 H&M helt klart. Så og si alt barnetøyet deres kan vaskes på 60 grader også. ← Det er et viktig poeng med H&M klærne synes jeg.
Kosejenta Skrevet 29. august 2006 #13 Skrevet 29. august 2006 Helt klart H&M. Helt greie priser, og et kjempe utvalg. Og de tåler litt hard vask å
Sahara Skrevet 29. august 2006 #14 Skrevet 29. august 2006 Synes også HM. De har masse søtt for små prinsesser, og spesielt Disney klærne har falt i smak hos mine to små. Ellers handler vi også en del på Cubus, de har mye bra salg på barneklær imellom. 20-30 kr. for t-skjorter og gensere, et fint alternativ for oss som ikke har så god råd!
Windy Skrevet 29. august 2006 #15 Skrevet 29. august 2006 Jeg har ikke SÅ mye erfaring ennå, har blitt mest titting, men jeg syns ikke H&M har så mye fint til små guttebabyer Har ikke kikket så hardt andre steder ennå (sparer det til jeg skal ut å trille )
Eliza Doalot Skrevet 30. august 2006 #16 Skrevet 30. august 2006 Stemte også H&M. De har jente-babyklær som ikke nødvendigvis er sukkersøt-rosa, og så langt (ikke så lenge) har klærne holdt bra.
Cilla Skrevet 30. august 2006 #17 Skrevet 30. august 2006 Stemmer også H&M. Men handler også endel klær på Lindex, liker spesielt Bamse klærne der. Kappahl har disse teite størrelsene, 74/80 86/92 98/104 etc. Nå er det lenge siden vi har handlet klær der, for enten er det for stort, eller så er det i ferd med å bli for lite. Exit synes jeg har mye fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå