Gå til innhold

Tripp trapp stol i Sverige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva en tripp trapp stol koster i Sverige/Svinesund?

Evt om det er noen butikker her i Norge (Oslo) som har tilbud på den nå?

:roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det lurer jeg også på. ;)

Skrevet

Vi kjøpte en brukt og det var en billig og grei løsning for oss. Det er utrolig dyrt å kjøpe de nye,men de varer jo lenge da.

Hva koster den egentlig ny??

Skrevet
Vi kjøpte en brukt og det var en billig og grei løsning for oss. Det er utrolig dyrt å kjøpe de nye,men de varer jo lenge da.

Hva koster den egentlig ny??

Babyshop tar 1225 for stolen uten bøyle. Og så koster visst bøyle 195 kr...evt pute til rundt samme pris...osv osv...Blir dyr..Brukt er jo en mulighet, men siden man skal ha den så lenge r det jo greit m en ny...tenke tenke

Skrevet

Barnevognhuset Rudo tar 1199,- for sin..

Skrevet

Det er dyrt ja.. Jeg er sikker på at det er flere enn meg som sitter med pute og bøyle til overs - etter hvert som barna blir for store til det.. Stolen varer jo lenge, så det ser jeg på som en invistering (nå skal det sies at vi fikk våre - og dermed slapp den kostnaden..).

Tobarnsmor

Skrevet (endret)

Er noe så norskt som tripp-trappen billigere i Sverige da?

Ja jeg bare lurer altså....

Vi fikk 2 av foreldenen mine vi + 1 bøyle og 1 pute, så vi slapp kostnaden. Visste ikke at den var så dyr.

Endret av Niko
Skrevet

Jag köpte en tripp-trapp stol till sonen här i Sverige (Stockholmsområdet) och jag TROR vi betalade 1295 SEK för den. Och så 195 kr för bygeln - men jag är osäker.

jag tror att det kanske kan vara lite lägre priser i Strömstad-trakten just pga all Norgehandel.

Nu tittade jag på www.babyland.se (möbler / stol / matstol) och ser att de tar 1345:- för stolen och 245:- för bygeln. Men Babyland brukar inte vara billigast heller... jag hittade inga andra bra hemsidor med priser - tyvärr.

Skrevet

Man må også ta valutakursen med i beregningen når man sjekker priser.

Svenske kroner er jo mindre verdt enn norske. Du betaler ca. 80,- NOK for 100,- SEK.

Og hva med reiseutgiftene for å komme til Sverige?

Isolert sett er vel de fleste varer billigere i Sverige enn i Norge.

Skrevet

Husk at det stadig er tilbud på disse stolene på både Babyshop og Barneverden da... Da ligger de vel på 899,- eller 999,- mener jeg å huske. Det er langt billigere enn i Sverige (til normalpris, fratrukket kursen).

Vi skal kjøpe to nå, men jeg venter til de kommer på tilbud her i Norge.

Skrevet
Husk at det stadig er tilbud på disse stolene på både Babyshop og Barneverden da... Da ligger de vel på 899,- eller 999,- mener jeg å huske. Det er langt billigere enn i Sverige (til normalpris, fratrukket kursen).

Vi skal kjøpe to nå, men jeg venter til de kommer på tilbud her i Norge.

AKKURAT det jeg også har tenkt, men 'lenge' siden tilbud nå!!!!

Venter i spenning! Si gjerne ifra når tilbud kommer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...