Gå til innhold

Vanskelig å holde seg alvorlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Himmel, noen ganger når man skal være voksen og belærende kan det være vanskelig å holde på alvoret og seriøsiteten. Dette hendte tidligere i dag:

Eldstemann: "Mamma, "minstemann" kaller meg noe veldig stygt", Jeg: "Hva da?"

Eldstemann: (dro litt på det)..."din australske pungrottekuk"....Jeg klarte jo å la være å le, og sa at jeg skulle ta dette opp med minstemann. Da jeg senere på dagen i dag konfronterte minstemann med dette var svaret: "det sa jeg ikke det så!!!!"

"Jammen hva sa du da?" sier jeg. "Din AFRIKANSKE pungrottekuk!". Da holdt det hardt på seriøsiteten til mor gitt. Fikk dog avlevert noen belærende ord til slutt. :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet
:ler: Ikke alltid like lett å være seriøs.
Skrevet

Ja, det sier seg vel selv at det er en vesentlig forskjell i hvor ille det er om pungrottekuken er australsk eller afrikansk :ler:

Skrevet
Ja, det sier seg vel selv at det er en vesentlig forskjell i hvor ille det er om pungrottekuken er australsk eller afrikansk  :ler:

Ja, afrikanere er jo kjent for å være velutstyrt, så er man en afrikansk pungrottekuk er man en betydelig større kuk enn om man er en australsk pungrottekuk :)

Barn altså :hjerte:

Skrevet
Ja, det sier seg vel selv at det er en vesentlig forskjell i hvor ille det er om pungrottekuken er australsk eller afrikansk  :ler:

Helt klart! Har hørt at den australske er grusom stygg! :ler:

Gjest StoreSky
Skrevet
:legrine: hahaha! jeg hadde ikke klart å la være å le!!
Skrevet

Hadde ikke hatt sjangs i havet til å stoppe meg selv fra å bryte ut i krampelatter. :legrine:

Skrevet
Himmel, noen ganger når man skal være voksen og belærende kan det være vanskelig å holde på alvoret og seriøsiteten. Dette hendte tidligere i dag:

Eldstemann: "Mamma, "minstemann" kaller meg noe veldig stygt", Jeg: "Hva da?"

Eldstemann: (dro litt på det)..."din australske pungrottekuk"....Jeg klarte jo å la være å le, og sa at jeg skulle ta dette opp med minstemann. Da jeg senere på dagen i dag konfronterte minstemann med dette var svaret: "det sa jeg ikke det så!!!!"

"Jammen hva sa du da?" sier jeg. "Din AFRIKANSKE pungrottekuk!". Da holdt det hardt på seriøsiteten til mor gitt. Fikk dog avlevert noen belærende ord til slutt. :ler:

Abonnerer du på "Det Beste"? :)

:ironi:

Skrevet (endret)
Ja, afrikanere er jo kjent for å være velutstyrt, så er man en afrikansk pungrottekuk er man en betydelig større kuk enn om man er en australsk pungrottekuk :)

Barn altså  :hjerte:

Bortsett fra at det er dårlig med pungrotter i Afrika, gitt. K*k*r, derimot, har de visst der også, har jeg hørt. Skal man være virkelig slem, bør man bruke "amerikansk pungrotte". De fins nemlig på ordentlig og ikke bare på skybertnivå.

Endret av hera

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...